Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-03, 22:51
  #433
Medlem
octanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pencil
Denna historia om det som från början påverkade hemlöse Janne är något av en lång story.
Vill någon lyssna? Jag talar gärna med dem som lyssnar, är inte arbetare där men har en god kontakt med flertalet som arbetar under en person som har mindre ansvar innan chefen osv. Peter Wickström... Denna person har jag sett vet vem detta är hur han beter sig mot folk...så det han gjorde mot Janne e fruktansvärt men tänk er då hur de människor har det som idag jobbar under honom dagligen? Jag önskar att Janne kunde vittnat om händelsen själv.
Skriver jag osammanhängande ber jag om ursäkt skriver i frustration då jag och många andra känner oss hotade och lever i ovissheten just nu.
Någon som förstår vad jag menar?
Trots alla lagar Sverige har idag, tar detta företag in en huvudchef som suttit inne 8 år för människorov(Medhanie Berkethab, detta står i artikeln/länken jag skickade) å klassad terrorist.
Sen har vi Jannes misshandlare som personalansvarig (Peter Wickström) som terrar folk på arbetsplatsen.
Därför försöker jag få det här att hållas ihop...Peter Wickström går fri ett stort företag där han jobbar står bakom honom trots denna händelse pga att Janne inte anmälde det å ingen annan heller...
Jag kan ta upp fler saker om någon är intresserad att höra...Menigo AB har sett detta klipp och anser att det som anställda gör på icke jobbtid lägger de sig inte i...

Ouh nu skriver jag bara på här om allt jag sett hört...dessutom ombud för flera tidigare arbetande/ arbetare på Menigo. Hållet deras identitet hemlig respektera gärna det mvh


@pencil, om du tror det är PW på Menigo, ta ett kort så kan vi jämföra här i tråden! Eller låt en av dina kontakter gräva fram ett kort på PW.
Citera
2015-09-04, 08:36
  #434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pencil
Denna historia om det som från början påverkade hemlöse Janne är något av en lång story.
Vill någon lyssna? Jag talar gärna med dem som lyssnar...

Vill du inte anmäla via Polisen, ta då kontakt med Efterlyst och lämna all din information hos dem. Där får du ju vara anonym.

Självklart måste denne gärningsman straffas för det vidriga brott han begått.
__________________
Senast redigerad av SprayLord 2015-09-04 kl. 08:56.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback