Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-17, 21:31
  #697
Medlem
Kakhauss avatar
Hon är ett äckligt våp, ser ut som skit, har fixat sig ett x antal gånger men ser fortfarande ut som den polackhora hon är.
Låtsas bry sig om djur för att hon äger en chiuaua men sen går hon och simmar och poserar med en stackars delfin i fångenskap.

Nä usch och fy, kan inte någon låsa in henne i en källare i några månader så jag glömmer bort henne.


Så, nu efter detta inlägg känns det bättre i min själ.
Citera
2013-04-12, 03:47
  #698
Medlem
sistermorphines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70D
Så vitt jag vet har hon gjort följande (fyll gärna på om jag missat nått):
- Bröstförstoring
- Total näsplastik
- Fillers i kinder, haka och läppar
- Ögonbrynstatuering
- Porslinfasader överkäken
- Ögonfransförlängning
- Hårförlängning
- Cellulitborttagning
- Nagelförlängning
- Ansiktsbehandling
- Fettsugning (oklart men det skulle inte förvåna mig)

Hur i helsike har flickungen råd med allt detta?! Det stör mig, faktiskt.

Edit: Och vad blir nästa ingrepp? Jag tippar på nån form av rumpinlägg och sedan är jag övertygad om att hon kommer förminska tuttarna framöver.

Det senaste är ju att hon har förminskat läpparna. Att även tuttarna kommer att förminskas framöver har hon redan gått ut med.

Ja, med alla dessa ingrepp kan vi ju bara konstatera att bimbon har prioriteringarna på rätt ställe.
Citera
2013-08-09, 23:39
  #699
Medlem
kissies.se är hackat.
Citera
2013-09-17, 17:40
  #700
Medlem
bralesss avatar
Kissies nya skor liknar något man får låna vid inneliggande på sjukhus. något från landstinget.

http://www.kissies.se/wp-content/upl...9/IMG_8105.jpg
Citera
2015-01-06, 22:35
  #701
Medlem
Stämmer det att hon jobbar som eskort?
Citera
2015-05-21, 17:44
  #702
Medlem

För er dumhuvuden som tror att bloggerskorna beskriver en verklighet. Förstår ni nu att det är en fiktiv värld som läggs ut?

Ni som kallar henne för "white trash" och "du borde dö" och massa andra tillmälen, förstår ni att ni direkt ökar hennes populäritet, tillika ökar hennes inkomster?

En eloge till Kissie som är en duktig och klipsk affärskvinna, som lyckas lura alla dessa korkade människor.

http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/78415
Visa klippet för era inavlade barn också.
__________________
Senast redigerad av argahannen 2015-05-21 kl. 17:49.
Citera
2015-05-21, 17:48
  #703
Medlem
William Hainess avatar
Eftersom den andra tråden blev papperskorgad precis som jag skrev ett svar så klistrar jag in detta här:

Citat:
Ursprungligen postat av argahannen
Det gör inte henne till ett geni, men åtminstone en bra affärskvinna.

Ännu en gång - diskutabelt.

Hon har ju inte säkrat sin framtid; om Alexandra lyckas livnära sig eller hittar något nytt att livnära sig på efter "Kissie" så kan jag hålla med om att hon är en smart affärskvinna. Blondinbella, trots att jag inte gillar henne, är i mina ögon en rätt smart affärskvinna, även om hennes karriär var delvis driven av hennes pappa och andra i början.

Alexandra Nilsson har ännu inte visat att det finns ett liv bortom Kissie och provocerandet. Om hon är en smart affärskvinna återstår att se.
Citera
2015-05-21, 17:55
  #704
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Eftersom den andra tråden blev papperskorgad precis som jag skrev ett svar så klistrar jag in detta här:



Ännu en gång - diskutabelt.

Hon har ju inte säkrat sin framtid; om Alexandra lyckas livnära sig eller hittar något nytt att livnära sig på efter "Kissie" så kan jag hålla med om att hon är en smart affärskvinna. Blondinbella, trots att jag inte gillar henne, är i mina ögon en rätt smart affärskvinna, även om hennes karriär var delvis driven av hennes pappa och andra i början.

Alexandra Nilsson har ännu inte visat att det finns ett liv bortom Kissie och provocerandet. Om hon är en smart affärskvinna återstår att se.

Hon livnär sig som Kissie? Eller har hon också ett "vanligt" jobb? Att Blondinbella är en bättre affärskvinna betyder inte att Kissie är dålig.

En fiskare som lyckas äta sig mätt på fisk varje dag, är en bra fiskare. En fiskare som lyckas mätta hela sin familj är en bättre fiskare...
Citera
2015-05-26, 06:29
  #705
Medlem
W-Zinks avatar
Hon har blivit mycket snyggare på senare tid!
Citera
2015-05-26, 06:49
  #706
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Hon har blivit mycket snyggare på senare tid!

Kul, då jag såg på Breaking News och reagerade på hennes gigantiska lökar.

De passar verkligen inte hennes kroppsbyggnad. För att vara snäll.

Har för mig att hon även injicerade saker i sina läppar (bland annat), men det verkar dämpat sig nu. Ansiktsmässigt så ser hon bättre ut än tidigare.
Citera
2015-05-26, 06:58
  #707
Medlem
W-Zinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Kul, då jag såg på Breaking News och reagerade på hennes gigantiska lökar.

De passar verkligen inte hennes kroppsbyggnad. För att vara snäll.

Har för mig att hon även injicerade saker i sina läppar (bland annat), men det verkar dämpat sig nu. Ansiktsmässigt så ser hon bättre ut än tidigare.
Ansiktsmässigt har jag aldrig sett henne snyggare. Inte direkt följt hennes utseende, men nu är hon ju snygg. Man ser ju att det är plastik/operation vad nu hon har gjort. Det är ju den estetiken. Men helt klart snyggare nu än hur jag upplevt Kissies ansikte.
Citera
2015-07-02, 19:46
  #708
Medlem
Knappt har Zara-stormen lagt sig förrän Kissie går ut och sågar Guidetti. "Han sparkar ju bara boll, kräver ingen intelligens" skriver hon på Facebook. Men att spruta in botox i ansiktet och förstora sina läppar är tecken på intelligens? Hur mycket intelligens krävs det att söka uppmärksamhet genom att skriva om yta på en blogg.
http://www.expressen.se/noje/kissie-...e-intelligens/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback