• 2
  • 3
2012-01-29, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Kan inte påstå att jag hade några speciella problem med just min kuk, den växte dock mycket mellan 18-20. Mellan 20 och 25 fick jag mycket mer skäggväxt. Växte även i längden mellan 18 och 20. För vissa tar det lite längre tid bara, ta inte testo föräns du är 20 .
Okej tack för svar Ska jag inte ta det innan 20 för att det förstör den vanliga hormon produktionen eller ?
Citera
2012-01-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Känner helt igen det där, fast jag skippade idrottslektionerna helt och hållet pga det där.. spelade ingen roll om jag väntade eller duschade först, var alltid någon jävel som skulle duscha samtidigt så de kunde påpeka min pyttekuk..

Jag har också vart kär i mitt liv.. Har känt sån stark jävla kärlek till 3st, men som du beskrev inte vågat göra ett piss, dels pga kuken, och dels mitt face.. Det enda jag skulle ha att komma med är la min charm.. Men den räcker ju inte långt.. Det är som dom brukar säga: "Utsidan ger insidan en chans".

Aa skit är det , mår skit över det. Jag kan med absolut ingen stolhet bäretta att jag har börjat gymma seriöst och fått upp en ganska hyfsad fysik nu och så får man lite blickar av brudar ibland men som sagt vågar inte göra ett skit precis som i ditt fall så har jag också fått känslot för 3 brudar genom åren hitills har inte vågat göra ett skit.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in