30 210 besökare online
858 253 medlemmar • 45 870 535 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Vetenskap & humaniora > Psykologi > Psykologi: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
HarmonicAce
Medlem
HarmonicAces avatar
Större idiot än TS är svårt att hitta. Först vill ha bli Arnold se'n dissar han kroppsbyggare? Nigga please...

Snuskalas
Medlem
Snuskalass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awfullsinns
Intelligens är överskattad[...]

Du kan väl inte mena allvar?

OnT: TS själv verkar, utifrån tidigare trådar, inte vara en särskilt förtroendegivande person vid diskussion av detta ämne och inte heller kunna påvisa sin tes. Däremot är det en intressant frågeställning - jämförelsen mellan de kvinnliga "bimbosarna" och dess då, enligt tes, manliga motsvarigheter (kroppsbyggare).

FestaUtan_Skuld
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Faktum är att en hög och tidig testosteronhalt gör att man slutar växa fortare och hjärnan slutar utvecklas tidigare.

De mest dominanta männen i samhället som skulle köra över TS i ett socialt sammanhang totalt har aldrig 140+ IQ.

Ectomorpher blir oftast väldigt långa och intelligenta människor pga den lägre andelen testosteron i puberteten. Detta leder till ett väl utvecklat analytiskt tänkande. Samtidigt är dessa personer lättmanipulerade känslomässigt då dom rättar sig i leden mycket enklare pga social press, medvetenhet om sin omgivning, bryr sig väldigt mkt om andras uppfattning om en själv etc.

Betahanar föds naturligt klena, känslomässigt svaga och lättstyrda. Allt för att dom lätt ska falla in i leden och kunna kontrolleras. Samtidigt får dom en väldigt hög IQ och är grymt smarta människor så att alfahanar kan nyttja dom och kontrollera dom.

Det är bara att jämföra den kriminella roidtryckande biffen emot shacknörden som dividerar om sitt logiska intellekt och så kan man ganska snabbt dra många slutsatser.

Detta vet dom innerst inne om, och stör sig på "badboys" på krogen som behandlar tjejer som skit men endå dras dom till "svinen". Sen skapar dom trådar där dom försöker hävda sitt intellekt över de människor som dom innerst inne avundas.

Enda anledningen att man söker att skapa en negativ reaktion hos någon är avundsjuka och att personen påverkar en känslomässigt.

Det man kan säga med lite kunskap om mänsklig psykologi är helt enkelt att TS skjuter sig själv i foten med denna tråd då den visar hur han egentligen känner och hur hatet inom honom driver han till vansinne och bitterhet.

Det är alltid lika underhållande med såna här trådstarter speciellt när man ser rakt igenom grunden till beteeendet och vet hur det egentligen ligger till hos TS.

Hoppas du kan släppa bitterheten och må bättre så småningom ingen förtjänar egentligen att leva med ett sånt hat och vara så ilsket påverkad av människor. Förstår att du känner dig underlägsen och behöver hävda dig men mitt tips till dig är att du försöker släppa det istället.

Att trolla och söka reaktioner på det sättet du gör är inte sunt, du kan pma mig om du vill prata ut om dina problem så ska jag försöka hjälpa dig att må bättre. Kan även tipsa dig med träningstips osv så du kanske kan bli stor och stark du med en dag.

Ihop ska vi kämpa och lyckas göra dig till en man det lovar jag.

Ha en trevlig dag nu.

Emphatic
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Vidga era vyer lite och kom ut ur eran grotta ni bor i och väx upp för fan och skaffa ett liv. Ni är de mest patetiska av alla missbrukare med eran sandlådementalitet.

Ett fyllo har mer status än ni!

Du snackar om fåfänga. Den enda som visat fåfänga i den här tråden är ingen annan än du själv, då det enda du babblar om är status.

awfullsinns
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld
Faktum är att en hög och tidig testosteronhalt gör att man slutar växa fortare och hjärnan slutar utvecklas tidigare.

De mest dominanta männen i samhället som skulle köra över TS i ett socialt sammanhang totalt har aldrig 140+ IQ.

Ectomorpher blir oftast väldigt långa och intelligenta människor pga den lägre andelen testosteron i puberteten. Detta leder till ett väl utvecklat analytiskt tänkande. Samtidigt är dessa personer lättmanipulerade känslomässigt då dom rättar sig i leden mycket enklare pga social press, medvetenhet om sin omgivning, bryr sig väldigt mkt om andras uppfattning om en själv etc.

Betahanar föds naturligt klena, känslomässigt svaga och lättstyrda. Allt för att dom lätt ska falla in i leden och kunna kontrolleras. Samtidigt får dom en väldigt hög IQ och är grymt smarta människor så att alfahanar kan nyttja dom och kontrollera dom.

Det är bara att jämföra den kriminella roidtryckande biffen emot shacknörden som dividerar om sitt logiska intellekt och så kan man ganska snabbt dra många slutsatser.

Detta vet dom innerst inne om, och stör sig på "badboys" på krogen som behandlar tjejer som skit men endå dras dom till "svinen". Sen skapar dom trådar där dom försöker hävda sitt intellekt över de människor som dom innerst inne avundas.

Enda anledningen att man söker att skapa en negativ reaktion hos någon är avundsjuka och att personen påverkar en känslomässigt.

Det man kan säga med lite kunskap om mänsklig psykologi är helt enkelt att TS skjuter sig själv i foten med denna tråd då den visar hur han egentligen känner och hur hatet inom honom driver han till vansinne och bitterhet.

Det är alltid lika underhållande med såna här trådstarter speciellt när man ser rakt igenom grunden till beteeendet och vet hur det egentligen ligger till hos TS.

Hoppas du kan släppa bitterheten och må bättre så småningom ingen förtjänar egentligen att leva med ett sånt hat och vara så ilsket påverkad av människor. Förstår att du känner dig underlägsen och behöver hävda dig men mitt tips till dig är att du försöker släppa det istället.

Att trolla och söka reaktioner på det sättet du gör är inte sunt, du kan pma mig om du vill prata ut om dina problem så ska jag försöka hjälpa dig att må bättre. Kan även tipsa dig med träningstips osv så du kanske kan bli stor och stark du med en dag.

Ihop ska vi kämpa och lyckas göra dig till en man det lovar jag.

Ha en trevlig dag nu.

haha here we go again .

sen finns det ju såklart en blandning av kroppstyper och miljön osv.

om miljön hos en ecto där sämre förutsättning för intelligent utväckling finns kan en mesomorph mycket väl vara intelligentare om miljön för intellektuell stimuli är bättre.

dvs ditt snack är intressenat som fan men stämmer inte till 100% men klart det stämmer i många fall...men inte alla.

Do you want an Ass-Burger?

Sichti
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld

Haha, du är ju helt blåst och man kan ju undra vilken verklighet du lever i. Vilka brudar skulle dras till spännbögar om det inte är barnsligt korkade bimbos. Lika barn leka bäst. Kvinnor med något innanför pannbenet dras aldrig till dessa grottmänniskor på gym.

Som sagt, vidga era vyer lite. Vi lever 2012 nu och till och med tiden då Jesus vandrade på jorden ses som avancerad när man tittar på hur korkade bubba klubba människor till missbrukare på gym för något så patetiskt som en spegelbild.

Undermänniskor skulle jag sannerligen kalla er. Svaga människor som lider av något så sjukt och snedvridet som megalomi!
Senast redigerad av Sichti 2012-02-01 kl. 16:55.

bbmannen
Medlem
bbmannens avatar
Citat:
Vadårå, svider sanningen!

Du har inget att tillföra i denna delen av forumet därför kan tråden gå i PK.
Ja du har nog inget att tillföra världen överhuvudtaget så du själv kan oxå åka i PK

Eurogen-pharma Testo E 750mg e5d...
Eurogen-pharma Deca 650mg e5d...
Jinan Anahexia 100mg ed...

necked
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalas
Du kan väl inte mena allvar?

OnT: TS själv verkar, utifrån tidigare trådar, inte vara en särskilt förtroendegivande person vid diskussion av detta ämne och inte heller kunna påvisa sin tes. Däremot är det en intressant frågeställning - jämförelsen mellan de kvinnliga "bimbosarna" och dess då, enligt tes, manliga motsvarigheter (kroppsbyggare).

dom som tar steroider för att få Brudar är ett pack jävla fjollor.

Glomgold
Medlem
Glomgolds avatar
Manlig fåfänga är inte samma sak som att bruka AAS.

Doping -> Psykologi och Psykiatri

/Moderator

Regnum.Chroatorum
Medlem
Regnum.Chroatorums avatar
Citat:
Min hjärna måste väga många gram mer än eran. Ni är lika intelligenta som en val.
Verkligen inte, du har fel.

"Intelligens gör oss mer benägna att testa droger, visar en brittisk studie."
http://www.metro.se/halsa/smarta-tes...!Ze2hU4AyPwUE/

charnel
Medlem
Tror TS trollar med tanke på hans bajs-inlägg. Att ens påstå att fåfänga och IQ har någonting alls gemensamt låter i mina öron obegripligt. Min första tanke är de människor man träffar i aktiv miljö(gym, skidbacke, joggingspåret osv) oftast tillhör med mina mått de människor som har lite högre IQ(självklart med undantag).
Även de folk som anstränger sig med att ha snygga kläder på sig tycker jag brukar ha mer innanför pannbenet. Jag anser även mig själv fåfäng, försöker klä mig snyggt, tränar för snyggare och bättre fungerande kropp... Brukar även AAS! Dock sällan och knappast i de monsterdoser som många andra.

Tror för övrigt att TS inte riktigt vet vad IQ är ett mått på.

Jag är medlem i Mensa. Inte för att vara medlem i mensa har någonting med intelligens att göra(tro mig)men krävs dock hög IQ. Och jag kan inte se sambandet mellan fåfänga och IQ(inte heller med de andra måtten på intelligens heller). Att diagnosticera vad fåfänga hör ihop med tycker jag vi överlåter till psykologer och inte någon som TS, som om inte trollar verkar ha svåra problem.

itsasin
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjw
Det är bara att kolla på hans tidigare trådar för att fatta att han inte lyckades med sin träning

https://www.flashback.org/t1734181

Haha så jävla bra.

Varför så bitter TS? Dumpade tjejen dig för en anabolatorsk?

Svara på ämne
Topp Dela »