Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-18, 03:52
  #13
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrol
Rätt skoj att lira på Lan också.
Det håller jag med om! AvP är nog det FPS-spel jag spelat överlägst mest i LAN! Mer än både Quake 1 och Unreal Tournament! Inget slår känslan av att som alien smyga runt i takventiler och droppa ned bakom människostyrda marinsoldater!
Citera
2012-02-18, 04:37
  #14
Medlem
Gillar nog AVP2 mer i multiplay läget.
Citera
2012-02-19, 14:51
  #15
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Gillar nog AVP2 mer i multiplay läget.
AvP2 hade en del roligheter i multiplayer, ja... Bl.a. kunde man spela som aliendrottning och köra runt i robotar då man var marinsoldat...

Det som däremot är fruktansvärt synd med AvP2 är att spelets hastighet dragits ned så mycket, Aliens flyger inte längre fram som vinden och vissa marine och predator-klasser är helt löjligt långsamma... Men det hade ändå varit härligt om AvP2 också släpptes på nytt...
Citera
2012-03-03, 20:23
  #16
Medlem
X-Coms avatar
Stort tack för tipset! för det där hade jag missat helt =) jag har hur många minnen ifrån första AVP som helst! jag kommer nog aldrig glömma bort den där helgen när jag var hemma själv över en hel som tonåring, spelade AVP för fullt.

Så rätt vad det var, så vart det strömavbrott. Det regnade hårt, och det var kolsvart utanför mitt fönster. Och givetvis så hade min krabba lyckats rymma ur sitt akvarium just när det här hände, så det lät precis som en facehugger som for fram över vardagsrums golvet, snacka om att jag sket på mig utav rädsla den natten xD
Citera
2012-03-27, 22:21
  #17
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-Com
Stort tack för tipset! för det där hade jag missat helt =) jag har hur många minnen ifrån första AVP som helst! jag kommer nog aldrig glömma bort den där helgen när jag var hemma själv över en hel som tonåring, spelade AVP för fullt.

Så rätt vad det var, så vart det strömavbrott. Det regnade hårt, och det var kolsvart utanför mitt fönster. Och givetvis så hade min krabba lyckats rymma ur sitt akvarium just när det här hände, så det lät precis som en facehugger som for fram över vardagsrums golvet, snacka om att jag sket på mig utav rädsla den natten xD

Haha, kul anekdot Nu jävlar ska det liras AvP igen!
Citera
2012-03-28, 03:30
  #18
Medlem
Nemesis1s avatar
Lägg till mig som vän på Steam, mitt namn är nemesisone... Som Steam-vänner är det mycket lättare att ordna ett multiplayerspel med flera spelare... Annars är det tyvärr ganska svårt att få till någon större multiplayermatch... En skam att inte fler spelar multiplayer-AvP! =/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback