Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-27, 00:27
  #1
Medlem
Låt mig först säga att jag har full respekt för alla här som dagligen beskriver sina livsöden. Jag talar av egen erfarenhet när jag säger att livets problem emellanåt kan kännas fruktansvärt frustrerande. Ja, emellanåt, i sina svagaste stunder frågar man sig vilka vägar som finns ut ur mörkret.

Ordspråket säger att man inte skall döma en man förrän man gått två mil i dennes skor...men va fan - det gnälls för mycket här på FB. Kom igen!

Har även jag varit en god kålsupare emellanåt men ryck upp dig du som inte har några pengar, nåt arbete, en flick/pojkvän, en vän, muskler eller alltför mycket fett.

Kom ihåg att det inte finns någon annan än du själv som kan lösa dina problem. Endast du kan påverka din vardag. Dina tankar styr ditt liv så tänk positivt. Brott är ingen lösning från problemen utan leder bara ännu djupare ner i skiten, alltid!

Så kom igen ni bittra ledsna bröder och systrar - det är dags att vinna matchen!

Diskussion: Håller du med mig eller har jag fel?

Ensam dräng/piga är stark.
__________________
Senast redigerad av Slugarn 2012-01-27 kl. 01:08.
Citera
2012-01-27, 00:33
  #2
Medlem
Cerises avatar
Det finns alltid nån som är bättre.
Citera
2012-01-27, 00:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cerise
Det finns alltid nån som är bättre.
Absolut men vet man sitt värde så är det enkelt att hantera.

Förresten, ingen är bättre än Bolt så ordspråket stämmer inte alltid
Citera
2012-01-27, 01:00
  #4
Medlem
Tony.Sopranos avatar
Vad ska man diskutera ? Fattar tji.
Citera
2012-01-27, 01:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Soprano
Vad ska man diskutera ? Fattar tji.
Diskussionsämne tillagt.
Citera
2012-01-27, 05:06
  #6
Medlem
OleYellers avatar
Själv är bäste dräng, heter det! Även om du menar samma sak så har jag svårt att stå ut med "ensam dräng är stark".

Tvivlar på att din kassa trådstart hjälper någon, men man kan ju alltid hoppas!
Citera
2012-01-27, 05:15
  #7
Medlem
Håller med dig till fullo Ts...
Citera
2012-01-27, 15:58
  #8
Medlem
När nånting känns tungt eller jag är nere brukar jag tänka en enda sak, och det hjälper alltid.

"Sluta bete dig som en sosse"

Pang så kommer handlingskraften
Citera
2012-01-28, 23:22
  #9
Medlem
bernankes avatar
Öhm, vi testar R&S..

Privatekonomi => Relationer och samlevnad: allmänt

/mod
Citera
2012-01-29, 12:17
  #10
Medlem
Citat:
När nånting känns tungt eller jag är nere brukar jag tänka en enda sak, och det hjälper alltid.

"Sluta bete dig som en sosse"

Pang så kommer handlingskraften

Word.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback