36 884 besökare online
858 325 medlemmar • 45 874 274 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Cannabis
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Q-dancer
Medlem
Q-dancers avatar
Helsvensk kille.

19år.

Rök vardagligen i 1 år men nu är det slut på det, röker några gånger i månaden ist.

Testade första gången då jag var 15 år men kände inget så väntade tills jag blev 18 innan jag började röka mer frekvent.

Fått tag på OTROLIGA bra kranar som gör det värt att röka Synd bara att det finns så få tjejer som röker då jag älskar att inta olika preparat med en av det motsatta könet!
Senast redigerad av Q-dancer 2012-02-05 kl. 20:01.

ampaampa
Medlem
helsvensk, 22 år. rökt dagligen i ca 2 år..

plixor
Medlem
plixors avatar
kille,. 23 år, helsvensk.

Rökt ca 6-8år. dom första åren nån gång i månaden, nu några dagar i veckan/dagligen.

weedfield
Medlem
weedfields avatar
Helsvensk. Från en vanlig svensk familj som firar midsommar och jul tillsammans. Inte så populärt att vara rökare men dom ser ganska lätt på det. Skyltar inte att jag är stoner direkt.

Kul att de är så många nationaliteter. Cannabis har fått mig att lära känna mer blattar. Vilket jag tycker är vädligt trevligt

edit. Började röka när jag var 18 och röker nu fortfarande. 3 år senare.

D.Khan
Medlem
D.Khans avatar
Helsvensk kille på 20 år som började röka genom sina vita kompisar. Röker med en som har utländskt påbrå men inget jag tänker på.

Röker varje dag, men med mina kompisar över en kvällspromenad eller lite tvspel typ 2-4 gånger i veckan. Röker endast en på kvällen.

O-Kay-La
Medlem
O-Kay-Las avatar
Svensk, ~25år. Började röka på gymnasiet.

wargar
Medlem
wargars avatar
Svensk/italiensk, började när jag var 15.

Kissemurra
Medlem
Kissemurras avatar
Halvsvensk/Medelhavsland

Mellan 20-29 år röker med alla, blattar, finnar, blandningar, svenskar, brudar!

Rökte första gången vid 18 års ålder, var jätte emot droger innan åtminstone att testa själv, sälja kunde jag göra sedan hade jag vänner som rökte och jag testade men det var inte min grej. Men några år efter det vid 20-års ålder började jag och det blev bättre och bättre. Speciellt när man slapp standard-bajset.

Murkelpurkel
Medlem
Murkelpurkels avatar
helsvensk rökte första gången vid 12 års ålder, rökt frekvent sen 13-14 års ålder

\m/ horns up

jacoblo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
helsvensk rökte första gången vid 12 års ålder, rökt frekvent sen 13-14 års ålder

Riktiga svenskar rökjer inte

bobban1
Medlem
svensk.
22 år kille
har røkt sen jag var 16.
røkt då och då fram till før ca ett år sen,
har røkt egentligen dagligen nu i lite mer æn ett år.

kungmelvins
Medlem
20 år, kille, helsvensk, Stockholm.
Började röka för 3 år sedan, dagligen sedan 1 år tillbaka.
På helgerna röks/sups det med vänner, på vardagar röks det själv framför ett par filmer och en och annan promenad.
Senast redigerad av kungmelvins 2012-02-06 kl. 16:47.

Svara på ämne
Topp Dela »