Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-26, 12:49
  #1
Medlem
unpapillons avatar
Min partners vänner hatar mig, de fick ett dåligt första intryck av mig (dryg bitterfitta) och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tips?
Citera
2012-01-26, 12:51
  #2
Medlem
ProfessorAs avatar
Visa att du är trevlig (om du nu är det). Smöra lite lagom. Be din partner ta ett snack med polarna om att ge dig en ny chans och va inte så bitter då, bjud på dig själv.
Citera
2012-01-26, 12:51
  #3
Medlem
TheGamers avatar
Var normal, trevlig osv så släpper det nog
Citera
2012-01-26, 12:58
  #4
Avstängd
Smiska henne på skärten och säg "Nu lugnar vi os litte flicka lilla, (Skratta Klämkäckt , HEhehe och sedan klappat och klart med henderna) Använd dig av nedverderande kommentaren men avsluta med ett leende och ett litet skratt elller blink.

Du kan ju nu passa på att jävlas lite extra då hon hatar dig utan anledning.
Citera
2012-01-26, 12:58
  #5
Medlem
unpapillons avatar
Problemet är att min partner är äldre än mig därmed äldre vänner 11 år för att vara exakt. Vi har liksom ingenting gemensamt. Ska jag smöra och låtsas som att jag förstår vad dem snackar om?
Citera
2012-01-26, 13:04
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av unpapillon
Problemet är att min partner är äldre än mig därmed äldre vänner 11 år för att vara exakt. Vi har liksom ingenting gemensamt. Ska jag smöra och låtsas som att jag förstår vad dem snackar om?

Jag skulle ärligt talat behandla henne som en prostituerad missbrukare..
Citera
2012-01-26, 13:07
  #7
Medlem
zpenk781s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starcraftbroodwar
Smiska henne på skärten och säg "Nu lugnar vi os litte flicka lilla, (Skratta Klämkäckt , HEhehe och sedan klappat och klart med henderna) Använd dig av nedverderande kommentaren men avsluta med ett leende och ett litet skratt elller blink.

Du kan ju nu passa på att jävlas lite extra då hon hatar dig utan anledning.

Du har nog missuppfattat precis ALLT som "går" att missuppfatta i den här tråden, läs om, läs rätt

ont: de hatar dig nog inte, måste till ganska extrema förhållanden för att göra det efter att man bara träffats en eller ett par ggr, bry dig inte så mycket i det, var vanligt trevlig och schysst bara, det löser sig med tiden
Citera
2012-01-26, 13:22
  #8
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unpapillon
Problemet är att min partner är äldre än mig därmed äldre vänner 11 år för att vara exakt. Vi har liksom ingenting gemensamt. Ska jag smöra och låtsas som att jag förstår vad dem snackar om?

Har du bara träffat dem en gång? Testa öppna nästa gång med "Ursäkta om jag verkade så kort förra gången, hade haft en körig dag och var på dåligt humör (blabla fake excuse)."

Att ni inte har något gemensamt låter jobbigt, men ni har ju i alla fall din partner gemensamt. Om du och din partner är på samma nivå så bör du även kunna umgås med vännerna, det gäller bara att hitta rätt ämnen. Kan bli lite trevande som start, men något finns där allt.
Citera
2012-01-26, 15:22
  #9
Medlem
Miiiiias avatar
Nästa gång du träffar dem: Le mycket! De flesta gillar glada människor. Jag kan inte tänka mig att de hatar dig, det låter lite väl drastiskt efter att bara ha träffats några gånger.

Ställ intresserade frågor och visa att du vill lära känna dem.
Citera
2012-01-27, 05:43
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unpapillon
Min partners vänner hatar mig, de fick ett dåligt första intryck av mig (dryg bitterfitta) och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tips?

berätta historien om hur du sabbade det, ordagrant.
berätta från start till slut.
Citera
2012-01-27, 10:04
  #11
Moderator
VitKallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpenk781
de hatar dig nog inte, måste till ganska extrema förhållanden för att göra det efter att man bara träffats en eller ett par ggr, bry dig inte så mycket i det, var vanligt trevlig och schysst bara, det löser sig med tiden
Finns ju tyvärr såna som hatar folk av ingen anledning...

Ts, är det inbillning eller är det någon sagt något som du fått höra från någon annan? Ryktet alltså?
För det var väl ingen som ställde sig upp och sa, vi hatar dig, eller liknande?

Om din partner är äldre kan det ju dock vara så att dom plussade på "ung och oerfaren" på det negativa dom fick se. Men det går ju att få ur dom. Gör som KloBengan skrev, dra till med en ursäkt. Alla kan ha en dålig dag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback