2008-07-22, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelställ
I papperstidningen stod att läsa att någon "stoppat sina fingrar innanför mina trosor" på dansgolvet. Det var den info man fick. Det är klart att det är en obehaglig upplevelse för vem det än må vara.

Beroende på var man går så kan det vara traumatiskt för killen också...

Men jag tycker att hon förtjänar detta, men allt är antagligen bara lite påhitt av en uppmärksamhets kåt liten slyna som vill ha mer mer och mer. Spela roll hur hon ser ut, såg att hon ska vara en hjältinna nu för att hon är i en position att hjälpa andra.

Du kan ju börja med att inte se ut som ett litet luder isåfall din jävla pajas.
Citera
2008-07-22, 11:34
Medlem
Fel snubbe stoppar handen innanför Blondinbellas trosor i Italien och det blir en jättenyhet i Sverige.

Det är verkligen sjukt.
Citera
2008-07-22, 11:36
Medlem
det är klart att det blir rubriker
i normala fall brukar det väl efter ett glas vin liggas till höger och vänster med vilka turkar som hällst i tron att de är spaggar
Citera
2008-07-22, 12:01
Medlem
Mohaves avatar
BlondinPappa jobbar säkert stenhårt just nu på att sälja hela storyn till den skvallerblaska som betalar bäst.
Citera
2008-07-22, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
BlondinPappa jobbar säkert stenhårt just nu på att sälja hela storyn till den skvallerblaska som betalar bäst.
Eller varför inte en bok?
"Fingerpulled In Acapulco"
Citera
2008-07-22, 12:19
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Du finns inte på riktigt va? Sexuella trakasserier är inte att jämföra med våldtäkt, inte alls.

Det är DU som inte ha en aning. Svensk lag säger så. Själv tycker jag det är lika snurrigt som du tycker.
Citera
2008-07-22, 12:31
Medlem
Fattar inte riktigt hysterin kring detta fenomen. Besökte nyss denna individs blogg... Det vanliga onanerandet kring utseende, namedropping och trams om inget speciellt öht.

Atomistiskt.
Citera
2008-07-22, 12:34
Medlem
Futurums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabfavorit
Fattar inte riktigt hysterin kring detta fenomen. Besökte nyss denna individs blogg... Det vanliga onanerandet kring utseende, namedropping och trams om inget speciellt öht.

Atomistiskt.

Instämmer.
Tjejen är ju hur jävla media-kåt som helst så påståendena om vad som hände i Italien tar jag med en nya salt minst sagt.

Futurum
Citera
2008-07-22, 12:47
Medlem
Clit_Commanders avatar
italienska killar verkar vara riktiga äckel-idioter. nackskott på hela bunten, dock så tycker jag inte ett dugg synd om Bella.
Citera
2008-07-22, 12:56
Medlem
Är denna blondinbella någon man bör känna till?

Stämmer det att man inte kan göra en polisanmälan utan vittne i Italien?
Citera
2008-07-22, 13:07
Medlem
NiV3Rts avatar
Man skall icke playa med svartmuskiga hingstar. Det är som att leka med eld
Citera
2008-07-22, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Ditt användarnamn är ju inte åsna bara för att. Att vidröra en kvinnas könsorgan är inte våldtäkt, och du kommer aldrig bli dömd för det. Det är sexuella trakasserier, inget annat. Om du vill motbevisa mig, vill jag att du citerar lagboken gällande våldtäkt, paragrafer tack.

Jag har inte sagt att det är våldtäckt heller? Förstår inte hur du kan läsa så fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in