Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-18, 22:59
  #133
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Thompa
jaha då åkte man ur cupen.
Vann första mötet med 4-0
Han vann andra mötet med 4-0 och sen straffarna.
Helt otroligt, mitt lag har 4.0 mer i lagets värde, hade 60 % spelövertag hela matchen ändå lyckas han göra 4 mål var av 2 sista 5.


Nästan i klass med min cupmatch för två dagar sedan. Har ~7 mer i kvalité än barnet jag mötte, det blev 0-0!! Om 2 ynka minuter är det revansch som gäller. Kommer köra med blandat från startelvan och avbytarbänken då mina spelare är trötta sen vinsten i serien för någon timme sen, dessutom är det match mot ligatvåan + CL imorgon.

Edit: Kollade precis hans snitt, det var 9,4 i genomsnitt sämre än mitt lag! Vann dock matchen nu med 4-1 men ändå inte respektabla siffror från min sida!
__________________
Senast redigerad av DieAntwoorder 2013-01-18 kl. 23:22.
Citera
2013-01-18, 23:26
  #134
Medlem
Lill.Eriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder
Det var ett bra lag, är de unga/medel/gamla? Är det något trick med att ha Malouda längre upp på högerkanten? Roligt att du har bytt namn på de flesta spelarna och att vi har samma målvakt!

Han har postionen AMC eller AMR. Kan antingen ha honom där jag har honom nu eller mellan Henry och Lampard. Har man spelaren på fel position blir han lättare skadad har jag för mig.
Vann dagens cupmatch med 6-0, totalt vidare med 11-0
Citera
2013-01-19, 00:13
  #135
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill.Erik
Han har postionen AMC eller AMR. Kan antingen ha honom där jag har honom nu eller mellan Henry och Lampard. Har man spelaren på fel position blir han lättare skadad har jag för mig.
Vann dagens cupmatch med 6-0, totalt vidare med 11-0

Sköna siffror jämfört med mitt bottennapp!

Min ena MC är avstängd både i CL och Serien så jag köpte ännu en 21-åring. Saddam Hussein kommer hoppa in permanent och de andra två ynglingarna får slåss om den andra platsen. Känns jobbigt att behöva bänka någon som är ung och kan utvecklas mycket. Förövrigt gick Saddam billigt, bara jag som lade ett bud. Riktigt skumt, känns nästan som om servern är nere och de som är inloggade får vara kvar en stund till!

Hussein är endast två träningskoner ifrån fyra stjärnor så imorgon är han 4*!
http://i.imgur.com/er8hooJ.png

Jag tycker även att andra som spelar TopEleven ska dela med sig av sina insatser, jag och Lill.Erik står ju nästan för alla inlägg?
Citera
2013-01-19, 00:25
  #136
Medlem
Lill.Eriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder
Sköna siffror jämfört med mitt bottennapp!

Min ena MC är avstängd både i CL och Serien så jag köpte ännu en 21-åring. Saddam Hussein kommer hoppa in permanent och de andra två ynglingarna får slåss om den andra platsen. Känns jobbigt att behöva bänka någon som är ung och kan utvecklas mycket. Förövrigt gick Saddam billigt, bara jag som lade ett bud. Riktigt skumt, känns nästan som om servern är nere och de som är inloggade får vara kvar en stund till!

Hussein är endast två träningskoner ifrån fyra stjärnor så imorgon är han 4*!
http://i.imgur.com/er8hooJ.png

Jag tycker även att andra som spelar TopEleven ska dela med sig av sina insatser, jag och Lill.Erik står ju nästan för alla inlägg?

Ofta att du döper honom till en terrorist Hoppas han blir 4a snart då. Har aldrig förstått hur man ser när de kommer få en stjärna? Det är där man kan beställa personlig träning va? typ kostar 2000 tokens för att spelaren ska bli absolut bästa (Legend)
Citera
2013-01-19, 00:42
  #137
Medlem
Finns det inga riktiga spelare med rätt namn?
Citera
2013-01-19, 00:43
  #138
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill.Erik
Ofta att du döper honom till en terrorist Hoppas han blir 4a snart då. Har aldrig förstått hur man ser när de kommer få en stjärna? Det är där man kan beställa personlig träning va? typ kostar 2000 tokens för att spelaren ska bli absolut bästa (Legend)


Han kommer bomba in mål (Ba dum tss). Kan göra en liten guide på hur du kan göra.

1. Gå in på träning
2. Trycker på valfri spelare
3. Sen ser du nedtill vad som snittet är på varje position ( Försvar, Anfall, Fysik och Mental hälsa)
4. Lägg ihop de (T.ex. 24.6 + 30.2 + 26.8 = 81.6)
5. 81.6 / 3 = 27,2
6. Differensen ligger alltså på -0.8 från 28 på varje. En träningskon är värd 0,2, alltså är han 12 träningskoner ifrån 28 totalt.

Hoppas detta hjälpte.
Citera
2013-01-19, 00:47
  #139
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Finns det inga riktiga spelare med rätt namn?

Vill du ha spelare med riktiga namn med sin riktiga nation kan du göra det själv, det kommer kosta dig en token per spelare.
Citera
2013-01-19, 02:14
  #140
Medlem
Lill.Eriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieAntwoorder
Han kommer bomba in mål (Ba dum tss). Kan göra en liten guide på hur du kan göra.

1. Gå in på träning
2. Trycker på valfri spelare
3. Sen ser du nedtill vad som snittet är på varje position ( Försvar, Anfall, Fysik och Mental hälsa)
4. Lägg ihop de (T.ex. 24.6 + 30.2 + 26.8 = 81.6)
5. 81.6 / 3 = 27,2
6. Differensen ligger alltså på -0.8 från 28 på varje. En träningskon är värd 0,2, alltså är han 12 träningskoner ifrån 28 totalt.

Hoppas detta hjälpte.

Tack som fan Gjorde precis 3 undersökningar. har nu fått 79 tokens Har kvar 12 dagar på min 31.000 arena. Blir nog att köpa loss de dagarna.

Undra vad det händer när man byggt allt som går? Vad ska de få in pengar på då?
Citera
2013-01-19, 12:35
  #141
Medlem
edit

seriöst? hur lyckas ni göra undersökningar och få det godkänt???

jag gjorde fan typ 5 undersökningar och ingen av dom blev godkänd... :<
Jag har fejkad hotmail och fejkad adress och fejkad namn och allt..

exempelvis söker på hitta.se stockholmsvägen 5 och så tar jag exakt namn på en som bor där..
Medans ni tar mohammed och blir godkända? haha..

Villken brukar ni ta för att få godkänd undersökning?
Matomy. trialpay. sponsorpay .token ads. supersonic ads
__________________
Senast redigerad av tajttajt 2013-01-19 kl. 12:40. Anledning: edit
Citera
2013-01-19, 12:55
  #142
Medlem
BoundForGlorys avatar
Har gjort flera undersökningar på toluna och har 795p men jag vet inte hur man gör för att få token? någon som kan berätta? :P
Citera
2013-01-19, 13:32
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoundForGlory
Har gjort flera undersökningar på toluna och har 795p men jag vet inte hur man gör för att få token? någon som kan berätta? :P


eller hur, jag har över 1000 poäng på toluna men jag har ingen aning om heller hur man får poäng???
behöver också veta :P

för övrigt gjorde jag en undersökning nyss och fick 22tokens :>>>>>>>> yeah!

hatar göra undersökningar där man svara på typ 20frågor sen ba "ursäkta men du passar inte i våran undersökning"

man ba 5min borta..
Citera
2013-01-19, 13:44
  #144
Medlem
BoundForGlorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajttajt
eller hur, jag har över 1000 poäng på toluna men jag har ingen aning om heller hur man får poäng???
behöver också veta :P

för övrigt gjorde jag en undersökning nyss och fick 22tokens :>>>>>>>> yeah!

hatar göra undersökningar där man svara på typ 20frågor sen ba "ursäkta men du passar inte i våran undersökning"

man ba 5min borta..
Vart gjorde du den undersökningen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback