Citat:
Ursprungligen postat av SmartaFlickan
En fråga till er män..upplever ni att radikalfeminister och lesbiska kvinnor som fulare och allmänt mer oattraktiva än andra kvinnor/tjejer? Om så är fallet varför?
Själv har jag fått den uppfattningen att många av dessa tjejer/kvinnor verkar lida av någon slags mansskräck och inte allt för få verkar ha extremt dåliga erfarenheter av män(många verkar dessutom ha väldigt problematiska förhållanden till sina pappor)

och tycker faktiskt även som tjej att radikalfeminister och lesbianer faktiskt är märkbart fulare och mer manhaftiga än andra kvinnor/tjejer (som kollektiv naturligtvis, klart det finns undantag på individnivå) Eller är det kanske så att det är denna grupp man lägger märke till? kanske finns det många radikalfeminister och lesbiska tjejer som ser mer "vanliga" ut och därför avskiljer sig/ni dessa inte lika mycket från oss andra?
Vad säger ni radikalfeminister och lesbiska tjejer själva..ligger det nåt i detta? Vad tycker ni om män i allmänhet och hur är era relationer till era pappor och andra manliga släktingar? Berätta!
Lesbiska... vill jag inte ens tänka på. Jag mår illa av dem om jag tänker "rent generellt" på dem, så sådan är min spontana känsla gällande lesbiska.
Och angående feminister så har jag upplevt, varav jag dejtat ett par sådana tjejer, att de är väldigt analytiska och egocentriska. De sätter sig själv väldigt ofta på en piedestal, och hugger ofta verbalt likt en giftorm om man säger någonting som kan tolkas på ett negativt sätt. Och då vill nämnas att det kan vara väldigt långsökta mothugg.
Så hädanefter, om jag träffar en feministisk tjej i framtiden tänker jag inte vara nådig mot henne. Är det könskrig de vill ha så ska de få det. Haver hur mycket mansförakt de vill, det finns alltid de som föraktar mer.