19 888 besökare online
857 218 medlemmar • 45 829 682 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Sexnoveller
Ämnesverktyg
montanus
Medlem
Här kommer den - Debuten.
Hoppas på konstruktiv kritik. kanske inte direkt en konstnärligt novell, men passar säkert någons smak.
Hoppas att storleken inte avskräcker allt för många.

Respekt till konstruktiva kritiker.
Läs och njut (förhoppningsvis)

Kalle, Kalle, Kalle med bången

- Kalle! Kalle, hör du mig! Kom nu ner för sjutton gubbar! Camilla och Mårten har varit här i snart tretti minuter och du har inte kommit ner och hälsat ännu.

Kalle satt på sitt rum och läste sexnoveller om nekrofili och kannibalism på Flashback för att stilla sitt melankoliska lynne. Han orkade inte lyssna på sin mesiga morsa och han ville inte heller träffa Camilla och Mårten. Anledningen var den att Camilla, hans mammas bästa väninna med de stora muskulösa låren och härligt runda rumpan; alltid perfekt i de tajta byxor, var hemma hos Kalles familj på middagsbjudning tillsammans med sin Cp-skadade pojkvän, som Kalle hatade mer än finnarna på sitt arsle under en tvåtimmars skrivning, spenderad på en hård trästol vilket resulterar i varig röv.
Kalle suckade högt, slog sin dator extra hårt så att den gick av, gick ut ur rummet, ned för trappen med tunga steg, genom hallen och in i köket.

- Men där är han, sa Camilla med den mjukaste och vackraste rösten Kalle kände till, min älsklings kille!
- Höhöhö, skrattade Cp-Mårten med sitt mongolida Cp-skratt, jag trodde jag var din älsklingskille, höhöhö, skrattade aset vidare.

Kalle log ett litet sympatileende mot Cp-Mårten, men tänkte bara på att han ville döda den jävla horgrisen, putta ner invaliden från en hög trappa och skratta rått åt det hjälplösa kräket.
Camilla, som inte lyssnade till Cp-Mårtens skämt, steg upp från stolen hon satt på, tryckte sina väldiga och runda bröst mot Kalles spinkiga kropp och la händerna om hans rygg och gav honom en varm kram, tätt tryckt mot hennes perfekta, mjuka kropp, och gav honom en fuktig kyss på en av hans finniga kinder. Hon höll kvar honom i sin famn länge och han njöt av hennes obeskrivligt goda doft, men han svarade bara kramen med att klappa henne lite lätt på ryggen, som om han skulle ha tröstat henne. Han slingrade emellertid sig snart för att hon inte skulle känna av den väldiga bånge han hade i byxan av allt köns gnuggande. Det var inte som förr, tänkte han; som när han var barn och sprang till Camilla, hoppade upp lagom högt så hon kunde fånga honom och pussa honom, samtidigt som han diskret kunde jucka mot hennes underliv. Allting hade förändrats tänkte han bittert medan han satte sig till bords, skakade hand med Cp-Mårten, kastade en irriterad blick på sina föräldrar och struntade i att besvara en varm blick från den vackra gudinnan med de stora gröna ögonen, den lilla, söta och raka näsan och den plutande munnen. Han tittade på köksklockan, försökte att se oberörd ut, medan han tänkte på hur han ville fingerpulla Camilla på köksbordet, framför alla! Kuken slet sig i jeansen vilket kändes som mjuka smekningar, han blundade, mjuka smekningar av Camilla.

- Är du trött älskling? sa Camilla. Rösten var ljuv musik i Kalles öron. Hon tittade på honom med oroliga och vädjande ögon.
- Nä, svarade Mårten kort. Eller sådär, jag sov lite halvdåligt i natt, men...
- Jag frågade Kalle, inte dig Mårten, avbröt Camilla bryskt.

Endast gudarna visste hur mycket Kalle ville döda Mårten. Han ville banka skiten ur honom med den rullstol han själv satt i. Eller ta upp matkniven som han höll hårt sammanpressad i handen och köra in den i pannan på missfostret.

- Mm, svarade Kalle tyst, och drog på läpparna
- Ja, dagens ungdom sitter ju bara vid datorn hela dagen, sa Mårten lite överlägset, de har ingenstans att gå.

Kalle tänkte av impuls, frambringad av hat, ställa sig upp och skrika att han i alla fall hade möjlighet att gå, och säkerligen var uppe och gick oftare än honom i alla fall, men hindrade sig själv med mycket möda. Kalles föräldrar skrattade lite falskt åt Mårtens uttalande och tog chansen att inleda en pajkastningskonversation mot Kalle och hans datorvanor. Camilla höll blicken på Kalle med oroliga ögon och ett mjukt leende.
Nu satt de alla till bords; Kalle, hans mamma och pappa, Camilla och Cp-Mårten. De började äta av den brända makaronilådan och under hela middagen gav Camilla, Kalle mjuka blickar. Då och då besvarade han dem trots att han verkligen försökte att låta bli. Fan vad kåt han var.

montanus
Medlem
När Kalle hade ätit färdigt lämnade han bordet utan ett ord, men han hann ge sin pappa en arg blick för att visa att han hade sett hur farsan hade stirrat ner i Camillas urringning under måltiden. Han lämnade köket i samma veva som Cp-Mårten drog ett av sina usla skämt. Han gick upp på sitt rum, slog till datorn så att den startade igen, drog fram kuken för att se efter om Camillas intryck på den hade fått den att växa sig större än vanligt. Hon hade haft på sig blåa tajta jeans och en vit, urringad top som enbart täckte ett mindre parti av hennes härliga bröst och samtidigt visade konturerna av hennes bröstvårtor. Det bruna håret hade hängt fritt och dolt delar av hennes vackra ljusa hy, vilket gjorde Kalle ännu mer kåt.
Han gick in på Flashback igen för att skapa en tråd om Cp-störda och tvångssterilisering, men hann inte skriva många rader förrän någon knackade på dörren.

- Ja?! stönade han.
- Stör jag, Kalle älskling?

In kom hon, den nästan trettiåttaåriga kvinnan som Kalle hade varit besatt av i hela sitt sjuttonåriga liv. Hon spelade med höfterna, log, plutade sedan på munnen och lutade över honom för att återigen kyssa honom på hans motbjudande kinder. Det var en lång, blöt kyss, men Kalle tänkte inte på att dra sig undan denna gången. Utsikten över Camillas runda tvillingar var om inte bländande, fullkomligt fängslande.
Nedifrån köket ropade de:

- Vi ska ut Kalle. Kommer du med Camilla?
- Vart ska ni? Ropade Camilla tillbaka med ryggen vänd mot Kalle. Han sträckte ut handen mot hennes rumpa, men vågade inte röra. Han tyglade sina tvångstankar.
- Vi ska bara ut och gå, min lilla marsipansemla, ropade Mårten den rullstolsbundna, omedveten om ironin i sitt uttalande.

Kalle kvävde ett skrattanfall, dessvärre mindre bra, för kvävningarna var tillräckligt höga för Camilla att höra, men hon reagerade inte mer än att hon lutade sig lite mer framåt och tryckte ut ännu mer med rumpan, som om hon visste att Kalle hade en hand utsträckt mot den. De rördes vid, om enbart för en liten sekund, Kalle drog bort sin hand snabbt.

- Jag tror jag stannar med Kalle istället, ropade Camilla, och efter korta avsked, vände hon sig om mot Kalle med ett leende och fuktade lite diskret sina läppar.

Fan! tänkte Kalle. Han hade ju tänkt runka till drömmen att han låg och knullade den undergivna slavinnan Camilla, vars högsta önskan var att arbete på fittologimästaren, Kalles, eroderade Sfinx. Kuken värkte i jeansen. Han höll till och med på att få utlösning bara genom att titta på denna oemotståndliga kvinna.
Innan Camilla hann inleda ett samtal, ursäktade Kalle sig hastigt. Om han nu skulle spruta så skulle han i helvete heller göra det i sina kalsonger. Väl inne på toan kom han på en sak. Hemska tanke!
Med ett ryck slet han upp jeansen, knäppte bältet, drog upp toalettdörren, sprang genom hallen och in i sitt rum. Camilla satt vid hans dator och tittade på hans porrfilmskollektion! Han började stamma. Hon tittade på en av hans sjukaste rullar där en liten brud med stora bröst tvingas svälja sperma av en stor svart man som samtidigt bitchslappar henne med sin mastodontkuk.
Kalle gick skamset, förvirrat och desperat fram till datorn utan att säga ett knyst, då han märkte att Camilla som inte hade vänt sig om när han kom rusande, hade knäppt upp sina jeans och hade handen innanför sina små, vita trosor och smekte sig själv samtidigt som hon gav ifrån sig ett tyst stön. Det luktade något väldigt svagt, men dock så gott, vilket uppenbarligen var Camillas sköte. Kalle var ställd, nu än mer osäker och förvirrad.

- Ehh? var det enda som han fick fram.
- Mm, klyftigt av dig att inte stänga ner porrmappen innan du skyndade till toan.
- Ehh? fortsatte Kalle.

montanus
Medlem
Camilla vände sitt huvud och riktade en sexig och överlägsen blick mot Kalle. Plötsligt tog hon tag i hans arm, drog honom till sig med en förvånande kraft, och lade hans hand i sina trosor.

- Fingerskjut min vulva med dina stora perversa händer, Kalle! nästan skrek hon.
- Ehh? blev återigen Kalles respons, då han varken fattade att detta verkligen hände och, i alla fall till en början, ordet fingerskjuta.

Kalle lydde dock och började tafatt röra sina fingrar i Camillas våta underliv. Det var väldigt blött, mjukt och samtidigt strävt på grund av dess fittstubb. Trots Kalles ovetskap om det kvinnliga könsorganet stönade Camilla högt. Kalle gapade och råkade dregla Camilla i ansiktet, men innan han lyckades ursäkta sig och torka bort dreglet, skopade Camilla upp det i sin hand och stoppade det i sin mun, svalde och uppmanade honom bara att fortsätta pulla hennes vulva.
När Camilla ansåg sig ha fått nog av Kalles klumpiga och stora händer, ryckte hon tag i hans jeans.

- Nu ska jag suga din kuk Kalle, förstår du det!? sa hon, nu ännu mer dominant. Slicka dina fingrar noga! Det är nyttiga fittvitaminer du får i dig. Nå? Slicka!.
- Aa, okej, blev svaret och Kalle lydde.

Camilla, med stor erfarenhet av att snabbt få av jeans, letade lätt upp Kalles kuk, tog ett stadigt grepp om den, drog den några gånger och stack den sedan mellan sina fylliga, röda läppar. Men i samma ögonblick som hon pressade samman sina läppar över hans ollon och sög det hårt medan tungan masserade toppen, blev lukten av Camillas könsorgan, den hänsynslösa behandlingen av sitt eget könsorgan, faktumet att det var hans egen gudmor som satt på knä framför honom med hans kuk i sin mun, och masserande fingrar längst hans mellangård, för mycket på en gång för den oerfarne Kalle. Helt oförberett sprutade han henne i munnen, men som om hon inte skulle ha märkt av utlösningen fortsatte hon att suga. Efter ett tag slutade hon, log ett brett leende mot Kalle som tittade på henne med en fånig och stönande blick. Hon öppnade munnen; gapade för att visa att hon hade Kalles spermier i sin den, stängde sedan igen den och svalde högt för att verkligen markera att hon svalde hans avkomma. Därefter återgick hon till sugandet och Kalle stod där och tittade ner på henne som en idiot, fortfarande med en eroderad penis, även om nu mer öm. Snart började hon trycka ner Kalles kuk i halsen och när detta hade fortgått någon minut och han hörde hennes kväljningar blev det återigen för mycket för att han skulle kunna hålla sig. Djupt nere i Camillas bomullshals sprutade Kalle ut den säd han hade kvar.
Hon började hosta med hans kuk i halsen och Kalle förstod att han borde ha sagt något innan han återigen sprutade sin gudinna i munnen. Snabbt drog han ut den hårda kuken och Camilla hostade upp det som för bara ett ögonblick tidigare hade varit i hennes hals. Kalle hade uppenbarligen inte sprutat färdigt, och medan Camilla satt på knä framför honom och hostade upp sperman och höll tag i hans lilla rumpa för att få balans, sköt kuken av ännu en salva som träffade Camilla i hennes vidöppna ögon.
Hon skrek till av smärta och hostade samtidigt som hon hostade kraftigt, detta emedan Kalle stod där som ett enfaldigt fån, fasthållen om rumpan. Snart lugnade sig dock hostanfallet, men hon kved av smärtan i ögonen. Hon bad Kalle hämta papper så att hon kunde torka sig i ansiktet som var nerstänkt och keltigt av Kalles sperma.

Dörren öppnades där nere och Camilla, som ännu inte hade hunnit torka sig drog lite papper över ansiktet, öppnade ögonen för att försöka se, knäppte sina jeans och gick oberört ned för trappen. Kalle fick också på sig sina kalsonger och jeans och skyndade sig ner.
Där stod Camilla framåtlutad över CP-Mårten som omsorgsfullt kysste henne om munnen och kinderna.

- Vad har du gjort för att få Camilla att börja gråta såhär? undrade CP-Mårten lite skämtsamt.
- Han berättade en rolig historia så att jag skrattade mig röd i ögonen, svarade Camilla snabbt och skrattade lite åt sin egen undanflykt.
- Verkligen? fortsatte nötet. Kan du inte berätta historien för mig nu då, innan vi går hem, Kalle?
- Nja. Kalle ryggade tillbaka lite. En annan gång lovar jag att jag ska berätta den för dig Mårten.

Detta svar dög för Mårten och Kalle hade ändå inte tänkt säga ett skit till i vilket fall som helst, även om fikusen insisterade. Han tog ett kort avsked, gick upp på sitt rum och satte sig på sängen. Han kände sig stolt som fan.
Han satte sig vid datorn och loggade in på flashback, och det hybristillstånd han nu befann sig i, bestämde han sig för att skriva om sin upplevelse för alla eventuellt intresserade…

Fin

äppelkaka
Medlem
äppelkakas avatar
Hahaha den var kanon! Stämningen vid middagsbordet lyckades du skildra riktigt bra. Jag levde mig faktiskt in i situationen, kunde riktigt känna Kalles pubertala avsky mot CP-Mårten och dragningen mellan Kalle och Camilla.

Sexdelen var också ganska bra. Började faktiskt rycka lite i prinskorven.

När kommer uppföljaren?

Sprutmök
Medlem
Sprutmöks avatar
"Eroderad penis", jag höll fan på att dö av skratt.

Kalasbra.

montanus
Medlem
va bra att novellen var kul!
ryckte i prinskorven - rörande komplimang

hade inte tänkt mig en uppföljare utan skriva en med helt ny handling. men, men: jag utesluter inte uppföljare.

Fler tankar och påpekningar av läsare?
Språkanvändning, för mycke/lite detaljer etc.

Paz

Topp Dela »