Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 12:05
  #529
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Träffade en amerikan (Kosher Kowboy) på Mainhattan sist som var i Frankfurt på en 6-dagars resa. Han var frekvent besökare på Dietzenbach. Men han berättade att poliser strök runt klubben. Så han vågade aldrig ta något rum på nedervåningen ifall razzian skulle komma.

Det osar katt runt den klubben berättade amerikanaren. Om det är någon klubb som riskerar stor-razzia och att läggas ner så är det Dietzenbach.

Tydligen många zigenarbrudar där. Skulle aldrig sätta min fot på den klubben.

Nej jag skulle heller aldrig besöka den klubben men tråden på ISG är mycket underhållande. Inklusive Kosher Kowboys inlägg.
Citera
2018-06-09, 16:55
  #530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
...truppmina när de gav sig på FKK Artemis.... Resultatet var att den kommunala styrelsen i Charlottenburg i Berlin tappade ansiktet helt och hållet.


Intressant, var hittar du information o detta?
Citera
2018-06-13, 07:55
  #531
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Intressant, var hittar du information o detta?

Om du läst i tyska tidningar hur mycket resurser och prestige som investerats i den här razzian, så skulle du förstå vilket nederlag det var. Åtskilliga hundratals personer var inblandade i administrationen och planeringen, till enorma kostnader för skattebetalarna. Artemis anlitade bra advokater.

Mega failure.
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2018-06-13 kl. 07:58.
Citera
2019-04-14, 00:44
  #532
Medlem
WordWarriors avatar
Har just nu fått feedback i ett personligt samtal med en tjej på FKK angående kondomplikten: "politikerna bestämmer inte över vad jag gör med min egen kropp". Extratjänster erbjuds vitt och brett, men med högre pris än tidigare. Politiker borde förbjudas...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback