Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-15, 20:23
  #13
Medlem
IceScreams avatar
Företeelsen heter "figging" och tråden torde höra hemma i bdsm-forumet?

Mao- har du hennes konsensus till "tukten" är det bdsm (lätt sexuell tortyr),
Gör du det utan konsensus är det misshandel.
Citera
2017-10-15, 21:25
  #14
Medlem
En gammal tråd men vi flyttar den till ett lite mer passande forum.

Relationsakuten --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
/Moderator
Citera
2017-10-16, 22:34
  #15
Medlem
Haldins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceScream
Företeelsen heter "figging" och tråden torde höra hemma i bdsm-forumet?

Mao- har du hennes konsensus till "tukten" är det bdsm (lätt sexuell tortyr),
Gör du det utan konsensus är det misshandel.

Menar du inte samtycke? Konsensus är något helt annat.

Detta uppfanns för övrigt i antikens Grekland och var ett sätt att straffa slavar.
Citera
2017-10-22, 20:29
  #16
Medlem
trueforgoods avatar
Figging är riktigt nice, både att ge och få.
Citera
2018-08-20, 18:59
  #17
Medlem
suganuss avatar
har inte testat, men de låter spännande. har däremot prövat tigerbalsam både i anus å på kuken, de funkar bra.
Citera
2018-09-11, 22:43
  #18
Medlem
whydahs avatar
Kallas som sagt figging. Jag tycker att det är en Ok bestraffning att ge, men för kvinnor som verkligen vill bli bestraffade och tänder på att pryglas så är det inte särskilt hårt.
Citera
2018-10-10, 12:28
  #19
Medlem
Som jag har förstått det så använder man detta när man smiskar bruden på röven. Man skalar ingefäran och för in den i hennes röv, vilket gör att det kommer göra väldigt ont för henne att spänna skinkorna. Så när man smiskar henne måste hon ha avslappnade skinkor (om det inte ska svida jävulskt i anus) vilket gör att smisket känns mer.
Citera
2018-11-21, 10:31
  #20
Medlem
Jag har fått skalad ingefära i stjärten många gånger. Min fru brukade komplettera smisk med det. Först brukade hon stoppa in den efter agan i skamvrån men efter ett tag upptäckte hon att den svedan tog bort svedan på stjärten så då började hon med det före agan i stället och lät den sitta kvar under smisket. Oavsett när det sker så är det inte så kul, svider som tusan.

Tips:

Skala en stor bit ingefära till en plugg, se till att den har en botten som förhindrar att den åker upp i tarmen. Precis innan införandet skåra den lite med en kniv och lägg den i micron några sekunder så den blir riktigt saftig. För in den helst utan glidmedel om det går. VIKTIGT, låt den inte sitta i mer än 15 minuter då den kan börja fräta. Effekten avtar också så längre än så ger inte så mycket effekt. För den mer avancerade kan den olydige sedan tvingas äta den, hela eller delar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback