Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-08, 08:57
  #397
Medlem
cl3aners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Är det möjligt att spela i samma liga som mina Facebook vänner?

Möjligen om ni installerade samtidigt. Finns det många "botar" i din serie nu så är chansen god annars är det kört!
Citera
2013-04-08, 13:18
  #398
Medlem
Hej,

Jag har precis börjat spela och är nu på nivå två.

Jag har idag 45 tokens och pengar till att köpa en scoutad spelare, frågan är: Ska jag köpa en scoutad spelare eller byta tokens mot pengar och istället köpa 2-3 femstjärniga "vanliga" spelare?

Vad tycker ni?!
Citera
2013-04-08, 14:51
  #399
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikarien
Hej,

Jag har precis börjat spela och är nu på nivå två.

Jag har idag 45 tokens och pengar till att köpa en scoutad spelare, frågan är: Ska jag köpa en scoutad spelare eller byta tokens mot pengar och istället köpa 2-3 femstjärniga "vanliga" spelare?

Vad tycker ni?!
Spara dina tokens, och köp en bättre lite spelare om du tänkt spela ett längre tag.
Citera
2013-04-08, 21:50
  #400
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Min andra fråga är varför jag inte får mina gratis Tokens när jag göra survey? Gjorde en survey för Toluna men fick inte mina 28 tokens som dem lovade...

Ingen som vet om mitt problem?
Citera
2013-04-08, 22:09
  #401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Har nu kommit upp till nivå 4 och "förhandlingar" öppnade upp sig för mig. Det jag undrar är hur man själv kan lägga sina spelare i den delen? Sen undrar jag också om det är spelare folk har lagt upp eller bara några random spelare från någons lag där man kan ett förslag på?

Min andra fråga är varför jag inte får mina gratis Tokens när jag göra survey? Gjorde en survey för Toluna men fick inte mina 28 tokens som dem lovade...
Det här med surveys är ett lotteri. Ibland får man, ibland inte. Inte så mycket att göra åt heller.
Citera
2013-04-10, 23:11
  #402
Medlem
trnkas avatar
Jag får upp en ruta på en spelare när jag försöker lägga ut färdighetspoäng, det står: Du kan inte placera ut färdighetspoäng för en spelare med aktiva transfererbjudanden. Vänta tills auktionen är över eller avböj alla erbjudanden först för att placera ut färdighetspoäng.

Spelaren är inte till salu, jag haft så på en annan spelare förut, då har det försvunnit efter nån dag.
Är det så att någon lagt bud på spelarna utan att dom är till salu? Var hittar jag det isf?
Citera
2013-04-10, 23:22
  #403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trnka
Jag får upp en ruta på en spelare när jag försöker lägga ut färdighetspoäng, det står: Du kan inte placera ut färdighetspoäng för en spelare med aktiva transfererbjudanden. Vänta tills auktionen är över eller avböj alla erbjudanden först för att placera ut färdighetspoäng.

Spelaren är inte till salu, jag haft så på en annan spelare förut, då har det försvunnit efter nån dag.
Är det så att någon lagt bud på spelarna utan att dom är till salu? Var hittar jag det isf?
Under fliken "bud" alternativt "anbud".
Citera
2013-04-11, 00:27
  #404
Medlem
trnkas avatar
Och var finns den fliken när man bara spelar via mobilen?
Citera
2013-04-11, 10:04
  #405
Medlem
ROFLCHOPTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trnka
Och var finns den fliken när man bara spelar via mobilen?
Den finns inte då.
Citera
2013-04-13, 03:06
  #406
Medlem
Lill.Eriks avatar
Är det någon som vunnit en match på WO? Jag gjorde det i både cupen och ligamatchen igår.
Hur ofta händer det egentligen? Fick inte mina träningskoner efter någon av matcherna!
Citera
2013-04-15, 17:21
  #407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill.Erik
Är det någon som vunnit en match på WO? Jag gjorde det i både cupen och ligamatchen igår.
Hur ofta händer det egentligen? Fick inte mina träningskoner efter någon av matcherna!
Nä, det är väl klart du inte fick. Dina gubbar spelade ju inte...
Citera
2013-04-17, 19:40
  #408
Medlem
Knaz16s avatar
Sådär ja, första spelaren med 7 stjärnor nu då! Och en till som ligger precis på gränsen till att få de. Fint mittbackspar snart!

Va händer om man lägger ut en sådan spelare till försäljning? Hamnar den under scoutade spelare fast den har en stjärna mer än de som brukar ligga där? Får man de 50 tokens om man säljer en scoutad spelare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback