Självklart betalas ingen faktura. Det ger ju ingen publicitet. Nä, pappa betalar för Silbersky/Bodström eller någon annan kändisadvokat och de driver det här genom alla möjliga instanser, inför Bellas jublande fanskara.
Ja, det här är väl ännu ett PR-stunt för att locka mer besökare till bloggen. Och att det funkar gör mig så förbannad så har jag lust att örfila botoxet ur henne.
Självklart betalas ingen faktura. Det ger ju ingen publicitet. Nä, pappa betalar för Silbersky/Bodström eller någon annan kändisadvokat och de driver det här genom alla möjliga instanser, inför Bellas jublande fanskara.
Jag känner hur min tro på människan har minskat efter att ha läst de inklistrade kommentarerna i tråden.
Hon själv läser ju till jurist med. Vi får hoppas att upphovsrätt inte är huvudämnet
Du hade inte helt rätt där. Hon tillhör ju 90-talisterna och har inte gått ut gymnasiet än. Men hon vill ju läsa juridik med inriktning på försvarare inom sexualbrott
Du hade inte helt rätt där. Hon tillhör ju 90-talisterna och har inte gått ut gymnasiet än. Men hon vill ju läsa juridik med inriktning på försvarare inom sexualbrott
Hon vill driva ett företag men inte ta ansvar för det. Tänker på hennes bildstöld, stal en bild av en fotograf, ritade en clown på den och hävdade sen att Dagens Media borde tacka henne för uppmärksamheten när hon fick en faktura på nästan åttatusen. Fotografen valde den billigare prislistan då han tyckte synd om henne.
Hon vill driva ett företag men inte ta ansvar för det. Tänker på hennes bildstöld, stal en bild av en fotograf, ritade en clown på den och hävdade sen att Dagens Media borde tacka henne för uppmärksamheten när hon fick en faktura på nästan åttatusen. Fotografen valde den billigare prislistan då han tyckte synd om henne.
Jag tycker också synd om människor som inte förstår bättre, men det hade inte hindrat mig från att safta på med en fetare räkning.
Du är väl bra dum om du tror att jag syftar på vad hon sysslar med och inte varför hon ser ut som ett jävla UFO med supersminkade kindben som får henne att se ut som en hamster samtidigt som hon bär helt fel BH till en tröja som får hennes bröst att se ut som hängpattar?