Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-19, 22:51
  #385
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Har varit på Artemis vid två tillfällen, sammanlagt 6 kvällar och där har de alltid sugit utan kondom av de ca 20 damer jag varit med där. Det har aldrig kommit på tal att sätta på kondom före blowjob utan säger man inget suger de utan. Skulle man velat ha kondom på vid blowjob var man tvungen att säga till direkt. Köln och Hamburg kan jag inte svara för men i Munchen har jag varit på Pascha och en större annan bordell jag inte nu kommer ihåg namnet på men där var det alltid kondom på direkt (tror Bayern redan hade lagen som numer inbegriper hela Tyskland) däremot testade jag aldrig om det gick att få BBBJ genom tex extra betalning.

Då var detta garanterat innan den nya lagen inföll, alltså 1a juli 2017.
Citera
2017-07-19, 23:07
  #386
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Efter besök på Artemis kan jag konstatera att tjejerna följer den nya lagen. I stort sett alla frågade direkt man kom upp på rummet om man kände till vad den nya lagen innebar. Sedan ingen diskussion om att få BBBJ för extra pengar.

Samtliga var negativa till detta då inkomsten sjunkit rejält, då just CIM varit en av de mest lukrativa extratjänsterna.

Kan tillägga att jag inte en enda gång tjatade eller bad om BBBJ heller, så att det inte förekommer alls för någon summa kan jag inte säga.

Det intressanta var att en aning olika tolkning av vad lagen innebar fanns bland tjejerna. En del menade att inte ens ett HJ får utföras utan kondom. Inte ens om sprutet sker över mannens mage. Vissa andra erbjöd att ta av kondomen och utföra HJ.
3st erbjöd sprut över brösten eller på rumpan. Detta fanns inget fast pris för enligt dem. Lite kryptiskt sa dem att för en dricks på 20-30 skulle detta vara ok. Detta innebär faktiskt en prisreduktion på just Artemis då denna extratjänst tidigare kostade samma som CIM, dvs 50.

En tjej blev skitsur när jag frågade om bröstsprut för 20-30 extra då hon menade att överenskommelsen på 50 fortfarande gällde tjejerna emellan! Hon blev alltså sur på sina "förrädiska kollegor", även om stämningen sjönk i rummet ett par minuter...
Citera
2017-07-19, 23:21
  #387
Medlem
Om man vill ha BBBJ nu efter den nya lagen så skall man helt enkelt undvika klubbar där ägarna/ledningen förbjudit tjejerna att utföra detta tills vidare. Artemis verkar nogo då. Sedan så verkar Acapulco i Velbert följa detta fullt ut också; man vill inte besöka detta råtthål ändå så det gör inget. I Frankfurt ger Hessen Bub på ISG bra ledtrådar och jag skulle kunna ge några men ni får besöka själva för att uppleva det hela. Ha en bra sommar!
Citera
2017-07-20, 00:34
  #388
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Om man vill ha BBBJ nu efter den nya lagen så skall man helt enkelt undvika klubbar där ägarna/ledningen förbjudit tjejerna att utföra detta tills vidare. Artemis verkar nogo då. Sedan så verkar Acapulco i Velbert följa detta fullt ut också; man vill inte besöka detta råtthål ändå så det gör inget. I Frankfurt ger Hessen Bub på ISG bra ledtrådar och jag skulle kunna ge några men ni får besöka själva för att uppleva det hela. Ha en bra sommar!

Då blir det inga FKK-besök alls i så fall. I princip samtliga FKK-klubbar har satt upp skyltar om att BBBJ är förbjudet.

Inte för att klubbarna aktivt kommer att jaga sexarbetare och klienter som gör BBBJ, men om en klubb helt ignorerar den nya lagen så riskerar den att få myndigheterna på sig och att klubben helt enkelt stängs. Alltså behöver klubbarna åtmistone "låtsas" att mna tar den ya lagen på allvar och att man informerar sexarbetarna om att BBBJ är förbjudet. Och Artemis som haft trycket fråmn myndigheterna på sig efter den stora razzian vill nog inte göra några misstag.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2017-07-20 kl. 00:49.
Citera
2017-07-20, 00:35
  #389
Medlem
pottiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Om man vill ha BBBJ nu efter den nya lagen så skall man helt enkelt undvika klubbar där ägarna/ledningen förbjudit tjejerna att utföra detta tills vidare. Artemis verkar nogo då. Sedan så verkar Acapulco i Velbert följa detta fullt ut också; man vill inte besöka detta råtthål ändå så det gör inget. I Frankfurt ger Hessen Bub på ISG bra ledtrådar och jag skulle kunna ge några men ni får besöka själva för att uppleva det hela. Ha en bra sommar!

Så Acapulco Velbert är det kört med BBBJ? Inte ens med extra betalning?
Vad är det som gör att Acapulco är ett råtthål? Hade fundering på att besöka detta ställe när jag besöker Dusseldorf i mitten på September. Har hyrbil så finns det någon annan klubb man bör besöka i närheten förutom GT, LR och DV? Klubbar runt Köln kanske då det ju inte tar så lång tid att färdas? Kom med råd för bästa klubbar att besöka! Gärna med bra utbud och där det kan finnas möjligheter för BBBJ och CIM.
Citera
2017-07-20, 00:50
  #390
Medlem
pottiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Då var detta garanterat innan den nya lagen inföll, alltså 1a juli 2017.

Ja det var det. Jag skrev följande för att någon trodde att Artemis även före 1:a juli 2017 haft som policy att det ska vara kondom på vid blowjob vilket jag inte varit med om med de ca 20 tjejer jag varit med där 2014 och 2016. På Artemis, Oase, Sharks och Mainhattan och sammanlagt drygt 30 tjejer så har jag vid endast ett endaste tillfälle fått frågan om jag ville ha med eller utan kondom vid blowjob...jag valde utan. Ingen extra kostnad för blowjob någonsin.
Detta var som sagt före den ändrade lagen. Jag är som sagt både konfunderad och frustrerad då BBBJ och CIM är halva nöjet och hur det mottas vid förfrågan till tjejerna på klubbarna jag ska besöka i och kring Dusseldorf.
Citera
2017-07-20, 00:52
  #391
Medlem
pottiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Då var detta garanterat innan den nya lagen inföll, alltså 1a juli 2017.

Ja det var det. Jag skrev följande för att någon trodde att Artemis även före 1:a juli 2017 haft som policy att det ska vara kondom på vid blowjob vilket jag inte varit med om med de ca 20 tjejer jag varit med där 2014 och 2016. På Artemis, Oase, Sharks och Mainhattan och sammanlagt drygt 30 tjejer så har jag vid endast ett endaste tillfälle fått frågan om jag ville ha med eller utan kondom vid blowjob...jag valde utan. Ingen extra kostnad för BBBJ någonsin.
Detta var som sagt före den ändrade lagen. Jag är som både konfunderad och frustrerad då BBBJ och CIM är halva nöjet och hur det mottas vid förfrågan till tjejerna på klubbarna jag ska besöka i och kring Dusseldorf.
Citera
2017-07-22, 11:08
  #392
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Ja det var det. Jag skrev följande för att någon trodde att Artemis även före 1:a juli 2017 haft som policy att det ska vara kondom på vid blowjob vilket jag inte varit med om med de ca 20 tjejer jag varit med där 2014 och 2016. På Artemis, Oase, Sharks och Mainhattan och sammanlagt drygt 30 tjejer så har jag vid endast ett endaste tillfälle fått frågan om jag ville ha med eller utan kondom vid blowjob...jag valde utan. Ingen extra kostnad för blowjob någonsin.
Detta var som sagt före den ändrade lagen. Jag är som sagt både konfunderad och frustrerad då BBBJ och CIM är halva nöjet och hur det mottas vid förfrågan till tjejerna på klubbarna jag ska besöka i och kring Dusseldorf.

Jag tror att det var så att du missförstod mitt inlägg. Jag skrev "Berlin" och då läste du in "Artemis". Berlin är inte lika med Artemis. Det finns många andra ställen också i Berlin. Jag tänkte på t.ex. Freudehaus Hase och Liberty. Artemis är lite för dyrt, tycker jag, så det besöker jag inte.
Citera
2017-07-22, 23:49
  #393
Medlem
pottiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag tror att det var så att du missförstod mitt inlägg. Jag skrev "Berlin" och då läste du in "Artemis". Berlin är inte lika med Artemis. Det finns många andra ställen också i Berlin. Jag tänkte på t.ex. Freudehaus Hase och Liberty. Artemis är lite för dyrt, tycker jag, så det besöker jag inte.

😄 Ha ha..förlåt. Tog för givet då Artemis väl är den enda fkk:n i Berlin? Freudehaus Hase och Liberty vad är det för klubbar och hur fungerar de? De är inga fkk:s? Är de rena bordeller där man går in..väljer flicka ...går in på rum...när man är klar måste lämna stället? Utbud? Snygga tjejer? Priser? BBBj och CIM var alltså inte möjligt på dessa ställen även tidigare?
Citera
2017-07-23, 00:11
  #394
Medlem
pottiss avatar
Någon som vet hur lagen om BBBJ och CIM är i Holland?
Om man befinner sig i Dusseldorf och istället åker över gränsen till Holland och besöker Yin Yang kan man där få BBBJ inkluderat som på tidigare tyska fkk:s och extra för CIM? Vad kostar i så fall CIM på Yin Yang?

Är Yin Yang förövrigt ett ställe värt att besöka? Utbud? Snygga damer? Priser?
Citera
2017-07-24, 19:49
  #395
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
😄 Ha ha..förlåt. Tog för givet då Artemis väl är den enda fkk:n i Berlin? Freudehaus Hase och Liberty vad är det för klubbar och hur fungerar de? De är inga fkk:s? Är de rena bordeller där man går in..väljer flicka ...går in på rum...när man är klar måste lämna stället? Utbud? Snygga tjejer? Priser? BBBj och CIM var alltså inte möjligt på dessa ställen även tidigare?

De är inte FKK, men de är bordeller. För övrig info om dom, föreslår jag att du besöker deras hemsidor. Här blir sådan info off-topic.
__________________
Senast redigerad av Kurt1 2017-07-24 kl. 19:51.
Citera
2017-07-25, 11:50
  #396
Medlem
tokjavels avatar
Jag besökte en fkk i Tyskland i förra veckan. Jag var där fem dagar i rad och hade sex med 7-8 st olika tjejer. Alla utom en sög utan kondom. Jag hade bara träffat en utav tjejerna tidigare. Det var inga som helst problem att få bbbj. Behövde inte ens fråga eller påpeka att jag ville ha det. Cim var det heller inget problem att få. Allt var som vanligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback