2026-07-14, 13:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Mycket bikinibilder nu

Ja hon vill väl visa upp sig nu när hon är singel igen.

Man undrar om hon någonsin reflekterar över varför alla hennes förhållanden går i kras? Nu har hon avverkat flera olika män sen skilsmässan 2017 och inget förhållande verkar fungera. Kan felet möjligtvis till stor del bero på henne själv och den livsstil hon representerar?

Mycket verkar handla om yta och flärd.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-07-14 kl. 13:48. Anledning: Tillägg
Citera
2026-07-14, 14:42
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja hon vill väl visa upp sig nu när hon är singel igen.

Man undrar om hon någonsin reflekterar över varför alla hennes förhållanden går i kras? Nu har hon avverkat flera olika män sen skilsmässan 2017 och inget förhållande verkar fungera. Kan felet möjligtvis till stor del bero på henne själv och den livsstil hon representerar?

Mycket verkar handla om yta och flärd.
Det handlar bara om yta och flärd. Hon sitter i samma båt som Bianca och en handfull brudar till. De gjorde snabbt stora pengar som influencers och med det kommer hybris. De män som kan mäta sig med dessa kvinnor - ekonomiskt - har oftast fått jobba ihop sina slantar. Sedan finns väl också en och annan arvtagare också. Men det funkar ju alltid att landa ett fotbollsproffs eller annan miljonär om man är 25 och är beredd att ta ansvar för hushåll och barn. Det är ju inte de här kvinnorna. Nu har de passerat 30 och utbudet av presumtiva män har minskat drastiskt.
Bells expojkvän var ju dessutom bög, så de tänkte sig väl ett platoniskt förhållande där de helt enkelt trvides i varandras sällskap. Och det kan ju fungera, tills någon av dem blir kär på riktigt. Och jag misstänker att det år vad som hände med Paul. Han har ju dessutom sin "konst" han vill lägga tid på. Och då hara man inte tid att uppfostra någon annans barn. Men de försökte i alla fall.
Sedan undrar jag om inte Bella kan ha lite psykopatiska drag. Dvs hon har inga känslor. Visst tar hon med barnen på semester och såna saker, men var hon ens kär i Paul? Jag tror de var vänner och att hon i brist på kärlek ligger runt för att få lite närhet.
Citera
2026-07-14, 20:32
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Lite osmakligt att ha med sin dotter på Insta i magtröja, hon ser alldeles för ung ut för sånt.

Inte en bild jag hade lagt ut. Men hon är 11, ändå normal ålder för magtröja. Det hade vi också i samma ålder på 90-talet 😁 Men som sagt, hade inte lagt ut en bild på ett barn som visar hud.
Citera
2026-07-15, 00:21
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Inte en bild jag hade lagt ut. Men hon är 11, ändå normal ålder för magtröja. Det hade vi också i samma ålder på 90-talet 😁 Men som sagt, hade inte lagt ut en bild på ett barn som visar hud.
Jag var 11 på 90-talet och det var fan ingen i min skola som hade det. Inte ens den tidigt utvecklade tjejen som gick en klass över mig. Fan, när jag var 11 så hade i stort sett alla fortfarande 'barnkläder', tröjor med My Little Pony och liknande saker.
Citera
2026-07-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Mycket bikinibilder nu

Vilket vi inte har något emot
Citera
2026-07-15, 14:37
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Jag var 11 på 90-talet och det var fan ingen i min skola som hade det. Inte ens den tidigt utvecklade tjejen som gick en klass över mig. Fan, när jag var 11 så hade i stort sett alla fortfarande 'barnkläder', tröjor med My Little Pony och liknande saker.
Det långa tråkiga svaret är att bönderna i Sverige och Finland besprutar sina åkrar med Hormoslyr. Som då innehåller kemilakier och andra ämnen som hamnar i grundvattnet och slutligen i Östersjön. Vilket har gjort att puberteten numera infaller ett par åt tidigare än för bara tio år sedan. Vilket gör att tjejer i mellanstadiet gärna tar på sig magkorta tröjor och behå, vare sig det behövs eller inte.

Det korta roliga svaret är att Bella säkert skulle uppmuntra sin dotter till att klä sig ännu slampigare om det bara var modernt.
Citera
2026-07-15, 14:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det långa tråkiga svaret är att bönderna i Sverige och Finland besprutar sina åkrar med Hormoslyr. Som då innehåller kemilakier och andra ämnen som hamnar i grundvattnet och slutligen i Östersjön. Vilket har gjort att puberteten numera infaller ett par åt tidigare än för bara tio år sedan. Vilket gör att tjejer i mellanstadiet gärna tar på sig magkorta tröjor och behå, vare sig det behövs eller inte.

Det korta roliga svaret är att Bella säkert skulle uppmuntra sin dotter till att klä sig ännu slampigare om det bara var modernt.
Jag vet inte om jag köper det riktigt. Jag tror mer att det har med att Bellsan till stor del är singelmorsa som gärna visar sig halvnaken på internet.Ja, och med internet också. När jag var 11 så hade liksom inte ens alla Tv4 så dom flesta visste nog knappt ens att magtröjor var en grej.

För övrigt är vatten en kemikalie. Luften vi andas också. Att något är en kemikalie säger ingenting om något.
Citera
2026-07-15, 14:49
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Jag vet inte om jag köper det riktigt. Jag tror mer att det har med att Bellsan till stor del är singelmorsa som gärna visar sig halvnaken på internet.Ja, och med internet också. När jag var 11 så hade liksom inte ens alla Tv4 så dom flesta visste nog knappt ens att magtröjor var en grej.

För övrigt är vatten en kemikalie. Luften vi andas också. Att något är en kemikalie säger ingenting om något.
Just hormoslyr är förbjudet på det norra halvklotet. Men det hindrar inte de på det södra att blanda ut det lite och sälja det under ett annat namn. Vilket man gör. Enligt Naturvårdsverket i alla fall.
Citera
2026-07-16, 08:13
Medlem
Mer om uppbrottet i nya poddavsnittet. Isabella säger att ”attraktionskärleken” till Paul är slut. Att det inte är några andra problem. De tänkte båda ta upp det men vänta tills efter sommaren men så sa hon det innan Kroatienresan. Hon vill inte bo ihop med någon igen utan bara vara särbo, leva varannan veckas liv med sina barn och sen med mannen. Hon ljuger där emot och säger att hon inte är ett dugg svartsjuk. Hon har ju pratat förut om att hon t o m varit sur för att Paul tycker att Klara Hammarström var så snygg i Mello. Haha. Hon känns så överdrivet glad och peppad så det är mer oroande. Kanske har mani slagit in..
Citera
2026-07-16, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Mer om uppbrottet i nya poddavsnittet. Isabella säger att ”attraktionskärleken” till Paul är slut. Att det inte är några andra problem. De tänkte båda ta upp det men vänta tills efter sommaren men så sa hon det innan Kroatienresan. Hon vill inte bo ihop med någon igen utan bara vara särbo, leva varannan veckas liv med sina barn och sen med mannen. Hon ljuger där emot och säger att hon inte är ett dugg svartsjuk. Hon har ju pratat förut om att hon t o m varit sur för att Paul tycker att Klara Hammarström var så snygg i Mello. Haha. Hon känns så överdrivet glad och peppad så det är mer oroande. Kanske har mani slagit in..

Aldrig i livet - hon hintade ju så sent som i juni om att de äntligen borde gifta sig nu efter så lång tids förlovning....
Citera
2026-07-16, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tussalaga
Aldrig i livet - hon hintade ju så sent som i juni om att de äntligen borde gifta sig nu efter så lång tids förlovning....

Tror att nåt hade hänt med Paul när han kom hem från sin resa. Det blev så tvärslut på nåt sätt. Hon sa i podden att hon inte vill ha nån man som strular, dvs krånglar/ställer till problem.
Citera
2026-07-16, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tussalaga

Och hon snackade om hur mycket hon skulle ligga nu när han äntligen kom hem. Under deras dejtresa till Japan i slutet av april var tydligen förhållandet starkare än någonsin enligt henne, trots att de varit ifrån varandra så länge. Nej, jag tror inte för fem öre på hennes version om uppbrottet, hon skulle inte släppa plånboken Paul så lätt. Något annat ligger bakom. Tror att det var Paul som dumpade henne. Men det skulle hon aldrig erkänna, så hon kablar ut denna version istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in