Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-05, 15:37
  #205
Medlem
flourfisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Tydligen har de byggt ett plank

Nope inget plank ännu.

Jag tog en tur dit igår igen, här är lite nya bilder. Mysigt som vanligt.

- http://theworkofcastor.com/knullhusen-revisited-nsfw/
Citera
2015-02-24, 19:42
  #206
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flourfisse
Nope inget plank ännu.

Jag tog en tur dit igår igen, här är lite nya bilder. Mysigt som vanligt.

- http://theworkofcastor.com/knullhusen-revisited-nsfw/
Är det ett gloryhole på första bilden? :-D
Citera
2015-02-24, 19:48
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
The fuck.. är det en låtsassnara i trädet eller någon form av knullgunga för enbenta?

Rätt balla bilder ändå, riktig sunkig känsla över det hela. Knullhus.
Fy fan så kul. jag brölgarvar här.

måste läsa hela tråden nu
Citera
2015-03-09, 22:34
  #208
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flourfisse
Nope inget plank ännu.

Jag tog en tur dit igår igen, här är lite nya bilder. Mysigt som vanligt.

- http://theworkofcastor.com/knullhusen-revisited-nsfw/


Riktigt stiliga bilder!
Estetiskt tilltalande i en så vulgär miljö!
Citera
2015-03-10, 13:09
  #209
Medlem
Bajsfacistens avatar
Usch usch usch usch vad vidrigt.

Att inte någon bara bränner ner det.
Citera
2015-05-04, 01:44
  #210
Medlem
Vars ligger detta ställe?
Citera
2015-08-22, 12:08
  #211
Avstängd
capodasters avatar
Norra Mellby rastplats
Citera
2015-08-26, 11:00
  #212
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag skulle visa en polare dessa knullhus, när vi är på väg dit möts vi av 2 män i 50års åldern som såg väldigt nöjda ut....

Enligt en annan som bor bara några kilometer därifrån så besöks dessa husen ganska flitigt. Tydligen så blir det ibland "storträffar" i husen efter det att man har skickat "hemliga meddelande" på div bögsajter

Riktigt vidrigt och sunkigt är det.
Citera
2015-08-26, 15:13
  #213
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag skulle visa en polare dessa knullhus, när vi är på väg dit möts vi av 2 män i 50års åldern som såg väldigt nöjda ut....

Enligt en annan som bor bara några kilometer därifrån så besöks dessa husen ganska flitigt. Tydligen så blir det ibland "storträffar" i husen efter det att man har skickat "hemliga meddelande" på div bögsajter

Riktigt vidrigt och sunkigt är det.
Kan förstå att platser som denna är populära bland dom som inte vill träffa sexpartners hemma men detta stället är ju väldigt förfallet och äckligt, hade det inte varit bättre med nått annat ställe? Känns som att glansdagarna(om stället har haft det) är förbi för länge sedan.
Citera
2015-08-26, 15:22
  #214
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Kan förstå att platser som denna är populära bland dom som inte vill träffa sexpartners hemma men detta stället är ju väldigt förfallet och äckligt, hade det inte varit bättre med nått annat ställe? Känns som att glansdagarna(om stället har haft det) är förbi för länge sedan.
Ja det är ett mysterium detta. Kanske många som gillar den snuskiga miljön och går igång på det? Vågar inte ens tänka på vad för sorts aktiviteter som pågår i dom husen.
Citera
2015-08-26, 17:26
  #215
Medlem
Ja, just vilka typer av människor som rör sig där är intressant att spekulera i, om man ens vill veta.
Påminner om en gång då jag utforskade ett enormt bergsrum, där låg det använda kondomer, toalettpapper och annan bröte. Vad fan är grejen med att hitta absurda ställen att knulla på och vilka är ni? Smutsknull i all ära men sånthär?
Citera
2015-08-26, 18:33
  #216
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag skulle visa en polare dessa knullhus, när vi är på väg dit möts vi av 2 män i 50års åldern som såg väldigt nöjda ut....

Hur såg de ut stilmässigt, var de två "Vanliga" gubbar eller gav de ett bögigt eller udda intryck?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback