Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Ja hon vill väl visa upp sig nu när hon är singel igen.
Man undrar om hon någonsin reflekterar över varför alla hennes förhållanden går i kras? Nu har hon avverkat flera olika män sen skilsmässan 2017 och inget förhållande verkar fungera. Kan felet möjligtvis till stor del bero på henne själv och den livsstil hon representerar?
Mycket verkar handla om yta och flärd.
Det handlar bara om yta och flärd. Hon sitter i samma båt som Bianca och en handfull brudar till. De gjorde snabbt stora pengar som influencers och med det kommer hybris. De män som kan mäta sig med dessa kvinnor - ekonomiskt - har oftast fått jobba ihop sina slantar. Sedan finns väl också en och annan arvtagare också. Men det funkar ju alltid att landa ett fotbollsproffs eller annan miljonär om man är 25 och är beredd att ta ansvar för hushåll och barn. Det är ju inte de här kvinnorna. Nu har de passerat 30 och utbudet av presumtiva män har minskat drastiskt.
Bells expojkvän var ju dessutom bög, så de tänkte sig väl ett platoniskt förhållande där de helt enkelt trvides i varandras sällskap. Och det kan ju fungera, tills någon av dem blir kär på riktigt. Och jag misstänker att det år vad som hände med Paul. Han har ju dessutom sin "konst" han vill lägga tid på. Och då hara man inte tid att uppfostra någon annans barn. Men de försökte i alla fall.
Sedan undrar jag om inte Bella kan ha lite psykopatiska drag. Dvs hon har inga känslor. Visst tar hon med barnen på semester och såna saker, men var hon ens kär i Paul? Jag tror de var vänner och att hon i brist på kärlek ligger runt för att få lite närhet.