• 3
  • 4
2012-02-10, 21:36
Medlem
ansiktsbokarens avatar
hahahAHAH ROLIGT jag skrattade fem timmar...

Jag hatar fula tjejer. Speciellt tjocka tjejer med sneda tänder. Om dem råkar har mörkt hår kan jag rent av känna avsky.
Nu vill jag sjunga det i tv.

Gudrun Schyman, får jag din tillåtelse?
Citera
2012-02-11, 00:28
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
helt sant. förutom då att det inte gällde alla i tråden.. (nu känner jag mig kränkt )
Problemet med mentaliteten är väl att man så lätt ser på andra och klassar dom som känsliga men inte gärna ser på sig själv. Fattar att det är lätt som internet-kille 16-30år att tycka att alla andra blir så kränkta över allt om att man aldrig får skämta om dem för att man inte förstår dem men sen när någon driver med män eller ens är i närheten av att göra det så blir man bajsupprörd, startar liknande trådar och tycker man är utsatt.

Lovar att kvinnor, gays, muslimer och zigenare som känner sig kränkta också känner sig utsatta utifrån och det är problemet. Man känner sig isolerad och utsatt på samma sätt som vita internettare gör när de tänker att man alltid kan driva med män allt tugg man hört i tråden.

Man blir inte kränkt av andra, man känner sig själv kränkt så man up och ta ett skämt som en vuxen helt enkelt.
Citera
2012-02-11, 00:57
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Roliga här är hur alla internettare kör standard "man får inte skämta om judar, kvinnor, muslimer eller bögar. De är då jävla känsliga" i samband med ett klipp som driver med ytliga och dumma tjejer. För det var tydligen för nära att driva med vita män så dessa tar illa upp och känner sig kränkta som alla i tråden. Vita män ger sig återigen in i tävlingen som den mest humorlösa och lättkränkta gruppen.

Ja det är helt fantastiskt. Man skämtar om dumma flickor och fb-korrekt moralpanik uppstår.
Jag föreställer mig att detta är folk som i andra sammanhang beklagar sig över (annat) värdelöst folk som letar efter saker att uppröras av och skriva arga insändare om.
Citera
2012-02-11, 07:30
Medlem
De älskar fula killar om de har mycket pengar.
Citera
2012-02-11, 07:49
Medlem
Gammalt klipp. Småcharmigt med provocerande ton tycker en vanlig person.

Medan en feminist gapflabbar och njuter.
Citera
2012-02-11, 08:19
Medlem
Svenska kvinnor är riktigt skräp och det slår tillbaka mot dom själva.
Tråkiga och egoistiska.
Har bott länge i Norge och varit mycket i Danmark.
Flyttar när jag vill träffa bra kvinnor.
Citera
2012-02-11, 08:24
Medlem
Har man bara bott i Sverige vet man inte vilket skräp land det är och
hur ego och oupfostrade skit kvinnorna är i det här landet.
Citera
2012-02-11, 08:34
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
kvinnorna borde lära sig veta hut!
vi kanske borde snegla mer mot islam. där verkar dom ju ha pli på kvinnorna...
Citera
2012-02-11, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot

Du har helt rätt i det du säger.
Citera
2012-02-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De driver med hur killar pratar om tjejer -- hur svårt kan det vara att se/höra?

De driver uppenbarligen med den avsky och respektlöshet tjejer har emot de killar som inte tilltalar dem. På vilket sätt påminner videon om killars uppförande?

Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Ja det är helt fantastiskt. Man skämtar om dumma flickor och fb-korrekt moralpanik uppstår.
Jag föreställer mig att detta är folk som i andra sammanhang beklagar sig över (annat) värdelöst folk som letar efter saker att uppröras av och skriva arga insändare om.

De försöker nog mest belysa hyckleriet kring det hela.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in