Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-20, 00:12
  #181
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Linebb
Det är detta inlägg jag refererar till om att låsa in sig på toa:


Citat:
Ursprungligen postat av Swabbic
För det första e J ingen missbrukare av något slag. Fotboll kanske!! Tog lite förrut men innan han träffade S och det är rätt länge sen.

J va på köket på kvällen, skulle hem vid stängning, gick förbi S av den anledningen att kolla så det inte var några skumma personer hos henne eftersom hans barn va där, S ringde i sin tur till raffa för att han är som han är, ringde sin far som hämtade honom, när pappan kom hotade raffa båda J och hans far till livet. Dom åkte hem, J gick och la sig, men bestämmde sig för att åka in igen (vilket känns fruktansvärt onödigt så här i efterhand)! Väl på plats kom raffa ut, slet av sig tröjan och hoppade på J och båda åkte i backen, raffa försökte ta knivarna ifrån J där av såren i händerna. J visste att raffa va ett psykfall och skulle säkert kunna döda honom, så det va antingen J eller raffa. Raffa kommer loss, springer in, låser ytterdörren, låser in sig på toan, tillsammans med S. J slår sönder rutan på dörren, går in och slår sönder tv och dyligt. Lämnar sedan platsen!!

Dom uppgifterna är dom rätta, det vet jag eftersom jag tillhör den "innersta kretsen"!!!




Okej vi säger så, om din uppgifter stämmer så lovar jag dig att jag kommer suga din kuk om dom uppgifter e fel ska du suga min kuk.

VÄNTA PÅ FÖRUNDERSÖKNINGEN

Mr ''Innersta kresten''
Citera
2012-02-20, 00:23
  #182
Medlem
Linebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labbet
Alla är vi människor så du menar att på följande sett han ska rädda Sandra's liv, mota cirka 10st hugg ( 40 stygn ) flera i bröstet armarna fingrar som trillar av och hålla på att förblöda och e nära döden då ska han tänka direkt på barn som inte e hans? men vem vet kanske han gjorde, kanske fanns ett syfte till varför han kastade ut han ur lägenheten? vad vet jag? han e inte robocop han kan slåss det kan han men ha 2st knivar i sig hålla på att svimma och hamna nära döden och tänka precis allt? det var väll polisen jobb inte Raffas jobb? enligt polisen skulle han gå ut därifrån och ringa polisen

1. Varför slogs Raffa på sin första dejt nära till döden

2. Varför skyddade/inte skydda han barnen

3. Varför sprang han inte därifrån

5. Varför slogs han till sista droppe blod och håll på att förblöda?

6. Blivit skjuten någon gång?/ eller någon i din närheten eller varit nära på att mist livet ett X antal gånger?

7. Har du lätt att tänka i choktillstånd att tex bli skjuten? syftar på något Raffa upplevt

8. 40 stygn säger sitt

9. Kan ge dig en hint det är inte första gången Raffa är med om att hamna i ordentliga slagsmål tänker inte gå in på mer detaljer

10. Har du förmågan att använda din hjärn kapicitet?

11. Raffa kanske visste att GM var ute efter Kvinnan och inte barnen

12. Kontakta kvinnan eller Raffa på hans adress eller telenummer om du har mer frågor

13. Varför är Raffas FB nedstängd av nova gruppen?

Svart måla Raffa hur mycket ni vill, tro att vi boostar upp Raffa hur mycket ni vill, ni känner inte oss

VÄNTA PÅ FÖRUNDERSÖKNINGEN

//Fabror till en viss person och ursäkta om inte vår stavning faller er i smaken men vi e slödder som inte gått grund skola och har stora problem med skitsnack


Jaja då vänder vi på det, vad synd attt Raffa va där medan hans skulle va någon annan stans. Stackars Raffa, UNDRA HUR DET HADE SLUTAT OM INTE HAN VA DÄR!



Tacka killen istället för att snacka massa bulshit hela jävla tiden till er som inte förstår läs på flashback, tidningar, och vänta på förundersökningen


Jag tror du får lugna ner dig lite och läsa VAD det är jag skriver ist. min fråga va om det verkligen stämde att dom låst in sig på toa ( VILKET NÅGON SKREV I TRÅDEN, INTE JAG), och var då barnen va! Det va vad jag skrev! Och det var INTE JAG som påstod att dom låste in sig det va en tidigare inläggare!!!

Jag har citerat detta inlägg åt dig i inlägget ovan så du kan läsa dennes händelseförlopp! Och som jag skrev tidigare har jag inte skrivit något illa om varken Raffa eller mamman, är bara glad att det sluta som det gjorde, ingen dog!

Så innan du gör påhopp på mig och min hjärnkapacitet så skulle jag LÄSA det jag FAKTISKT SKRIVER innan du slänger ur dig massa skit på mig! ( du som hata skitsnack?) Har inte talat illa om dig heller för den delen, men nu ber jag DIG sluta med påhopp på dom som inte förtjänar det!

Så antar att du inte vet något om hur barnen mår idag? Eftersom du inte svarat på frågan tidigare....
Citera
2012-02-20, 00:25
  #183
Medlem
Linebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labbet
Okej vi säger så, om din uppgifter stämmer så lovar jag dig att jag kommer suga din kuk om dom uppgifter e fel ska du suga min kuk.

VÄNTA PÅ FÖRUNDERSÖKNINGEN

Mr ''Innersta kresten''

Men människa!!!
Det är inte JAG som skrivit dessa uppgifter, om du läser så är det Swabbic som är inläggaren INTE JAG!!!!
Citera
2012-02-20, 14:34
  #184
Medlem
DrVaxjos avatar
Vill börja med o hålla med om att detta är ett intressant fall.. men livet har mkt fler vinklar än den "Stora" hjälten.

kan detta fall inte röra sig om att mamman till hans barn har vatt ond? att mannen förlorat sin familj tack vare henne. sökt tröst i benso och annat.. sen har han bestämt sig för att hämnas på kvinnan.
kanske när hon släppt in en 120kg kriminell till att bli den nya pappan t hans barn som blev droppen?
Vem hade inte blitt sne av att ens ex skaffar en ny pappa t ens egna barn?

finns de några bilder på BO efter attacken?
Citera
2012-02-20, 15:30
  #185
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DrVaxjo
Vill börja med o hålla med om att detta är ett intressant fall.. men livet har mkt fler vinklar än den "Stora" hjälten.

kan detta fall inte röra sig om att mamman till hans barn har vatt ond? att mannen förlorat sin familj tack vare henne. sökt tröst i benso och annat.. sen har han bestämt sig för att hämnas på kvinnan.
kanske när hon släppt in en 120kg kriminell till att bli den nya pappan t hans barn som blev droppen?
Vem hade inte blitt sne av att ens ex skaffar en ny pappa t ens egna barn?

finns de några bilder på BO efter attacken?


Ja det finns bilder på BO efter attacken. Dock är det inget som kommer läggas ut här, Kvinnan har fullt skydd av Gangland Swededen. även om hon varit ond och kvinnan och Raffa är bara vänner INGET mer tror du seriöst Raffa är intresserad av att hand om barnen som inte tillhör honom? Raffa är INGET PAPPA MATERIAL även om kvinnan varit ''Ond'' och planerat detta spelar det ingen roll man ger sig inte på kvinnor. som sagt kvinnan har skydd av G.L oavsett om det var planerat av henne eller inte. Raffa har väldigt lätt att få kvinnor och han är inte intresserad av henne alls. Dom är bara vänner och som sagt dom som påstår sig vara ''inre kretsen'' ska ta och hålla käften för dom vet inget alls. Jag vet vad jag pratar om.

Som alla andra skrivit vänta på förundersökningen och sen får man göra sin bedömning G.L skyddar kvinnor och barn dom gör sitt. Om detta var planerat av kvinnan är det på hennes samvete ingen vill henne illa. och den som försöker göra henne illa har du Gangland i vimmerby igen. Låt kvinnan vara hon är en bra mamma och knarkar inte hon bryr sig om sina barn inget annat.

Har ni frågor kan ni ta det på PM. Det jag tycker är väldigt konstigt varför stänger Nova gruppen ner hans Facebook?

Såg iaf Raffa idag gå igenom stan med ett basebolsträ med skottsäkerväst och en tröja där det stog Gangland Sweden tror mer kan intyga detta och vet att Raffa är bered för allt just nu men han vill inte kvinnan något illa kanske Jonas Säävs polare som vill åt Raffa eller kvinnan? ingen aning?

Som sagt hon har skydd från G.L sweden iaf. och dom vill henne inget illa hon är en bra tjej eller ond?
spelar ingen roll. Raffa lever skyddade dom. Och G.L kommer alltid skydda henne

Vänta på förundersökningen...
__________________
Senast redigerad av ThePrince55 2012-02-20 kl. 15:34.
Citera
2012-02-20, 16:06
  #186
Avstängd
Så låt Sandra vara hon har skydd av G.L men eftersom alla idioter snackar så mycket skit...
synd att Raffa va där då? vi vänder på det ni som tror att ni vet och påstår massa skit...


VAD HADE HÄNT OM INTE RAFFA INTE VA DÄR DÅ? DÅ HADE DOM FAN DÖTT?!


Raffa är inte intresserad av henne. Han vill bara att hon ska få det lugnt och det får hon tack vare Raffa


Släpp snacket och vänta på förundersökningen så för ni se själva Raffa är en fucking hjälte ni som har problem med honom gå hem till honom och prata med han. Han är en vettig kille väldigt smart..
Han kanske inte brydde sig om att han kunde dött?

Ni som påstår veta så jävla mycket vänta på förundersökningen.. hans adress står längre bak i tråden.. samt tele nummer

Ni har ingen anning om vem Raffa är kalla han tönt kalla han vad n vill 40 stygn.. knivar i sig jaja kalla han feg... ta reda på vilken familj han tillhör ta reda på om hans far och bror och vad tåren betyder..
och varför han satt allt finns på papper.. nästan lust att lägga upp förhör och bilder.. men tänker inte göra det pga Sandras kull hon har fullt skydd av G.L

Ni snackar om en kille som blivit utsatt för mordförsök 6 gånger klarat sig och inte GOLAT det finns papper på allt.
Citera
2012-02-20, 16:52
  #187
Medlem
finns tjejen och barnen kvar i vimmerby eller har dom fått flytta pga av denna dåre till fd kille .se va som händer när han ska komma ut .ska han bo kvar där han 'är nu han verkar ju inte ha några spärrar den killen som är pappa till barnen
Citera
2012-02-20, 17:02
  #188
Medlem
A.Strindbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swag
finns tjejen och barnen kvar i vimmerby eller har dom fått flytta pga av denna dåre till fd kille .se va som händer när han ska komma ut .ska han bo kvar där han 'är nu han verkar ju inte ha några spärrar den killen som är pappa till barnen
En intressant fråga.

Dock tror jag att GM inte lär komma ut på 3-4 år, det kvinnan bör oroa sig för är i så fall, är det folk hon tycks ha utnyttjat, för att försöka göra sig av med GM, eller tvärtom.
Citera
2012-02-20, 17:47
  #189
Medlem
ok men tror du att dom går på henne han räddade ju henne
Citera
2012-02-20, 17:51
  #190
Medlem
A.Strindbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swag
ok men tror du att dom går på henne han räddade ju henne
Hon utnyttjade honom.
Hon dumpade honom kort därefter, visade ingen tacksamhet.
Hon kanske inte behöver frukta något, men välkommen i sin egen stad, lär hon inte känna sig på ett tag (Vimmerby är litet).
Citera
2012-02-20, 17:55
  #191
Medlem
sant den är inte för stor skulle dom vara ihop tjejen och han som räddade henne


vet man att det va tjejen han va ute efter kanske va killen som va där som skulle få för att han va med hans ex vem vet
Citera
2012-02-20, 17:57
  #192
Medlem
Thuriazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatCapone
Vi säger så Raffa va inte nära på att stryka ner, dom som va nere va Raffa och hans President. Dom var 8 personer (MC Gänget) Dom VÅGADE INTE GÖRA ETT SKIT! Raffa och hans Vice var opeväpnade
Dom satte sig och tittade på dom bara och det såg ut som deras mamma hade sytt deras västar



Hej!


Jag förstår inte riktigt nu! Jag var på köket i fredags och såg det här MC-gänget och Raffa, men jag trodde att de var kompisar, var dem inte det?

Om de inte var kompisar, var MC-gänget ute efter Raffa? Varför då isåfall? Vet du vad det här MC-gänget heter? Har det här med Jonas att göra eller nånting annat? Vore tacksam för svar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback