Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-13, 15:37
  #2953
Medlem
playmates avatar
Jag har ingen aning om det någonsin blev bekräftat att Isabella har legat med Peter Magnusson, men hörde nyss en intressant sak som kan röra det.

Lyssnade på en podcast av en tjej som jobbat på BBs tidning Egoboost och blivit kompis med Bella, som berättade att hon hade en bekant som hade legat med en känd svensk komiker och när han gick ner på henne hade han sagt att hennes fitta smakade pommac och festis

Vad tror ni, är det möjligt att detta är Bella och Peter Magnusson?
Citera
2013-02-13, 18:56
  #2954
Medlem
Moll-Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 51515
Jag visste att BB gått upp i vikt osv, att hon är lite rund, men jag är verkligen chockad över hur fet hon har blivit! Såg henne i lördags på nyhetsmorgon och jag kunde inte tro att det var hon som satt där när det var utzoomat. Helt runt ansikte, fet som fan, äcklig...trodde inte på att de var BB som satt där förrän hennes namn dök upp på rutan. Sen filmade de hennes sida och ojoj, massa bilddäck på magen alltså. Äckligt att se.

Blir så när man går in i sambo-/förlovningsfällan. Nu har hon ju fått en ring på fingret att Odd och ska gifta sig så då behöver hon inte passa vikten.
Citera
2013-02-13, 19:45
  #2955
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Blir så när man går in i sambo-/förlovningsfällan. Nu har hon ju fått en ring på fingret att Odd och ska gifta sig så då behöver hon inte passa vikten.

Varför blir det så då ?
Citera
2013-02-14, 20:03
  #2956
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Blir så när man går in i sambo-/förlovningsfällan. Nu har hon ju fått en ring på fingret att Odd och ska gifta sig så då behöver hon inte passa vikten.

Jag såg en ny bild på henne. Börjar likna vicky pollard.
Citera
2013-02-14, 20:56
  #2957
Medlem
Moll-Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRPOE
Jag såg en ny bild på henne. Börjar likna vicky pollard.

Sexigt värre. Som sagt, nu har hon sin Odd då behöver hon inte bry sig om utseendet längre. Hon kör väl något med "jag som är en sån stark kvinna behöver inte bli ett offer för skönhetsidealen".
Citera
2013-02-14, 23:20
  #2958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRPOE
Jag såg en ny bild på henne. Börjar likna vicky pollard.

Nu kanske du överdriver en smula. Hennes extrakilon är en sak, men de är inte värst utan det är snarare att hon är så fult byggd av naturen. Har riktigt konstiga höfter och midja. Konstig form. Sedan har hon inga knän och hon har fult formade vader.
Nä, ingen kropp att die for, precis. Snarare väldigt avtändande.
Citera
2013-02-14, 23:34
  #2959
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Blir så när man går in i sambo-/förlovningsfällan. Nu har hon ju fått en ring på fingret att Odd och ska gifta sig så då behöver hon inte passa vikten.

Hon var ju riktigt fläskig redan innan hon började träffa Odd.
Citera
2013-02-14, 23:36
  #2960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Hon var ju riktigt fläskig redan innan hon började träffa Odd.

Ja, fast nu ser hon ut att ha gått ner åtskilliga kilon. Lik förbannat har hon en ful kropp för det. Degig och dallrig. Tajt kropp är den sista beskrivningen man skulle använda om henne.

Förstår inte alla som tokhyllar hennes kropp. Ser vi så jävliga ut nuförtiden att vi inte längre vet vad som är en schysst kropp. Skrämmande.
__________________
Senast redigerad av kaffemoster 2013-02-14 kl. 23:39.
Citera
2013-02-15, 03:41
  #2961
Medlem
Moll-Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Hon var ju riktigt fläskig redan innan hon började träffa Odd.

Jaså?
Nu följer jag inte Blondinbella, modebloggare och sånt där är inte direkt min grej. Men sist jag såg henne såg hon rätt ok ut. När började det gå utför för henne?
Citera
2013-02-15, 14:08
  #2962
Avstängd
daddy.boasts avatar
Blondin bella ja inte vetta om Hon e i sin huve Men ja elskar den nye Kroppen !! Bella 1000 saningars ord Listna ej på Dem som sejja du e för fet !! Tjocka käreng e dem Bästa !!! O du passar myke Fin se velditt Charmi ut o sexi !!

One Love helsnin Daddy
Citera
2013-02-17, 13:24
  #2963
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daddy.boast
Blondin bella ja inte vetta om Hon e i sin huve Men ja elskar den nye Kroppen !! Bella 1000 saningars ord Listna ej på Dem som sejja du e för fet !! Tjocka käreng e dem Bästa !!! O du passar myke Fin se velditt Charmi ut o sexi !!

One Love helsnin Daddy

Du kanske inte skall skriva dina inlägg när du rökt den där plantan du har i din avatar....
Citera
2013-02-20, 14:19
  #2964
Avstängd
daddy.boasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Du kanske inte skall skriva dina inlägg när du rökt den där plantan du har i din avatar....


Varfor ?? Personli jag Stor Nära Jah Holy Spirit av Ganja !! Avaktuallisearr EJJ Blondin bella hon Vaker ock Fint Kärreng !!

helsning Daddy !!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback