Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-26, 20:54
  #1
Medlem
Ass.Parades avatar
Skulle vara roligt att höra hur ni var som unga..

Jag har alltid vart en lite blyg kille som ändå finns med bland dom populära på grund av sporter mm.
I Högstadiet blev det lite mellan klass för mig vilket man kan säga att hela min skoltid har varit, på gymnasiet också. Jag var alltså ingen "tönt" eller poppis i skolan utan lite emellan där.

Ni kan gärna skriva något i stil med det här: " I Grundskolan var jag.." I Gymnasiet var jag.."

Citera
2012-01-26, 21:00
  #2
Medlem
BF3G-Rs avatar
Badass rakt igenom
Citera
2012-01-26, 21:01
  #3
Medlem
hajs avatar
Inte coolast men alltid cool. Tillhörde toppskiktet
Citera
2012-01-26, 21:03
  #4
Medlem
En respekterad nörd..
Citera
2012-01-26, 21:04
  #5
Medlem
ZlatanManias avatar
Jag var en cool grabb
Citera
2012-01-26, 21:04
  #6
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
En respekterad nörd..

Kan du kanske förklara lite?
Citera
2012-01-26, 21:04
  #7
Medlem
Varken eller. Jag var rätt social och pratade med alla, från de snygga blåsta partybrudarna/snubbarna högst upp ända ner till de fulaste nördarna längst ner i hierarkin.
Citera
2012-01-26, 21:05
  #8
Medlem
I småskolan var jag lite utav en ledare. Det var många som såg upp till mig och jag ordnade och fixade det mesta. Var duktig i idrott och det var t.ex alltid jag som gjorde lagen när det spelades fotboll eller landbandy på rasterna.

I högstadiet hamnade jag med helt nya människor och hamnade lite snett på så vis att jag började umgås med de lite busigare killarna i skolan. Vi gjorde väldigt mycket småbus eller snarare (det var det enda vi gjorde) och vi hamnade ofta i trubbel. Jag var egentligen lite emot det där och har alltid varit en person som ser konsekvenserna innan dom kommer så det passade mig lite halvbra även om jag hade kul och gjorde mig några riktigt bra vänner för livet under mina år som buse.
Citera
2012-01-26, 21:07
  #9
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Tönt som ingen egentligen brydde sig om förutom när vi skulle göra lite svårare arbeten då fick jag vara med för jag var en av de få som fattade vad vi skulle göra, annars brukade jag få göra grupparbeten själv under gymnasiet
__________________
Senast redigerad av RosaRutigPenna 2012-01-26 kl. 21:21.
Citera
2012-01-26, 21:09
  #10
Medlem
Yamamas avatar
Jag var kortast och nördigast fram tills jag blev 14år. Efter det när moppe, snus och knulla kom, då var man rejält cool.
Citera
2012-01-26, 21:14
  #11
Medlem
Kashis avatar
En helt vanlig random, var lite konstig och enslig av mig perioder i högstadiet men pratade ändå med dom flesta, tjejer som killar fast föredrog mindre grupper 3-4st.
Gymnasiet en random dude, var varken poppis eller tönt för man hade ju sitt gäng där vi alla respekterade varandra som jämlikar.
Citera
2012-01-26, 21:18
  #12
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
En helt vanlig random, var lite konstig och enslig av mig perioder i högstadiet men pratade ändå med dom flesta, tjejer som killar fast föredrog mindre grupper 3-4st.
Gymnasiet en random dude, var varken poppis eller tönt för man hade ju sitt gäng där vi alla respekterade varandra som jämlikar.

Så är det inte överallt dock, till och med på gymnasiet fanns det grupper där jag gick..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback