Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2012-01-30, 23:33
  #1
Medlem
Indos avatar
Torsdag
Jag vaknar upp i sängen,helt kallsvettig,Avtänd kan man minst sagt säga,jag kämpar mig upp ifrån sängen,det känns i lederna.Jag går upp och känner hur magen protesterar,jag går på toa och gör mina behov.
Kliver ut från toan och möter en tjej vars namn är Lily,jag frågar Lily om inte hon vet nåt,hon säger "jo,det finns 200mg Tramadol,400kr kartan" -Jag klipper till direkt sa jag,hon skulle bara klä på sig sen kunde hin åka och hämta åt mig.Jag sätter mig i soffan och tänker "yes!snart mår jag bra igen".
Jag sätter på Musik låten : Laid Blak - Me Eyes Are Red spelas högt! ( http://www.youtube.com/watch?v=R5aZxK1lnmw ).

Bank bank på dörren! Det är lily som har kommit med tramadolet,jag tackar så mycket och ger hon två.
Jag tar själv 3 och lägger mig i soffan,efter ungefär 40 minutet börjar jag känna hur det kickar till.
Jag börjar städa i lägenheten,varenda vrå,jag har fått städnojja! Jag sätter mig ner och tar en Cigg,jag känner hur hela kroppen är totalt avslappnad,men ett schyst Buzz i huvudet,Det kliar på näsan,sen börjar det klia över hela kroppen.
Efter att ha kliat sönder mig,går jag ut och möter ett par polare,mina ögonlock känns tunga.jag försöker se normal ut för dessa ickebrukare,men det gick åt skogen,"vad har du gjort?" Den frågan möttes jag av direkt när jag kom.
"inget,är trött" svarar jag,Efter att ha softat ett tag så rör jag mig hemåt,lägger mig i min säng och somnar..

Fredag
Jag vaknar upp vid 8tiden,fortfarande lite moffad sen kvällen innan,jag tar två tramadol och ler,krossar dom eftersom det är Depo,jag klär på mig och gör mig i ordning,går ut och tar bussen till förorten bredvid min,jag skulle hämta ut spice (inferno) på en butik där.Jag kommer till affären och går till posthörnan och visar fram min orderslapp och väntar.Paketet (innehållande: 10gram spice och 12 cones) kostade 800kr!! Jag betalar och ler.
Går ut och ställer mig och väntar på bussen hem,efter ett bra tag kommer den,jag har redan hunnit hinka i mig 2 stycken stora energidrycker (jag blir väldigt sugen på energidryck när jag käkar tramadol),jag går på bussen,betalar och sätter mig.kollar ut från fönstret: Snö så långt ögat kan nå,Jag sittet och tänker på varför så många tror just på jesus? Om jag skulle ha någon tro så skulle jag tro på Jah Rastafari,det snälla lejonet som sprider weed och fred här i världen,cannabis måste ju ha kommit till jorden av en anledning? Att skapa fred..
Jag kommer hem och meckar 2 stycken spliffar,jag går över till en polare vars fyller år på lördag,jag bjuder han och hans inneboende på spliffen,alla blir tvärstekta! Sitter och fnittrar åt alla man kan komma på.

Spice var riktigt bra (iaf den här gången?) Jag känner hur moffad omfamnar mig,känns som om jag har en len filt runt min kropp,samtidigt som mitt huvud bombas av spicens effekter.riktigt maxat!!

Lördag : Nu kommer dom goda sakerna!
Vaknar upp vid 8 tiden igen.. vafan jag ville sova längre ju.Tar två tramadol,ler och mår bra helt enkelt.
Runt 9tiden ringer jag en polare! "Tja vart är du?" -"Jag är på väg hem,jag har slutat skolan,jag har köpt dunderweed,ska du vara med på en redig gräsare när jag kommer hem?" "Absolut!" Svarar jag.
Efter en timmer ungefär bankar det på dörren,vi kan kalla kompisen Daffe,han sätter sig i min soffa och tar direkt upp Och,Gräset och ett paket cigg och börjar mecka.Spliffen är klar! Ropar han,jag sätter mig bredvid i soffan,mitt tramadolrus är på toppen nu,jag känner mig speedad och svettas,svetten rinner ner från pannan,jag kollar mig i en liten handspegel,mina ögon är sprängröda och mina puppiller är lika små som knapphålshuvuden.
Spliffen passa till mig,jag tar tre Stora bloss och känner hur im blowing away! Skrattar och blindar,njuter av ruset!

Vi sitter och slösurfar på datan och kollar på sopranos,tills ungefär 7 på kvällen då en annan polare ringde och frågade om vi ville komma över,vi sa direkt ja utan tvekan!! När vi kom dit var det fullt med folk,en kille i ett hörn datt med en enmetersbong i handen,jag gick fram till han och skaka hand och hälsa,jag frågade om jag kunde vara med på bongen,ja det är klart du kan! Får jag som svar,vilken schyst snubbe tänker jag.
Tiden går och jag och killen med bongen blir allt med pratglada med varandra desto mer flummigare vi blir.
HAn berättar om värsta projektet som finns här på FB,han är tydligen medlem här! Vi pratar länge om hans projekt,under tiden vi pratar skickas bongen runt hela tiden,den blir påfylld och ivägskickad till nästa person. JAg får den,jag tar en stor hit och känner hur den slår,svetten sprutar på mig!! Jag skrattar,och bongsnubben forsätter prata på,och jag känner mig glad i hans sällskap,jag bara flyter med i hans prat och berättelser.

Jag frågar min kompis om vi inte kan göra en spice/gräs cocktail,det kunde vi.vi går ut i köket och sätter oss vid köksbordet,jag slänger upp lite spice,hur mycket kunde det ha vart? Hmm,skulle tippa på ingefär 0.8,han la i en gubbe,den här jointen skulle bli fet! Efter några minuter är han klar och vi tänder den.
Den passas runt till alla som sitter i soffan i vardagsrummet,den passas till mig och jag tar fyra stora bloss,jag börjar känna hur min andning blir annorlunda,och att jag inte orkar röka mer.lägenhets ägaren är tvungen att skica ut alla.
Jag promerar hemåt,jätte pajj.. kommer hem lägger mig i sängen och softar tills jag somnar.

Söndag! (My eyes are still red)
Vaknar upp den här morgonen vid 1,helt sjukt tänker jag,hur kan man bara vakna så här många timmar än vad man brukar? Jag gör mitt vanliga tramadol intag och går ut i köket och gör mig en macka och ringer Daffe,Daffe svarar..
"Jag har köpt mer Gräs,har du cigg?!" "Ja det har jag,jag kommer till andra lägenheten nu"
Jag kommer dit där jag var igår,ger Daffe två ciggaretter,han rullar upp två feta gräsare på nolltid.jag frågar han om han vill gå med mig till orten bredvid där jag bor och måla bergsväggar!!
Aah sagt och gjort,vi börjar gå! Eftersom det var så långt så tog det en timme att gå,solen höll på gå ner.vi kom fram till bergsväggarna och började måla,skapligt kallt,mitt pekfinger krampade,vill inte trycka ner "capen" (munstycket på burken).. men efter mycket om och men så är målningen klar,jag fotar sen drar vi därifrån!!
Fint! Nu får vi gå hem,moffen har gjort mig jävligt varm,Daffe tänder upp första jointen,han tar några bloss sen skickar han den till mig,jag tar några bloss och känner hur andningen blir skum igen,vi börjar båda två nojja för både vargar och poliser,så vi smyger in på ett villa område med spliffen i handen,vi går och passar på jointen i villaområdet,här borde det vara lugnt,här åker inte polisen så ofta och det finns garanterat ingen varg där!
Efter cirka en helavtimme så har vi rökt upp första spliffen och är på den långa cykelbanan som leder till vår lilla förort,det är kålsvart ute,man ser nästan ingenting när man går.

Daffe tänder upp andra spliffen! Vi går och passar i mörkret,jävligt häftigt tänker jag.jag börjar bli jäääättebäään,jag svamlar när jag pratar och mina ögonlock känns som betongblock och är sprägröda,skulle narkotikaspan komma nu så skulle dom plocka in mig direkt! Med det kom inge krim eller nåt sånt skit!
Vi kom fram till vår förort efter vår promenad! Daffe har lite wwed kvar och jag har cirka 5g spice på mig,vi drar till lägenheten!..

..Vi meckar en fet gnob (bong) och tände den,jag tar bara en hit den här gången,men den hitten var tillräckligt stark för att jag skulle bli sänkt igen,oooh vilken känsla! Maximal avslappning,tramadol+Röka=GULDVÄRT!!
Efter att ha suttit och rökt,suttit vid FB,så drar jag mig hemåt! Lägger mig i soffan och somnar!


Daffe ringer mig,han vill att jag ska softa på en Wake N Bake med han! Allright kom hit,efter några minuter är han hemma hos mig,vi lightar splirren och skickar den till varandra! (Daffe= En riktig vän,har vart vän med han sen 1an i grundskolan! Alltså jag har känt han i många åår,jag tog min första spliff med honom).jag blir härligt flummig igen, han säger att han måste dra,haha vi bara skrattar båda två! Åt vad? Det vet jag inte..

Resten av söndan bestog av Spice spliffar och sova på tramadol! Skööönt!!

Ps: Det har blivit det fina gräset idag igen (måndag)

Ha det bäst! /indo
__________________
Senast redigerad av Indo 2012-01-30 kl. 23:57.
Citera
2012-01-30, 23:53
  #2
Medlem
scroshs avatar
Nja, inte så värst bra. Inte så ingående om rusen etc.

Det jag är mest avundsjuk på är att du tycks ha två lördagar i veckan. Fruktansvärt orättvist.
Citera
2012-01-30, 23:59
  #3
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrosh
Nja, inte så värst bra. Inte så ingående om rusen etc.

Det jag är mest avundsjuk på är att du tycks ha två lördagar i veckan. Fruktansvärt orättvist.
Tack fär kritiken! Jag kan hålla med dig om det! Inte så ingående,men bättre lycka nästan gång?
Jag har lördag hela veckan låååång (ändringar har gjorts)
/indo
Citera
2012-02-02, 23:03
  #4
Medlem
Royal-s avatar
Helt okej enligt mig, får väll hålla med om att det inte pratas så mycket om "ruset" aka feelingens du uppelever utan mer om hur din helg har sett ut.. verkar soft även om jag inte gillar gräs eller tramadol.

Som du själv sa där uppe, bättre lycka nästa gång.

3 av 5
Citera
2012-02-04, 09:34
  #5
Medlem
Ferromans avatar
Helt okej. Som de andra sa, hade varit trevligare att läsa lite mer ingående. Hursomhelst, finns bilden kvar på eran målning? Det hade varit roligt att se!
Citera
2012-02-04, 14:02
  #6
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferroman
Helt okej. Som de andra sa, hade varit trevligare att läsa lite mer ingående. Hursomhelst, finns bilden kvar på eran målning? Det hade varit roligt att se!
Ska försöka fixa fram bilden på "Konstverket"
Må väl!
/Indo
Citera
2022-04-04, 14:35
  #7
Medlem
Sprutdeares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Ska försöka fixa fram bilden på "Konstverket"
Må väl!
/Indo

Hur mår du idag? Fortfarande stoner?
Citera
2022-07-27, 15:09
  #8
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdeare
Hur mår du idag? Fortfarande stoner?
Ofcourse min vän 😁👍
Citera
2022-07-30, 23:00
  #9
Medlem
Sprutdeares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Ofcourse min vän 😁👍
Trodde du var död lol
Citera
2022-08-11, 18:17
  #10
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdeare
Trodde du var död lol
Haha nej då, dock har det varit jävligt nära ett par gånger... men jag lever (än så länge)

Mvh Indo
Citera
2022-08-14, 19:27
  #11
Medlem
Manissas avatar
Påminner om mina tonår mysig läsning & din bongkompis lät jäkla nice att hänga med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback