Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-26, 01:30
  #1
Medlem
Blir kannibalism vanligare bland amerikaner?
Citat:
Tyree Smith, Accused Axe Murderer And Cannibal, Allegedly Said Victim's Eye 'Tasted Like Oyster

http://www.huffingtonpost.com/2012/0...n_1232067.html
Citat:
Suspect killed, ate homeless man

http://www.newsherald.com/articles/p...ith-haven.html
__________________
Senast redigerad av gulasnubben 2012-01-26 kl. 01:32.
Citera
2012-01-26, 01:35
  #2
Medlem
ProfessorAs avatar
Var kannibalen också uteliggare förklarar det saken.. dom är väl hungriga.

Jag kan mycket väl tänka mig att ögon smakar ostron. Lite salt och liknande konsistens.
Citera
2012-01-26, 01:37
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorA
Var kannibalen också uteliggare förklarar det saken.. dom är väl hungriga.

Jag kan mycket väl tänka mig att ögon smakar ostron. Lite salt och liknande konsistens.
Förmodligen finanskrisen som gjort att man tar upp gamla överlevnadsstrategier.
Citera
2012-01-26, 01:40
  #4
Medlem
TorstenFlincks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorA
Var kannibalen också uteliggare förklarar det saken.. dom är väl hungriga.

Jag kan mycket väl tänka mig att ögon smakar ostron. Lite salt och liknande konsistens.

Tror verkligen inte att kannibalen är uteliggare. Man ska vara bra hungrig för att välja att äta en annan människa och i USA är det lättare att stjäla sin mat än att döda någon, det är inte som dom kraschade i regnskogen i Sydamerika precis. Lutar väl mest åt att det är någon sjuk individ som precis som många andra gett sig på samhällets bottenskrap då dessa inte saknas av många och är lätta att mörda pga deras ofta osunda leverne. Tragiskt.
Citera
2012-01-26, 01:46
  #5
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulasnubben
Förmodligen finanskrisen som gjort att man tar upp gamla överlevnadsstrategier.

Eller så var han ett psykfall?

Till skillnad från Europa så växer USAs ekonomi.
Citera
2012-01-26, 01:54
  #6
Medlem
ProfessorAs avatar
Jag hade nog valt något mörare typ en quarterback eller något. Jag får för mig att en luffare inte smakar så gott med tanke på hygien och leverne.
Citera
2012-01-26, 07:53
  #7
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorA
Var kannibalen också uteliggare förklarar det saken.. dom är väl hungriga.

Jag kan mycket väl tänka mig att ögon smakar ostron. Lite salt och liknande konsistens.

Uteliggare vet inte hur ostron smakar.
Citera
2012-01-26, 10:09
  #8
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorA
Jag hade nog valt något mörare typ en quarterback eller något. Jag får för mig att en luffare inte smakar så gott med tanke på hygien och leverne.

Tog inte lång tid innan någon tänkte precis vad jag gjorde när jag såg rubriken.

Han verkar ju ändå ha åkt fast för det, då kunde han lika gärna tagit någon mumsig. Antar att han tog en uteliggare för att det inte märks när dom försvinner?


Citat:
Ursprungligen postat av Malom
Uteliggare vet inte hur ostron smakar.

Du kanske skämtar, men hursomhelst så föds inte alla och slutar som uteliggare, en del blir nog det med tiden. Det krävs hårt arbete och mycket erfarenhet, men till slut kan man bli en riktig lodis!
Citera
2012-01-26, 11:36
  #9
Medlem
Rehabiliteringen av killen kommer nog att bli lätt-med hans erfarenhet av ostron och med sitt fotomodellsutseende kommer han att bli perfekt när det här gamla varumärket ska modernisera etiketten på sin burk.
Citat:
http://www.first-magazine.net/2008/06/n-head-oysters/
Citera
2012-01-26, 14:28
  #10
Medlem
Anonymvillvaradets avatar
Uteliggare har massa sjukdomar och dåligt näringsvärde. Han kan ju inte direkt ha varit mån om sin hälsa

Edit: Dock är sannolikheten högre att komma undan ju mer utsatt grupp du väljer offret ur!
__________________
Senast redigerad av Anonymvillvaradet 2012-01-26 kl. 14:29. Anledning: Viktig information!
Citera
2012-01-26, 14:32
  #11
Medlem
Bazinga90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymvillvaradet
Uteliggare har massa sjukdomar och dåligt näringsvärde. Han kan ju inte direkt ha varit mån om sin hälsa

Edit: Dock är sannolikheten högre att komma undan ju mer utsatt grupp du väljer offret ur!

Men annars är det en bra idé att äta en människa eller hur menar du? En bra proteinkälla ?
Citera
2012-01-26, 14:34
  #12
Medlem
Anonymvillvaradets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazinga90
Men annars är det en bra idé att äta en människa eller hur menar du? En bra proteinkälla ?

Tuffa situationer kräver "out-of-the-box-thinking" och ibland har man inte råd att stilla sin hunger. Det har förekommit under historiens gång och lär förekomma i framtiden, dessutom är jorden överbefolkad! Jag står helt bakom återanvändningsprincipen, men jag är hälsomedveten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback