Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-14, 13:35
  #1
Medlem
spajdamans avatar
Ja, alltså efter åtta år så tv4 dammar av Farmen till sommaren.

Här kan man läsa lite:
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14370104.ab
Citat:
Samma såpa som tog fram tv-profiler som Jan ”Naken-Janne” O Jansson, Qristina Ribohn, Özcan Yildis och Jan ”Blondie” Hammarlöf, söker nu nya profiler. TV4:s dokusåpa ”Farmen” lades ned för åtta år sedan men drar alltså i gång med nya inspelningar i juli och två månader fram.

– Jag älskar Farmen och har längtat efter det här programmet i flera år, säger Linda Lindorff, som ska vara programledare, i ett pressmeddelande.

Från och med i dag och fram till den 19 mars ska TV4 ta emot ansökningar i jakt på deltagare.

Var ett rätt dassigt program vill jag minnas men man kan ju alltid hoppas på en ny Sebastion Dawkins!
Citera
2012-02-14, 13:38
  #2
Medlem
Skitprogram för en skitkanal. Men så är ju program som Farmen billigt som fan att spela in jämfört med riktiga serier. Samt att det finns överflöd på idioter som vill bli "kändisar".
Citera
2012-02-14, 13:38
  #3
Medlem
Fladderbajss avatar
Detta måste följas, alltid roligt att sitta i soffan och skratta åt annorlunda personer och deras problemhantering.
Citera
2012-02-14, 13:51
  #4
Medlem
dreamdreams avatar
Tv4 gillar bönder.
Citera
2012-02-14, 13:52
  #5
Medlem
epost72s avatar
Är det verkligen så illa ställt med TV4?
Citera
2012-02-14, 13:54
  #6
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Är det verkligen så illa ställt med TV4?

Så illa är det med tanke på att dom dammar gamla program som ingen annan vill visa över huvudtaget.

Ta bara t e x Gladiatorerna som låg i malpåse i flera år.
Citera
2012-02-14, 13:57
  #7
Medlem
pengabrorsans avatar
Hahaha faaaan va härligt! Ständig storbonde måste bli Sebastian Dawkins.
Nej men seriöst, varför inte? Är det inte lite populärt med att leva klimatsmart/självförsörjande?

Kommer säkert glo på det i höst/vinter.
Citera
2012-02-14, 14:00
  #8
Medlem
Porryhatters avatar
Får man med Sebbe igen så kan det inte gå fel (iaf när det kommer till tittarsiffrorna).

http://www.youtube.com/watch?v=IyQJTGBNbQE
Citera
2012-02-14, 14:03
  #9
Medlem
erikbes avatar
Vill se Erik Niva & Qristina hånglandes på höloftet
Citera
2012-02-14, 14:08
  #10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Linda är ju som vi vet en tämligen usel programledare...varför inte ta tillbaka Hans Fahlen,

Sedan kräver jag att man återvänder till svensk bondgård, inte Afrika eller Skärgården som sist, där jag mins att hela grund konceptet av någon anledning glömdes bort & urholkades...att det handlar om att lära sig sköta en gård bäst och skildra jobbet, sista säsongerna vart det rena rama Big Brothel...där allt handlade om vem som paktade med vem

På den gamla goda tiden paktade man ihop sig med djuren enbart, Sven-Åke Johansson kände sig så sviken att han sparkade sitt får i röven minns jag, och Paul Bitswahi Hedberg fiskade med framgång i tjärnen genom att sätta sig och skita i vattnet!
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-02-14 kl. 14:14.
Citera
2012-02-14, 14:11
  #11
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Vill se Erik Niva & Qristina hånglandes på höloftet
Det får mig osökt att minnas Erik Naivas citat med förkyld röst

"Jag tänker då inte vara med om några slakter"

Den lilla fake veganen där.
Citera
2012-02-14, 14:18
  #12
Medlem
Bazinga90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Är det verkligen så illa ställt med TV4?

Tänkte exakt samma sak. Kreativiteten flödar inte direkt på tv4-gruppen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback