2012-01-26, 19:17
Medlem
Ostmars avatar
Jag har bestämt mig för att skaffa en buttplugg och behöver lite råd! finns det med inbyggd vibrator? kan man ha den inne tex när man är på jobbet utan att det märks? är det vanligt att man har butt-plugg fast man ej är homo? jag älskar känslan av att ha något i stjärten då och då.
Senast redigerad av Ostmar 2012-01-26 kl. 19:23.
Citera
2012-01-26, 19:19
Moderator
evilhoneys avatar
BDSM--Sexhjälpmedel
//mod
Citera
2012-01-26, 19:47
Medlem
Varför inte skaffa "Rude boy", eller "big boy" och vad dom nu alla heter?
Hört att dom äger i sängen. För övrigt tror jag en buttplug blir enormt "brun" om den sitter inne en hel dag...

Men vad vet jag?
Citera
2012-01-26, 19:55
Medlem
Germanofils avatar
Vad sägs om en morot?
Citera
2012-01-26, 19:59
Medlem
Ostmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Varför inte skaffa "Rude boy", eller "big boy" och vad dom nu alla heter?
Hört att dom äger i sängen. För övrigt tror jag en buttplug blir enormt "brun" om den sitter inne en hel dag...

Men vad vet jag?
bigboy! är den grov? det ska spänna rejält i ringen! jo jag vill gjärna ha en inne lite diskret på jobbet eller ute på stan!
Citera
2012-01-26, 20:03
Medlem
Marengens avatar
Jag har en, men gillar inte den, de är ju formade på ett helt annat sätt än en kuk. Det finns väl, vad hade du tänkt dig för plug?
Citera
2012-01-26, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostmar
bigboy! är den grov? det ska spänna rejält i ringen! jo jag vill gjärna ha en inne lite diskret på jobbet eller ute på stan!
Ingen aning, kolla på den, finns på de flesta sexleksakssidorna. Jag har ingen erfarenhet inom området.
Citera
2012-01-27, 16:38
Medlem
Ostmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marengen
Jag har en, men gillar inte den, de är ju formade på ett helt annat sätt än en kuk. Det finns väl, vad hade du tänkt dig för plug?
jag vill inte att den ska ha formen av en kuk,det ska vara en tjock plugg! någon som vet om den finns med fjärkontroll,skulle vara mysigt att ha den inne och sätta på den lite diskret på bussen eller när man sitter i något tråkigt möte på jobbet!
Citera
2012-01-28, 00:42
Medlem
tror nog att du kan glömma med vibrator i diskreta situationer, det jag lärt mig av vibratorer är att dom hörs.... mycket.

Räcker att man sätter den mot en säng, stol eller liknande så låter det som någon borrar i väggarna haha.
Citera
2012-01-28, 07:34
Medlem
SåNyfikens avatar
bdsmshop.se

där köper jag alla mina dildos och buttpluggs
Citera
2012-01-28, 09:52
Medlem
Ostmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
bdsmshop.se

där köper jag alla mina dildos och buttpluggs
oh tack för tipset! men det borde ju finnas någon med mindre ljud och eftersom man har den långt upp i stjärten så isolerar det ju en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in