Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-02-07, 22:06
  #49
Moderator
VitKallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juliaflash
Vill egentligen inte ta upp det här bh-snacket, men om jag får säga några ord så behöver några 13åringar bh. Och det är inte för att vara 'en i gänget', utan för att vissa utvecklas snabbare än andra.
Ja, när dom behöver det är det ju lämpligt. Inte tidigare än så.

Satt med min snart 7-åring idag och kollade kläder (är ju snart dags att fylla på garderoben inför sommaren) och hon fastnade för en liten bh-topp. Jag sa helt enkelt att sånt får hon när hon börjar få bröst, inte innan det. Finns inget behov, hon är en flicka, ett barn. Inte en vuxen kvinna och ska inte göras om det till det heller.
Citera
2012-02-08, 23:37
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellcon
Har själv två döttrar och de kommer inte att få sminka sig före 15 års åldern. Jag har sparsamt med smink och kan säga att det är tack vare det min hud är så fin för min ålder, får ofta kommentarer om att jag ser minst 8 år yngre ut än vad jag är
Tycker att 15 är lite väl högt. Då kommer dom inte få börja förens straxt innan dom börjar gymnasiet, det är vell lite övedrivet Men det är ju dina barn
Sen att du har fin hud i övrigt har inte med att du inte använde mycket smink att göra.
Alla människor har olika hud.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback