Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-22, 10:58
  #1273
Medlem
GodBolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du tuggar dom


30mg satt som en smäck
Citera
2018-08-22, 11:29
  #1274
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodBolt
30mg satt som en smäck

Blev du trött under ruset? om inte så öka på till 50 mg Du Lär må jäääääävligt bra av med tanke på att t.o.m 30 mg fick dig att må bra
Citera
2018-08-22, 13:08
  #1275
Medlem
GodBolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Blev du trött under ruset? om inte så öka på till 50 mg Du Lär må jäääääävligt bra av med tanke på att t.o.m 30 mg fick dig att må bra

Kunde inte läsa vanlig text och somnade till slut. Men då hade jag ätit 10mg alpraz utspritt över dagen. Jag mådde kanon och om jag väntar till lördag o tar 30mg igen så blir de nog finfint. Alpraz klarar jag mig inte utan tyvärr.

Kan nog hålla nere de intaget till 2-4mg på lördag. Då kanske 40 blir fint
Citera
2018-09-07, 22:39
  #1276
Medlem
Sub + benzo

Hejsan! Vet att det finns lite diverse inlägg och trådar om detta men vill göra det lite lättare för mig själv och andra.

Vill få lite mer kött på benen om blandningar till subben.
Är det skönare att bara ta subben och njuta av det ruset eller är det att föredra och lägga in lite xanor?

Hur lägger ni upp det isåfall? Kickar ni er båda samtidigt eller intas något efter varandra?

Och sen är jag nyfiken på era åsikter av hur boosten känns? Blir det ett starkare opi rus eller blir det mer av ett benzo lugn?

Så ja till kakan, hur gör ni/vad föredrar ni med eller utan och hur ser upplägget ut?

Vill bara tillägga att jag inte är ute efter någon hybris blandning. Jag vet 4mg sub och 15xanor utan tolerans inte är att rekommendera.

Hojhoj!
Citera
2018-11-22, 10:05
  #1277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljungish
Hejsan! Vet att det finns lite diverse inlägg och trådar om detta men vill göra det lite lättare för mig själv och andra.

Vill få lite mer kött på benen om blandningar till subben.
Är det skönare att bara ta subben och njuta av det ruset eller är det att föredra och lägga in lite xanor?

Hur lägger ni upp det isåfall? Kickar ni er båda samtidigt eller intas något efter varandra?

Och sen är jag nyfiken på era åsikter av hur boosten känns? Blir det ett starkare opi rus eller blir det mer av ett benzo lugn?

Så ja till kakan, hur gör ni/vad föredrar ni med eller utan och hur ser upplägget ut?

Vill bara tillägga att jag inte är ute efter någon hybris blandning. Jag vet 4mg sub och 15xanor utan tolerans inte är att rekommendera.

Hojhoj!

Jag började med att ta några gabapentin under dagen, det boostar opiater. Sen bröt jag av subben (sandos) på mitten och gnuggade dom mot varandra för att få ihop en liiiiten lina, andades försiktigt in den och tog en xanor och en rivotril. Blev duktigt dragen av den lilla linan, fyllde på lite senare igen men behövde vara fräsch till kvällen så tog det rätt lugnt.
Citera
2018-11-22, 10:08
  #1278
Medlem
Jag blir ofta väldigt trött av opiater (oxycodone/norm, subutex, tramadol etc).
Har läst att folk blir uppåt på t ex sub, hur gör ni då? Jag kan knappt kolla på tv pga dubbelseende..
Citera
2018-11-22, 10:10
  #1279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ok. Börja med 30 mg Oxy och känn efter. Hur många mg Xanor per dag äter du?


Är det en 80mg hade jag delat den i minst fyra delar (kanske även i 8 så du har 10mg och kan dosera). Men jag snortar iofs och äter det inte men anyway, börjar lågt.
Citera
2018-11-22, 10:14
  #1280
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrius
Är det en 80mg hade jag delat den i minst fyra delar (kanske även i 8 så du har 10mg och kan dosera). Men jag snortar iofs och äter det inte men anyway, börjar lågt.

Snorta Oxy tycker jag är förkastligt. Visst, fortare påslag men sämre upptag i näsan än i magen och ruset blir mkt kortare
Citera
2018-12-10, 10:56
  #1281
Medlem
-charliesheens avatar
Har gått på sub i kanske ca 1 månad men har nu inte tagit sen torsdags, 2mg/dag, innan det åt jag tramadol 200mg om dagen en månad. Grejen är att jag gillar tramadol egentlige mkt mer än sub, men vart tvungen att byta. Av nån jävla anledning har jag haft det svårt att gå tillbaka till trammet, dels pga att jag måste ta så mkt mer än tidigare och dels för att jag inte får samma effekt som tidigare.

Jag har nu alltså inte tagit någon opiat sedan torsdags, har inte känt någon direkt abstinens eller AT, hur många dagar till tror ni jag måste vänta för att kunna ta 200mg och må som jag gjorde tidigare?

Min plan har varit att vänta till torsdag, en vecka då
Citera
2018-12-16, 19:50
  #1282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devreaux
Greets.

Jag upptäckte för nån dag sedan när jag var ute och gick ett 50-tal opiumväxter bredvid en åker. Självklart går jag fram till växterna och plockar fram min fick kniv och snittar upp en av dom. Det kom , som det ska , ut en sädesliknande vit vätska. Jag doppade en ötänd cigg i "mjölken" och tände på , genast kände jag att det började hända grejer.

När jag hade berättat om detta för mina polare i venten sa dom att vissa av plantorna är giftiga. Stämmer detta? Ska jag hålla mig borta eller ska jag dra dit igen och fylla väskan full?

Placebo och inget annat.
Citera
2018-12-16, 20:49
  #1283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Morfin eller oxykodon?

Oxy 7 dagar i veckan 😋
Citera
2018-12-16, 20:52
  #1284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrius
Är det en 80mg hade jag delat den i minst fyra delar (kanske även i 8 så du har 10mg och kan dosera). Men jag snortar iofs och äter det inte men anyway, börjar lågt.

Oxy skall ALDRIG upp i näsan, sämre än bortkastad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback