Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-11, 20:06
  #1429
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Åh fan, det visste jag inte ens. Tänkte på det häromdagen. Såg riktigt mongo ut och kompisen frågade om jag tagit E haha!

Tack för svar.

Lugnt 😅
När man är kraftigt påverkad av opioider får man mios (små pupiller) och stora när abstinensen kommer p.g.a kroppens stressreaktioner
Citera
2024-02-29, 22:17
  #1430
Medlem
Lämplig dosering utan tolerans för att snorta? Testat H tidigare för många år sedan o inte så längesen oxy igen men tänkte ge mig på H igen. Inte ute efter o bli tvärväck utan lite mysrafsa o bara chilla o slippa en jävla ryggvärk. Blir för dyrt med oxy i längden o behöver inte varje dag utan bara när det känns för jävligt o även ångestdämpande såklart.

Edit: brunt pakistanskt ska väl tilläggas om det är till nån hjälp för att bestämma styrka för er som kan detta ämne
__________________
Senast redigerad av OmegaHaccintosh 2024-02-29 kl. 22:21.
Citera
2024-04-15, 17:56
  #1431
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaHaccintosh
Lämplig dosering utan tolerans för att snorta? Testat H tidigare för många år sedan o inte så längesen oxy igen men tänkte ge mig på H igen. Inte ute efter o bli tvärväck utan lite mysrafsa o bara chilla o slippa en jävla ryggvärk. Blir för dyrt med oxy i längden o behöver inte varje dag utan bara när det känns för jävligt o även ångestdämpande såklart.

Edit: brunt pakistanskt ska väl tilläggas om det är till nån hjälp för att bestämma styrka för er som kan detta ämne

Aldrig vägt mina linor eller så men lägg upp en tunn lina på typ 2cm till att börja med. Alltid bra att testa och se hur kvaliten är också.

Är du inte nöjd så fyller du bara på. Det är ju en drog man kan fylla på med, vilket är väldigt bra. Börja inte med en stor mängd!! Bättre att ta för lite än för mycket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback