ExtremeFood är en helfestlig butik! Kan rekommendera dig att besöka butiken och provsmaka lite olika grejer. Det är ett par goa gubbar som jobbar där och är alltid supertrevliga och hjälpsamma.
Har själv bara ätit Blair's Habanero chips och dom är rejält starka. Tryckte med stor smärta i mig större delen av påsen själv och efteråt dansade magen rumba. Lite lagom rolig upplevelse, speciellt när allt skulle ut

. Rekommenderas inte till vanliga dödliga.
Blair's Jalapenochips är märkta som Mild så dom kan nog vem som helst äta.
Brukar även köpa lite olika av Blair's såser som är väldigt goda att ha i mat, typ köttfärssås. Dessa spänner över ett helt enormt spann av styrka så bäst är kanske någon i mitten av skalan. Muerte är riktigt god, och inte speciellt stark, och jag har den i många maträtter. Har även en flaska Mega Death som är *mycket* starkare än Muerte. Kan egentligen inte rekommendera den då den är så svår att dosera. Tycker även smaken är lite halvknepig.
Slutligen är jag ett stort fan av Ring of Fire - Garden Fresh Chile Sauce. Kanske ingen sås man har i mat men den är mycket god som tillbehör, t.ex. till en köttbit.