Flashback bygger pepparkakshus!
2012-02-01, 22:05
Medlem
BajsExplosions avatar
Om jag ringer en person och det visar sig vara upptaget, syns det på denne persons telefon att jag ringt? Typ missat samtal el. dyl.? Båda telefonerna i fråga är mobiltelefoner
Citera
2012-02-01, 22:08
Medlem
Valentinaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsExplosion
Om jag ringer en person och det visar sig vara upptaget, syns det på denne persons telefon att jag ringt? Typ missat samtal el. dyl.? Båda telefonerna i fråga är mobiltelefoner

ja om du inte ringer dolt. då brukar man få sms om att det nummret har försökt nå dig.. haha
Citera
2012-02-01, 22:09
Medlem
Det syns inte att man fått ett missat samtal men rätt många har att man bli aviserad via sms om någon ringt och det varit upptaget.

Jag har det tex.
Citera
2012-02-01, 22:09
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsExplosion
ja, vanligtvis gör det det, men det beror på vilket abonnemang, och vilka val man gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Det syns inte att man fått ett missat samtal men rätt många har att man bli aviserad via sms om någon ringt och det varit upptaget.

Jag har det tex.
jo, om man har "samtal väntar" eller vad det heter.
Citera
2012-02-01, 22:10
Medlem
Jag brukar oftast få ett sms där de står vilket nummer\kontakt som ringt och när.

Står typ:
Kalle Ringde 20:03 men lämnade inget meddelande.

Har Tele2 Kompis abonemang.
Senast redigerad av AxxarN 2012-02-01 kl. 22:12.
Citera
2012-02-01, 22:16
Medlem
BajsExplosions avatar
tack tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in