Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-11, 00:22
  #553
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintas
Läs mitt inlägg igen din otrevliga jävel. Jag pratade om Maia-matchen. Angående Sonnen så tycker jag att han ska få en rematch ja, med tanke på hur matchen avgjordes.

Det blev ju rätt ändå så sluta svära, din otrevliga jävel.

Matchen avgjordes precis som förra gången av att den ena fightern besitter en kvalité som den andra fightern, trots all sin skicklighet, inte riktigt kan röra. Är det jobbigt för dig att inse det?
Citera
2012-07-11, 00:47
  #554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Det blev ju rätt ändå så sluta svära, din otrevliga jävel.

Matchen avgjordes precis som förra gången av att den ena fightern besitter en kvalité som den andra fightern, trots all sin skicklighet, inte riktigt kan röra. Är det jobbigt för dig att inse det?

Nej, det blev inte rätt. Och den här matchen avgjordes genom att Sonnen drog en piruett, ramlade, tog sig inte upp och fick ett lår stenhårt i ansiktet.
Citera
2012-07-11, 01:26
  #555
Medlem
.
__________________
Senast redigerad av Ivey 2012-07-11 kl. 01:29.
Citera
2012-07-11, 01:55
  #556
Medlem
DaCriLLs avatar
suck sicket trams, sonnen förlorade precis som alla andra gjort mot silva.

silva gick ut argt och oförsiktigt i första ronden, i andra när han lugnat ner sig kunde inte sonnen ta ner han, och han HADE chanser, shortshållning eller ej.

han totalmissa en backfist, ramlar på arslet och får ett flygande knä i bröstet, game over.

sluta gnälla.
Citera
2012-07-11, 07:45
  #557
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintas
Nej, det blev inte rätt. Och den här matchen avgjordes genom att Sonnen drog en piruett, ramlade, tog sig inte upp och fick ett lår stenhårt i ansiktet.
Kolla i slow-motion din lipsill. Träffen med tyngden bakom tar i bröstet, knät är ej olagligt.
http://i87.photobucket.com/albums/k1...onnen-knee.gif
__________________
Senast redigerad av InTheFlesh 2012-07-11 kl. 07:51.
Citera
2012-07-11, 09:53
  #558
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Kolla i slow-motion din lipsill. Träffen med tyngden bakom tar i bröstet, knät är ej olagligt.
http://i87.photobucket.com/albums/k1...onnen-knee.gif

Knät tar i bröstet ja, men innan knät träffar så träffar låret i ansiktet, jag inser att det inte är den huvudsakliga träffpunkten, men att matchen slutar på ett "gråzons"knä är tråkigt.

Jag själv förespråkar Sonnen, ja, men Silva gjorde en bra andrarond, han hade säkert kunnat avsluta sonnen med någonting annat. Så jag förstår egentligen inte varför han väljer att knäa honom högt upp i bröstet så att en del av benet träffar ansiktet, det är på gränsen till ett felaktigt knä, även om jag kan säga att det är på rätt sida gränsen.

Men att han sen kör hållai shortsen OCH Vaselingrejjen som av en anledning har gets i uppgift till opartiska cutmens, då det påverkar en brottare alltför mycket. En handduk tar inte bort all vaselin även om majoriteten försvinner.

Men att han gör sånna saker gör ju inte att matchen känns självklar, i alla fall i mina ögon.
Citera
2012-07-11, 11:23
  #559
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Knät tar i bröstet ja, men innan knät träffar så träffar låret i ansiktet, jag inser att det inte är den huvudsakliga träffpunkten, men att matchen slutar på ett "gråzons"knä är tråkigt.

Jag själv förespråkar Sonnen, ja, men Silva gjorde en bra andrarond, han hade säkert kunnat avsluta sonnen med någonting annat. Så jag förstår egentligen inte varför han väljer att knäa honom högt upp i bröstet så att en del av benet träffar ansiktet, det är på gränsen till ett felaktigt knä, även om jag kan säga att det är på rätt sida gränsen.

Men att han sen kör hållai shortsen OCH Vaselingrejjen som av en anledning har gets i uppgift till opartiska cutmens, då det påverkar en brottare alltför mycket. En handduk tar inte bort all vaselin även om majoriteten försvinner.

Men att han gör sånna saker gör ju inte att matchen känns självklar, i alla fall i mina ögon.
Ja det behövs väl inte sägas mycket mer än att du är en fullkomlig idiot
Och vad fan har vaselinet för betydelse när Sonnen tog ner honom direkt och höll han ner hela första ronden
Citera
2012-07-11, 11:36
  #560
Medlem
thrown-outs avatar
Herre gud... Vad är det för fel på dessa människor som gnäller om knät, vaselin & shortsen när inte ens Sonnen själv gör det. Det är ju något som är galet när fightern tar förlusten bättre än fansen.

Släpp det & gå vidare.

Jag tycker också det va fel gjort. Men det är ju knappast första gången vi ser Silva gnugga vaselin på kroppen & det är knappast sista heller tyvärr.
Citera
2012-07-11, 11:40
  #561
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Ja det behövs väl inte sägas mycket mer än att du är en fullkomlig idiot
Och vad fan har vaselinet för betydelse när Sonnen tog ner honom direkt och höll han ner hela första ronden



Här är jag tyvärr tvungen att hålla med Ronaldo.
Sonnen hade inga som helst problem med att ta ner Silva i första & jag tror knappast det va vaselinet som gjorde att Sonnen gjorde en piruett & satte sig på arslet.

Sure, Silva gjorde några fula saker, men det va Sonnen som gjorde misstaget att försöka sig på en spinning back. Fram till dess måste jag säga att Sonnen gjorde ett jävla bra jobb. Men Silva är alldeles för snabb & duktig på att kontra när motståndarna gör bort sig & det va precis vad Sonnen gjorde.
Citera
2012-07-11, 13:13
  #562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Ja det behövs väl inte sägas mycket mer än att du är en fullkomlig idiot
Och vad fan har vaselinet för betydelse när Sonnen tog ner honom direkt och höll han ner hela första ronden


Du är den jävla idioten, hans åsikter är inte fel, han respekterar även dom som inte tycker som han, men du verkar ha problem att se att det är flera sidor på det här myntet. Jävla pajas.
Citera
2012-07-11, 14:14
  #563
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Du är den jävla idioten, hans åsikter är inte fel, han respekterar även dom som inte tycker som han, men du verkar ha problem att se att det är flera sidor på det här myntet. Jävla pajas.
Damn right att jag har.
Man kan vrida och vända på alla mynt. Att hävda att detta skulle vara ett "gråzons knä" är enbart idioti.
Citera
2012-07-11, 15:01
  #564
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AriGold-
Silva blev ju straffad ordentligt i hela första matchen. Jag har aldrig gillat Silva heller.
I min bok är Sonnen rättmätig mästare
Hur kan man vara en rättmätig mästare när man förlorat, och blivit avslutad i, två titelmatcher?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback