Jag har bestämt mig för att skaffa en buttplugg och behöver lite råd! finns det med inbyggd vibrator? kan man ha den inne tex när man är på jobbet utan att det märks? är det vanligt att man har butt-plugg fast man ej är homo? jag älskar känslan av att ha något i stjärten då och då.
Senast redigerad av Ostmar 2012-01-26 kl. 19:23.
Varför inte skaffa "Rude boy", eller "big boy" och vad dom nu alla heter?
Hört att dom äger i sängen. För övrigt tror jag en buttplug blir enormt "brun" om den sitter inne en hel dag...
Varför inte skaffa "Rude boy", eller "big boy" och vad dom nu alla heter?
Hört att dom äger i sängen. För övrigt tror jag en buttplug blir enormt "brun" om den sitter inne en hel dag...
Men vad vet jag?
bigboy! är den grov? det ska spänna rejält i ringen! jo jag vill gjärna ha en inne lite diskret på jobbet eller ute på stan!
Jag har en, men gillar inte den, de är ju formade på ett helt annat sätt än en kuk. Det finns väl, vad hade du tänkt dig för plug?
jag vill inte att den ska ha formen av en kuk,det ska vara en tjock plugg! någon som vet om den finns med fjärkontroll,skulle vara mysigt att ha den inne och sätta på den lite diskret på bussen eller när man sitter i något tråkigt möte på jobbet!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!