Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-01-25, 18:30
  #1
Medlem
Tja

Jag undrar om man kan sno bandbredd (tror de kallas så) på ett lokalt nätverk. Jag och två andra sitter i en router och de konstiga är att de laggar mkt mer på nätet för mej än dom övriga två.. skitskumt.. finns de nåt program som man kan sno mer av linan eller vad de nu kallas? :P
Citera
2005-01-25, 18:55
  #2
Avstängd
Dottes avatar
låter konstigt?
Såvitt jag vet fungerar det så att den dator som tankar, behåller bandbredden även om andra datorer gör anspråk på den. Om dina vänner på nätverket stänger ner alla downloads eller varför inte sina datorer, då kan du ju jämföra.

Ladda annars ner TP Test och jämför.
Citera
2005-01-25, 18:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotte
låter konstigt?
Såvitt jag vet fungerar det så att den dator som tankar, behåller bandbredden även om andra datorer gör anspråk på den. Om dina vänner på nätverket stänger ner alla downloads eller varför inte sina datorer, då kan du ju jämföra.

Ladda annars ner TP Test och jämför.

okej.. bandbredd kanske va fel ord.. men alltså internet överhuvudtaget fungerar mkt sämre på min dator än dom andras.. ska testa ladda ner de då! Tack
Citera
2005-01-25, 20:40
  #4
Avstängd
Dottes avatar
nej, bandbredd var inte alls fel ord.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback