2019-10-11, 20:44
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat - varför försöker hon inte fixa sin hy om hon nu ska sälja hudvårdsprodukter?

Jag kan faktiskt tänka mig att hennes egen taskiga hy faktiskt motarbetat henne när hon träffat representanter. Det ger liksom ingen trovärdighet - lite som att Robert Aschberg skulle sälja Rogaine...
Ja, Bellsan måste ha gett ett mycket märkligt intryck på de journalister som var med på Douglas event i Amsterdam härom dagen. Jag vet inget annat hudvårdmärke som frontas av någon som alltid bär tung make up.
Effektiv hudvård ska ju göra det möjligt att skippa sminket. Bellsan ger ju intryck av att åldras i förtid.

Jag tror att Bellsan försöker fixa sin hy, men det är svårt eftersom hudens tillstånd speglar hur personen lever.
All stress, dåliga sömn, alla resor etc tar ut sin rätt. För att inte tala om matvanor och alkoholvanor.

Löwengrip Beauty AB behöver fasa ut Bellsan som modell och i stället satsa på kvinnor med naturlig fräschör.
Det kanske redan är på gång om man tittar efter?
Citera
2019-10-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Ja, Bellsan måste ha gett ett mycket märkligt intryck på de journalister som var med på Douglas event i Amsterdam härom dagen. Jag vet inget annat hudvårdmärke som frontas av någon som alltid bär tung make up.
Effektiv hudvård ska ju göra det möjligt att skippa sminket. Bellsan ger ju intryck av att åldras i förtid.

Jag tror att Bellsan försöker fixa sin hy, men det är svårt eftersom hudens tillstånd speglar hur personen lever.
All stress, dåliga sömn, alla resor etc tar ut sin rätt. För att inte tala om matvanor och alkoholvanor.

Löwengrip Beauty AB behöver fasa ut Bellsan som modell och i stället satsa på kvinnor med naturlig fräschör.
Det kanske redan är på gång om man tittar efter?
haha, det skulle jag vilja se! Hon gör ju ALLT för att synas minsta sekund, med acnes, herpes, same shit, vem bryr sig, kanske inte...
Citera
2019-10-11, 20:51
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
haha, det skulle jag vilja se! Hon gör ju ALLT för att synas minsta sekund, med acnes, herpes, same shit, vem bryr sig, kanske inte...
Ja, det stämmer.
Men Bellsan är inte envåldshärskare i Löwengrip Beauty AB.
Citera
2019-10-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ja, det stämmer.
Men Bellsan är inte envåldshärskare i Löwengrip Beauty AB.
Nej och jag tycker uppriktigt synd om de andra som saknar diagnos, faan att de fastnade för denna jävla hagga! Och hur i hela helvetet dom ska ta ta sig ur denna galna soppa.? För att alla kommer att hamna i klistret på ett eller annat sätt är ganska säkert, frågan är bara, hur mycket?
Citera
2019-10-11, 21:15
Medlem
precixs avatar
Hon är en mycket dålig entreprenör. Om jag hade haft hennes följarskara. WOW. Halv miljon följare på både bloggen och Instagram. Man måste vara riktigt eftersatt mentalt för att misslyckas. Åh sån katastrof.

Om bara hade haft en bra högra hand. Den där Simon vem fan är han? Helt outbildad färsking kliver in och blir COO.

Blir så förbannad på sån outnyttjad potential. Åsnor.
Citera
2019-10-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Hon är en mycket dålig entreprenör. Om jag hade haft hennes följarskara. WOW. Halv miljon följare på både bloggen och Instagram. Man måste vara riktigt eftersatt mentalt för att misslyckas. Åh sån katastrof.

Om bara hade haft en bra högra hand. Den där Simon vem fan är han? Helt outbildad färsking kliver in och blir COO.

Blir så förbannad på sån outnyttjad potential. Åsnor.
jag kan bara hålla med dig, en sån jäävla katastrof, fastän dom gör ALLT för att frisera ev. siffror, ev. för att hålla Blondinbellas fasad högst.. tappar nästan andan..på att det får gå omkring så många losers medans vi andra måste jobba och hålla "skeppet Sverige" flytande..heelt oförklarligt,
Citera
2019-10-11, 22:44
Medlem
Hur har relationen med Joakim Borgmalm på Dermarome påverkat hennes ekonomi?
De hade ju ett samarbete och när han mördade sin kvinna alldeles nyligen så bör det väl ha satt sina spår...
Har hon nämnt Dermarome?
Citera
2019-10-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Trollen i tråden är ju faktiskt effektiva när dom saboterar, ingen privatperson orkar ju argumentera med mänskliga eller artificiella postare som förpackar konkurser till guld och glans som heltids-dårar.

Skrattar gott - det är ju på kornet. Folk sitter på olika fora och i stora horder och diskuterar först och främst Blondinbella och hennes lögnaktiga person men detta lyckas en viss person här på FB få till att Blondinbella skulle ha lyckats manipulera människor till att i stället diskutera hennes företags usla ekonomi. Man vet knappt om man ska skratta eller gråta. Statusen på hennes företag diskuteras visserligen den också, men i princip enbart som en konsekvens av hennes person, man talar om hur hon genom att vara som hon är kört hela sitt varumärke i botten, i sociala medier såväl som i kladd- och krämföretaget.

Ja, herregud. Man undrar om den som skriver den här smörjan 24/7 här på FB har Blondinbellas egna kanaler som enda källa. För i så fall är det ju inte så konstigt att det blir totalfel.
Citera
2019-10-12, 00:10
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Skrattar gott - det är ju på kornet...
Första genomgång av Isabellas projekt
Historiken verkar starta med Blondinbella AB som startas av hennes pappa
Sammanfattningsvis så har Isabella sedan dess startat och inte bara försatt bolag i konkurs, utan även startat och lagt ner antagligen fler än 100 projekt
Vidare så framträder en bild av att media inte bara varit okritiskt utan medvetet stöttat Isabella eventuellt som en del i någon slags kampanj (M/MUF/SAF-kampanj för att få kvinnor att lägga ner bolag?) kraftfullt understödd av någon form av maktstruktur där bland annat mycket prominenta individer, såsom Ulf Adelsohn, och organisationer såsom ett mindre antal medie-hus, kungahuset m.fl. figurerar
Som exempel på kraftfullt understöd så beskrivs det som ett bakslag för Stordalen när 'Löwengrip lämnar' Stordalen medan genomgången är väsentligt mer konsistens med att Isabella helt enkelt överger ännu ett projekt
Här följer en enkel sammanfattningen av det sista året i tråden, notera att detta är tråd-sanningar, inte fakta:
2018-12-01, 14:24 #5261
Isabella stoppar sin realityserie
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/qnBK81/isabella-lowengrip-stoppar-realityserien
2018-12-01, 14:24 #5261
Isabella lämnar bok-projekt med Stordalen
https://www.expressen.se/dinapengar/bakslag-for-stordalen-lowengrip-lamnar-projekt/
Under nästföljande tre månader sa händer väldigt mycket underligt i Isabellas liv, som skulle kunna förklara forsäljnigsraset for Beauty
2019-04-28, 13:44
Isabella hintar om ett projekt tillsammans med Martina Bonnier
Notera att Tailsweep är en del av Bonnier och att Veckans Affärer som utnämnde Isabella till delad etta som Sveriges mäktigaste kvinna ägs av Bonnier
https://www.isabellalowengrip.se/2017/10/11/guldkula-champagne/
2019-05-29, 10:48 #7202
Isabella berättade att hon vill locka unga till att resa med privatflyg
https://www.hant.se/kritikstorm-mot-isabella-lowengrip-efter-nya-karriarbeslutet-blir-morkradd/
2019-05-29, 07:44 #7200
Isabella vill klona sig själv
”Min plan nu är att fortsätta tills jag blir världens mäktigaste kvinna".
"Vi tar fram kloner av mig i sociala medier, vi sitter just nu med en asiatisk, spansk och en amerikansk version av mig själv”
Är Isabella Löwengrip affärsvärldens svar på ett nättroll?
https://www.breakit.se/artikel/20360/aer-isabella-lowengrip-affarsvarldens-svar-pa-ett-nattroll
2019-05-31, 14:39 Forum: Kändisskvaller
Så nu är det all in, tärningen är kastad och nuuuuuuu kör vi för Isabellas nya projekt
https://bloggbevakning.se/2019/05/31/tack-nasta/#comments
2019-05-31, 22:00 #723
Isabella haussar och gör sig av med (oklart) aktierna i Guldkula Champagne
2019-07-05, 13:55 #8001
Isabella skriver på alla papper vad gäller kontrakt på lägenheten i New York
https://www.isabellalowengrip.se/201...nheten-ar-var/
2019-07-10, 05:51 #8090
Isabella överger Hermine Hold (och Löwengrip Beauty finns hos kronofogden??)
2019-07-10, 05:51 Forum: Kändisskvaller
I "framgångspodden" nämner hon i intervjun att hon siktar på fastighetsbranschen.
Till sist, projektstarter och nedläggningar ar minst sagt ett lite maniskt borderline-monster
Idag, 13:24 #11269
Löwengrips startar nya projekt ihop med kärleken Erik
https://www.expressen.se/dinapengar/isabella-lowengrips-nya-projekt-med-karleken-erik/
Innan jag sammanfattar sista aret,
Notera likheten med detta gamla valgörenhets-projekt
2008-12-27, 01:40
Alla pengar går till någon slags välgörenhet som cancerfonden
Senast redigerad av qutm 2019-10-12 kl. 01:07.
Citera
2019-10-12, 00:44
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Skrattar gott - det är ju på kornet. Folk sitter på olika fora och i stora horder och diskuterar först och främst Blondinbella och hennes lögnaktiga person men detta lyckas en viss person här på FB få till att Blondinbella skulle ha lyckats manipulera människor till att i stället diskutera hennes företags usla ekonomi. Man vet knappt om man ska skratta eller gråta. Statusen på hennes företag diskuteras visserligen den också, men i princip enbart som en konsekvens av hennes person, man talar om hur hon genom att vara som hon är kört hela sitt varumärke i botten, i sociala medier såväl som i kladd- och krämföretaget.

Ja, herregud. Man undrar om den som skriver den här smörjan 24/7 här på FB har Blondinbellas egna kanaler som enda källa. För i så fall är det ju inte så konstigt att det blir totalfel.
Trollen är en stor del av nöjet
Det här är min senaste favorit. Postat härom dagen som första inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av Tavlan20
Erik är en person som man kan lita på! Han håller inte på med andra tjejer samtidigt. 😊

Hur orkar ni sitta här och diskutera om andras liv? 😏

Här har vi någon som är kränkt, djupt kränkt, av skvallret om att Erik sprider sina gracer till andra än Bellsan.
Bellsan vill väldigt väldigt gärna bli nästa fru Selin.
Citera
2019-10-12, 00:53
Medlem
qutms avatar
Citat:
Trollen är en stor del av nöjet
Det här är min senaste favorit. Postat härom dagen som första inlägg:
Här har vi någon som är kränkt, djupt kränkt, av skvallret om att Erik sprider sina gracer till andra än Bellsan.
Bellsan vill väldigt väldigt gärna bli nästa fru Selin.
I Raffa-tråden, den enda traden som kan mäta sig med Isabellas i popularitet, så var trollen helt otroliga också
Framfor allt i efterhand så var det trollen som bidrog mest positivt till komiken, fantastiskt bra att du lyfter fram dom mest komiska
Men det är lite jobbigt medan det pågår, då framstår dom ju som 24/7 idiot-robotar som bara saboterar
Senast redigerad av qutm 2019-10-12 kl. 01:01.
Citera
2019-10-12, 01:04
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
I Raffa-tråden, den enda traden som kan mata sig med Isabellas i popularitet, så var trollen helt otroliga också
Framfor allt i efterhand så var det trollen som bidrog mest positivt till komiken
Men det ar lite jobbigt medan det pågår, då framstår det ju som 24/7 idiot-robotar som saboterar
Mina favorittroll är de som uppenbarligen följer tråden och då och då postar indignerade inlägg. Mitt epitet t ex är Tok-Dora. Ibland är jag tom den ökända Tok-Dora.
Obeskrivligt komiskt

Jag vet att det är förbjudet att spekulera kring trollens identitet irl, men jag kan inte låta bli att undra över hur man kan bli så upprörd att man startar konton enkom för att posta i den här tråden.

Oavsett vad vi kan tänkas posta här förblir Bellsan mästaren. Hon är helt osannolik.
Som t ex dagens instastory från Löwengrip Invests kontor.
Det är fredagsfika och ett gäng svensktalande kvinnor strax över tjugo flamsar framför kameran.
Klipp. Bellsan håller tal inför kvinnorna. På engelska.
Kan det bli mer cringe än så ?!?
Senast redigerad av DoraF 2019-10-12 kl. 01:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in