Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-19, 13:26
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fittan är till för att sprutas i. Har man som tjej problem med detta så är det något fel, antingen gynekologiskt eller psykiskt.

Lätt att säga som man. Tänker du samma sak när din dotter idkar samlag med random snubbe i byn? Kanske med en neger?

Vet ni ens vad abort innebär för helvete och fara för kvinnans hälsa?

Kvinnor är inte som män. De är sköra, svaga, söta, små, feminina etc, precis som naturen skapat dem. Man bör som man respektera detta. Kvinnor har ingen sexdrift heller som män, inte ens i närheten.

Att det blivit så här illa, beror på feminism och idiotsnacket om jämställdhet. Kvinnor idag far illa i det moderna skitsamhället.

Tillbaka till traditionella könsrollsfördelningar, sex inom äktenskapet och barn inom äktenskapet. Där män bestämmer och styr, och där män tar bra hand om kvinnor och respekterar dem.
Citera
2017-07-19, 13:43
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofattklittra
Jag låter inte killen spruta i mig utan kondom! Jag vill inte bli ful, maskulin och ett empatilöst svin av hans testosteron! Killar som sprutar i tjejer borde dömas för brott mot mänskligeten i Haagdomstolen, livstids fängelse!
Jag misstänker att jag kan ha haft fel i det. Väntar dock på säkra bevis.
Citera
2017-07-19, 16:03
  #183
Medlem
Det är ganska jobbigt men oerhört sexigt så det får det vara värt. Be henne stoppa upp en tampong efteråt , den suger upp det mesta på ett par minuter.
Citera
2017-07-22, 04:36
  #184
Medlem
Minntjej har inga problem med att jag sprutar henne i fittan. Hon blir rent av tänd av det och ibland kommer hon av det och ibland slickar hon kuken ren och kämpar för att jag ska få stånd igen och knulla hennes redan nersprutade fitta igen. Däremot hade jag ett ex som var skitnojig över det. Hon hade P-stav och jag fick alltid ha kondom, men jag fick ändå inte spruta henne i fittan (i kondomen) för hon var rädd att bli gravid.
Citera
2017-07-22, 09:36
  #185
Medlem
MedborgareXs avatar
Kanske läge att träffa annan tjej som gillar att bli nedkladdad?
Jag har känt flera som inte kunde tänka sig samlag utan att blli nedsprutade långt in i musen. Vissa ville dock duscha av sig direkt efteråt medans några inte ville röra sig ur sängen, bara ligga kvar och mysa. Det sitsnämnda gör förhållandet riktigt bra. Mitt ex kom inte förrän jag fyllde henne vilket triggade en stor orgasm omgående och gärna en omgång med sprut igen.

Om tjejen vägrar att bli nedsputad för att det blir kladdigt i ett fast förhållande tar död på sexet och resten. De flesta tjejer jag träffat vill inget hellre när de är riktigt upphetsade. Slicka upp dem i brygga så vill de ha en rejäl omgång med sprut. Detta inkluderar vanliga tjejer och thailändska prostituerade.

En del vaknar upp lätt chockade efteråt och inser att de blivit nedsprutatde där det skall.

Det är ju så sexigt att se tjejen efteråt och hur det flödar säd och safter ur henne, rinner utmed låren. Det kan bli halkiga pölar på golven dock.
__________________
Senast redigerad av MedborgareX 2017-07-22 kl. 09:39.
Citera
2017-07-22, 09:52
  #186
Medlem
Nej själva sprutet är inte jobbigt, men det är ert jävla kladd. Det bästa är när man kliver av kuken och "glömmer" hålla för så att allt rinner ut på eran mage. Hahaha
Citera
2017-07-23, 23:18
  #187
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingWikingsson
Minntjej har inga problem med att jag sprutar henne i fittan. Hon blir rent av tänd av det och ibland kommer hon av det och ibland slickar hon kuken ren och kämpar för att jag ska få stånd igen och knulla hennes redan nersprutade fitta igen. Däremot hade jag ett ex som var skitnojig över det. Hon hade P-stav och jag fick alltid ha kondom, men jag fick ändå inte spruta henne i fittan (i kondomen) för hon var rädd att bli gravid.

Har också p-stav, har haft det i närmare 4 år, har aldrig varit gravid.

Ont. Nej, det är bara nice!
Synen, känseln, o själva grejen i sig!
Citera
2017-07-25, 05:54
  #188
Avstängd
Tror det är ngt fel på din tjej. No offense.

Skulle jag använda kondom så skulle jag nog få stryk av min kvinna / mina älskarinnor
Citera
2017-07-25, 23:56
  #189
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hkfsf
Nej själva sprutet är inte jobbigt, men det är ert jävla kladd. Det bästa är när man kliver av kuken och "glömmer" hålla för så att allt rinner ut på eran mage. Hahaha

Det är då man har lite knipmuskler i fiffi, men är man slapp kan jag tänka mig att allt rinner ut..
Citera
2017-08-18, 02:55
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Det är då man har lite knipmuskler i fiffi, men är man slapp kan jag tänka mig att allt rinner ut..

Varför ska jag knipa när jag vill att erat kladd ska rinna ut på er?
Citera
2017-08-18, 03:51
  #191
Avstängd
Att komma i kvinnan är en makt grej. Man lägger sin säd där den bäst hör hemma och veta att den kan ligga där i dagar är minst sagt upphetsande...
Citera
2017-08-18, 10:47
  #192
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hkfsf
Varför ska jag knipa när jag vill att erat kladd ska rinna ut på er?

Ska man ta sig från en ovanvåning och ner till ett badrum, är det ganska lämpligt med vältränade muskler som håller gojset inne

Men annars kan man ju bara lägga en handduk under sig, och låta det rinna ut, det är ju förvisso ganska nice det med!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback