• 2
  • 3
2012-01-30, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Där har du en bra poäng. Just som du säger, så är det idioterna som får de "smarta" och förnuftiga att dras med i "dödsknarkar"-banan och blir lika hatade som de förstnämnda samt att drogen blir klassad som dödlig eller rentav smutsig.
Det hör väl å andra sidan till den universellt tillämpade lagen om att alltid rätta sig efter idioterna. De är ju trots allt de som får sina röster höjda i de flesta sammanhang .
Citera
2012-01-30, 13:18
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMidnatt
Det hör väl å andra sidan till den universellt tillämpade lagen om att alltid rätta sig efter idioterna. De är ju trots allt de som får sina röster höjda i de flesta sammanhang .

Haha, ja, tyvärr.

Liksom, hur ofta är det man hör något positivt om droger på föreläsningar, i tidningar eller liknande?

Det är lite kul tycker jag, utan att driva bort alltför mycket från ämnet. När man läser utdrag ur tidningar eller artiklar på Internet, så är det liksom skrivet såhär:

"Cannabis. Effekter: Dåsighet, ångest, illamående, diarré, trötthet, desorientering.. etc." Det är fan aldrig de positiva effekterna som nämns. Men varför skulle de göra det? Då kanske Svensson överväger att sluta dricka alkohol och börja röka på. Å nej, inget dödsknark på våra gator..
Citera
2012-01-30, 13:20
Medlem
khaderbaiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^

Varför man skulle ut och klubba på mxe övergår dock mitt förstånd, det är ju svårt så in i helvete bara att gå ett varv i lägenheten.

Jag hade en underbar kväll med mxe på en klubb, jag fann mig själv på dansgolvet. du borde prova det
Citera
2012-01-30, 17:59
Bannlyst
Jag har testat denna s.k "Roflcoptr", vilket är MXE, methoxetamine.

Och kan lova att det är all motsats till vad DN säger, kan klart säga att det är den bästa RC(Research Chemical) jag någonsin testat. Slår Cannabis, alkohol, hallucinogena med hästlängder, dissocativa is the way to GO!

Om det är något man inte får av mxe är det ångest o "schizofreni" pft.. jävla amatörer.
Citera
2012-01-30, 18:05
Medlem
Imalosers avatar
Med tanke på det här uttalandet från en artikel i DN angående toppslätskivlingar:
"– De som har provat den här säger till mig att man får någon darrning och lite yrsel, ingen sensation direkt, säger svampkännaren Bo Nylén till TT"
...tror jag inte att man kan lita på något de säger om droger i den tidningen.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/sva...edde-till-atal
Citera
2012-01-31, 10:11
Medlem
Jag vet inte, men jag skulle inte lita på något massmedia säger om droger. Bättre hitta en mer pålitlig källa. Sen, ja.. hon ser ju åthelvete ful ut..

http://www.ohbabyilikeitraw.com/wp-c.../hannafahl.jpg
Citera
2012-01-31, 13:54
Medlem
Haha, vilket namn så jävla lurad journalist...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in