6 633 besökare online
855 843 medlemmar • 45 769 769 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Dopning och dopningspreparat > Kurrapporter
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Harrison_Ford
Medlem
Harrison_Fords avatar
400mg Earth Pharma DNP ed - 15 dagar

Tänkte föra rapport här, för att peppa småbarnen till att ta DNP och så ni kan hjälpa mig om jag håller på att dö Om ni läser tråden av någon annan anledning så kan ni dra åt helvete.

Stats:
Längd: 194cm
Vikt: 103kg
BF: 22% ca.

Ligger redan på Testo E 500mg e5d, vilket jag kommer fortsätta med i ca. 5 månader till.

Jag har de senaste 4 veckorna tömt kollisarna genom LCHF käk, och nu kommer jag totaltömma mig på det under de kommande 3 dagarna innan jag påbörjar DNP helvetet

Käket under kuren kommer att ligga på 60-65%K, 25-30%P och resten fett. Ca 1500kcal om dagen. ..Samt en jävla massa fucking vatten yooo

Tidigare kurer har varit:

Dbol 50/60
Testo P 125mg eod + win 50/30
Testo E 500mg e5d under längre period

Mitt mål med DNP kuren:
mindre fett ;pppPpP

flashback-user
Medlem
Tycker det ser bra ut, märks att du läst på. Frågan jag ställer mig, dock, är varför du inte kör både testo p och testo e i samma pump eod?

Harrison_Ford
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Tycker det ser bra ut, märks att du läst på. Frågan jag ställer mig, dock, är varför du inte kör både testo p och testo e i samma pump eod?
för att jag inte är retarded
Senast redigerad av Harrison_Ford 2012-02-12 kl. 03:18.

Hanniibaal
Medlem
Citat:
va? tror du läste fel kompis.
Han kör ju enbart testo e just nu? proppen var under en tidigare kur.

Ont: Hur länge har du tränat Ts?
Senast redigerad av Hanniibaal 2012-02-12 kl. 09:07.

Harrison_Ford
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanniibaal
va? tror du läste fel kompis.
Han kör ju enbart testo e just nu? proppen var under en tidigare kur.

Ont: Hur länge har du tränat Ts?
Jag tror nästan att flashback-user försöker testa mina kunskaper, tokfransen vet nog själv att man inte sticker testo E eod
har tränat i ca. 5 år

flashback-user
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
Jag tror nästan att flashback-user försöker testa mina kunskaper, tokfransen vet nog själv att man inte sticker testo E eod
har tränat i ca. 5 år

Gör man inte?

Ja, jag läste fel. Trodde det var kuren du skulle köra nu ackompanjerat med dnp. Men förklara gärna varför man inte kan sticka testo e e2d, I'm dying to know! Du har ju tränat i ca 5 år, så du borde ju därför - per automatik - ha ett förvånandsvärt bra svar.

Harrison_Ford
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Gör man inte?

Ja, jag läste fel. Trodde det var kuren du skulle köra nu ackompanjerat med dnp. Men förklara gärna varför man inte kan sticka testo e e2d, I'm dying to know! Du har ju tränat i ca 5 år, så du borde ju därför - per automatik - ha ett förvånandsvärt bra svar.
Alright, nejdå det var inte så jag menade Även om en glimt av sarkasm skiner igenom från din sida, så kanske du vill veta ändå; Propionate och Enanthate har olika långa halveringstider, därav sticker man dem inte med samma intervall. Man KAN ju sticka enanthate e2d om man vill, men det är rätt onödigt om man inte behöver dela upp sticken pga. tex höga doser. Så om detta är fallet, och om man av någon anledning skulle få för sig att köra testo P och E samtidigt så går det att trycka i sig båda sorterna i samma pump.
Senast redigerad av Harrison_Ford 2012-02-12 kl. 15:05.

flashback-user
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
Alright, nejdå det var inte så jag menade Även om en glimt av sarkasm skiner igenom från din sida, så kanske du vill veta ändå; Propionate och Enanthate har olika långa halveringstider, därav sticker man dem inte med samma intervall. Man KAN ju sticka enanthate e2d om man vill, men det är rätt onödigt om man inte behöver dela upp sticken pga. tex höga doser. Så om detta är fallet, och om man av någon anledning skulle få för sig att köra testo P och E samtidigt så går det att trycka i sig båda sorterna i samma pump.

Bra. Lät som om det skulle vara fel att sticka ena e2d, därav min fundering. Precis som du nämner, är det rätt otympligt att sätta 10 ml e5d. Sen får man jämnare nivåer ju frekventare man sticker.

Harrison_Ford
Medlem
Harrison_Fords avatar
Dag 1

Grejsimojset kom fram idag. Suveränt jobb av bob! Jag bara längtar efter att få trycka i mig kolhydrater, fast ändå har suget efter det liksom minskat nu när jag totaltömt mig på det. Har även legat på väldigt lågt kaloriintag senaste 5 dagarna. Ca. minus 1500-2000 kcal. Innan dess var det kanske ett underskott på ca 700-1000kcal om dagen, med LCHF käk, i 3 veckor.

Har precis stoppat i mig mina första 400mg, och förväntar mig inte något nu den första dagen. Jag kommer även att vänta med kolhydraterna tills imorgon, så jag börjar skriva om de fysiska upplevelserna då!

Dagens vikt:

103.5kg (+0.5 från start)

Harrison_Ford
Medlem
Harrison_Fords avatar
Dag 2

Jag intalade mig att det var inbillning men inatt så har jag absolut svettats mycket, fick vända på täcke och kuddar som blev för blöta Det logiska förklaringen är ju att det är DNPt, men isåfall kom effekten la snabbt. Det mindre logiska vore pga. att jag hade helt awesome drömmar. Körde radiostyrt flygplan som jag satt inuti och flög runt med, som kunde släppa hemliga lådor med fallskärm på, samt att jag knullade (i drömmen )

Något tråkigt är dock att jag vaknade med nässelutslag i handflatorna redan efter 1 dag! Stoppade i mig några certizin nu så ska vi nog se att det försvinner.

Dagens vikt:

101.4kg (- 1.6kg från start) ?? Måste vara allt pungsvett som rann av mig iantt

Harrison_Ford
Medlem
Harrison_Fords avatar
Tog en powernap och noterade att jag svettade ner mig igen. Utslagen i händerna har nästan försvunnit helt, fast det sticks lite. Käkade kolhydrater idag och jag märkte ingen speciell skillnad efteråt, mycket handsvett har jag haft hela dagen.. Tränade armar och mage idag, och svettades då mycket mer än jag annars brukar

Skulle gissa på att värmen tar till sig ännu mer inatt.

Harrison_Ford
Medlem
Harrison_Fords avatar
Dag 3

Dagens vikt:

102.2kg (-0.8kg sedan start) Ungefär vad jag förväntat mig

rätt mycket rövsvett, handsvett och flottigt varmt ansikte idag. Sängen blev rätt blötare inatt, men i övrigt så har jag inte märkt någon vidare skillnad sedan tidigare. De allergiska besvären har försvunnit också, även fast jag inte har ätit några fler antihistaminer.

Har haft min vanliga energi till träningen hittills, bara svettats lite mer.

Kosten har skötits precis som planerat, kommer idag landa på ca. 1700kcal

I övrigt så har jag väl inget mer att rapportera, bara att jag längtar tills effekten slår till ordentligt! Nu ska jag droppa min andra dos 200mg för dagen, beeee right back

Svara på ämne
Topp Dela »