Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-01-24, 05:15
  #37
Medlem
Zelogaths avatar
Han är väl troligtvis van vid att du vill ha mycket sex om ni har varit KK innan.
Sedan kan det ju vara så att han, som jag, tycker att man uttrycker kärlek på ett starkt sätt vid intimitet- men om ni bara ägnar er åt sex så kanske du borde be honom att lugna ned sig så ni inte får liggsår (no pun intended)
I ett förhållande så kan man göra så mycket mer!
Och det borde ju du veta, som är mellan 25-30, eller?
Citera
2012-01-24, 08:38
  #38
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyboob
jag och killen har vart tillsammans i snart ett år, han var min boddiecall, innan vi blev tillsammans och vi hade riktig bra sexliv dvs, sex 3-5grr om dan!

och nu är min fråga, vi umgås varje helg sex så ofta vi kan, min sexlust har försvunnit lite och är inte jämt jättesugen, men min kille är ofta kåt.. vi har sex 2gr om dan och vissa dagar 3 gånger, och nu till min fråga.. är han bara sugen på sex? eller är det så att när man älskar någon så mkt gör att man vill ha sex allt för ofta?..och njuter mer.?


help me? hahha jag orkar asså inte så mkt sex.:O man blir ju helt utslagen...



Det kan ju vara så att han älskar sex riktigt mycket.. Tror fan inte det handlar om att "han älskar dig otroligt mycket"..

Hur gamla är ni?

Citera
2012-01-24, 08:42
  #39
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyboob
vi är mellan 25-30

Ni är 25-30 och varit tillsammans i ett år, och du ställer denna fråga på flashback ist för att bara fråga honom. Luktar fan fisk här alltså.
Citera
2012-01-24, 09:13
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Hur är det möjligt? Du skriver som du vore 14.

OMG WORD!!

DAGENS HITTILS!!

+1! (Och allt annat störigt)

ONT: Han tycker nog om din mutta? Tar du den i 2:an är det ju en förklaring med!
Citera
2012-01-24, 10:16
  #41
Medlem
SportTacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyboob
jag och killen har vart tillsammans i snart ett år, han var min boddiecall, innan vi blev tillsammans och vi hade riktig bra sexliv dvs, sex 3-5grr om dan!

Jag hade totalt ignorerat den här tråden.... om inte du skrivit boddiecall... FFS! Det heter "booty call", ska man flasha med coola engelska uttryck ska man fan se till att få det rätt också.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback