Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-02-26, 23:20
  #97
Medlem
sluskjohans avatar
Skaffa dig bara en flickvän och knulla som kaniner. Vill du ha en "kick-start" så åk till Polen eller Thailand och knulla 2-3 horor om dagen, då kommer du hem full av erfarenhet och självförtroende. En hora i Polen kostar som billigast ca 200 kr.
Citera
2018-02-27, 01:38
  #98
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Tänk er följande situation. En tjej och en kille träffas. Båda är typ sena 20-åren, tidiga 30. Killen verkar trevlig och "normal" sen visar det sig att killen inte är särskilt erfaren av någon anledning inom diverse områden i livet. Nu är det kanske inte så svårt att lista ut att killen är jag då :P

Jag är inte oskuld eller så men livserfarenhetsmässigt så känner jag mig som ett litet barn jämfört med många kvinnor, och även många kvinnor som är yngre än mig för den delen. Hur reagerar en tjej på det när det uppdagas egentligen? Har en känsla av att hon skulle bli skraj och dra i många fall.

Slutsats är att jag behöver en 17-årig flickvän ungefär . Amirite? Nej men seriöst jag tycker att det är en intressant fråga. Tror att många tjejer skulle bli förvånade över hur lite jag har upplevt egentligen, för jag verkar inte efterbliven eller särskilt barnslig till sättet.

Förlåt men pratar vi sex och kärlek? Eller vad är det du känner att andra i samma ålder har erfarenhet av som inte du har?

Killar som är oerfarna i sängen är ju guld värda! Man kan lära upp dom precis som man vill ha dom och dom har inte hunnit inbilla sig massa skit som dom tror alla tjejer gillar.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback