Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-01, 14:09
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompiiiten
Ja det är fel med mutor, men en presentcheck på 100 kr som delas ut till SAMTLIGA riksdagsnegrer. Det måste du ändå se som skillnad mot att exempelvis bli bjuden på en resa?

Det är väl klart jag gör? Jag ser skillnad på om Fredrik Reinfeldt får 1 000 000 kr av PEAB eller 1 000 000 000 000 kr av IKEA också. Vart vill du komma?

Varför har du SAMTLIGA i stora bokstäver? Skulle man inte påverkas ifall andra också fick pengar eller vad menar du?

utveckla gärna
Citera
2012-03-02, 15:43
  #170
Medlem
Kompiiitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galofix
Det är väl klart jag gör? Jag ser skillnad på om Fredrik Reinfeldt får 1 000 000 kr av PEAB eller 1 000 000 000 000 kr av IKEA också. Vart vill du komma?

Varför har du SAMTLIGA i stora bokstäver? Skulle man inte påverkas ifall andra också fick pengar eller vad menar du?

utveckla gärna

Vad är det du vill att jag ska utveckla? Jag anser det är tragiskt om man ser till vilka propotioner allt det här blåser upp till. 100 spänn liksom.
Citera
2012-03-02, 16:18
  #171
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kompiiiten
Vad är det du vill att jag ska utveckla? Jag anser det är tragiskt om man ser till vilka propotioner allt det här blåser upp till. 100 spänn liksom.

Börjar man se mellan fingrarna på grund av att det bara är "100 spänn liksom", så är man nog ute på djupt vatten som jag tidigare nämt.

Vad blir nästa steg då? "Äsch, bara ett år gratis mat liksom".
Citera
2012-03-03, 17:36
  #172
Medlem
Kompiiitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Börjar man se mellan fingrarna på grund av att det bara är "100 spänn liksom", så är man nog ute på djupt vatten som jag tidigare nämt.

Vad blir nästa steg då? "Äsch, bara ett år gratis mat liksom".

Varför måste det finns ett steg till? Kan det inte sluta där som en enskild händesle. Som att röka en cigg och OOPS där satt man och snortade kokain helt plötsligt. Blir bara fjantigt det här.
Citera
2014-02-27, 15:14
  #173
Avstängd
Hon har en rejäl hylla. Sitter och kolla nu på riksdagens frågestund.

Hur utvecklade sig ärendet? Överklagade hon beslutet?
__________________
Senast redigerad av MiamiDolphins2000 2014-02-27 kl. 15:18.
Citera
2014-10-21, 17:19
  #174
Medlem
KenRingIntes avatar
Citat:
– Resurserna i äldreomsorgen har inte ökat i samma takt som antalet äldre. Många kvinnor har därför tvingats gå ner i arbetstid för att vårda anhöriga. Nu är det dags att mormor får den omsorg som hon behöver och att personalen får bättre arbetsvillkor, säger Andersson.

http://www.dn.se/nyheter/politik/tva...aldreomsorgen/

Var det för många män som jobbade på MAX? Därför det var ett problem. Enbart kvinnor existerar, enbart de har problem.
Citera
max

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback