Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-01, 20:41
  #1
Medlem
Jumbles avatar
Halloj!

Har sedan ett par veckor träffat en brud som bara hängt hos mig och typ snackat och gosat. Jag tycker att hon är ganska på och vill träffas och göra saker hela tiden. När jag säger att jag inte kan, eller någon annan bortförklaring, blir hon typ bara lack och säger att jag dissar henne hela tiden.

Har gjort det klart att jag inte vill ha något seriöst, men vafan, vad ska jag säga för att klara undan mig lite lättare?

Vill ärligt bara knulla.
Citera
2012-02-01, 20:45
  #2
Medlem
Säg de då för fan.
Annars förstår man ju inte vad ni vill.
Citera
2012-02-01, 20:49
  #3
Medlem
Jumbles avatar
Har ju sagt att man inte vill ha något mer, men som "kompisar", ska man behöva hitta på saker hela jävla tiden då? Hur säger man det på ett schysst sätt. Är liksom en liten pussy när det kommer till såra folk...
Citera
2012-02-01, 20:50
  #4
Medlem
SiSeniors avatar
Fortsätt dissa henne så släpper hon snart taget. Vill hon inte bara ligga har du ingen nytta av henne ändå.
Citera
2012-02-01, 20:55
  #5
Medlem
Jumbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Fortsätt dissa henne så släpper hon snart taget. Vill hon inte bara ligga har du ingen nytta av henne ändå.

Haha, sorry för ordvalet. Ja, det är sant. Om det nu skulle bli en kk så får jag väl bara säga att jag inte pallar hänga hela tiden om vi bara ska ha sex.
Citera
2012-02-01, 21:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumble
Haha, sorry för ordvalet. Ja, det är sant. Om det nu skulle bli en kk så får jag väl bara säga att jag inte pallar hänga hela tiden om vi bara ska ha sex.

Den här tjejen kommer inte klara en kk-relation om det är det du är ute efter. Eftersom du redan sagt till henne att du inte vill ha något seriöst och hon ändå ställer krav så kommer det fortsätta så. Om du inte vill såra henne så råder jag dig att bryta helt med henne och hitta en tjej som inte heller vill ha något seriöst.
Citera
2012-02-01, 21:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumble
Haha, sorry för ordvalet. Ja, det är sant. Om det nu skulle bli en kk så får jag väl bara säga att jag inte pallar hänga hela tiden om vi bara ska ha sex.


hahhahaa vilken pussy. att du startar en tråd om detta ist för att ta det med henne. hur gammal e du egentligen?. säg förfan bara ut, hatar folk som velar fram o tillbaka.
Citera
2012-02-01, 21:09
  #8
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumble
Haha, sorry för ordvalet. Ja, det är sant. Om det nu skulle bli en kk så får jag väl bara säga att jag inte pallar hänga hela tiden om vi bara ska ha sex.

Ja för vill hon bli knullad av dig får hon fan infinna sig att det är slut med "hängandet"
Citera
2012-02-01, 21:21
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyboob
hahhahaa vilken pussy. att du startar en tråd om detta ist för att ta det med henne. hur gammal e du egentligen?. säg förfan bara ut, hatar folk som velar fram o tillbaka.

Är du efterbliven? Klart han kan fråga om tips här. Hur gammal är du egentligen?
Citera
2012-02-01, 21:24
  #10
Medlem
NoTruces avatar
Bjud hem henne, påla henne hårt och berätta sedan hur du tänker. Då har du i alla fall fått ett sista knull om hon väljer att bryta.
Citera
2012-02-01, 21:56
  #11
Medlem
airell8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snz1
Den här tjejen kommer inte klara en kk-relation om det är det du är ute efter. Eftersom du redan sagt till henne att du inte vill ha något seriöst och hon ändå ställer krav så kommer det fortsätta så. Om du inte vill såra henne så råder jag dig att bryta helt med henne och hitta en tjej som inte heller vill ha något seriöst.

Idd. Detta stämmer. Ställer hon redan krav så har hon redan bevisat att hon är ute efter mer än lite sex. Hon är ute efter dina spermier, dina pengar och din framtid. Hon är ute efter en ring på fingret, familjemiddagar och mysiga weekends till Paris och London
Citera
2012-02-01, 22:21
  #12
Medlem
Förlåt mig, jag vill verkligen inte vara en tråkig jävla gnällspik, men...

Jag tycker faktiskt synd om den tjejen. Hon tycker uppenbarligen om dig och vill ha en realtion med dig. Det vill inte du. Men säg det då för fan! Och jag tycker verkligen inte du skall utnyttja hennes känslor för att få till det. Absolut inte.

Nu slutar moralpredikningen, förlåt att jag störde.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback