2005-01-23, 18:20
Medlem
_Montanas avatar
Tjena.

Kollade igenom IKEA katalogen häromdan och såg en sån där hängare till datorn som man kan fästa på skrivbordet tex, så att datorn "hänger" under.

Någon som vet nåt annat ställe som säljer liknande? Helst i Stockholmstrakten.

Tack på förhand.
Citera
2005-01-23, 18:27
Medlem
Hispers avatar
Kolla upp affärer som säljer kontorsmöbler, kontorsutrustningar etc.

Kontorab, Svanströms är två företag som jag kommer att tänka på. Kanske Clas Ohlson.
Citera
2005-01-23, 18:40
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Kolla upp affärer som säljer kontorsmöbler, kontorsutrustningar etc.

Kontorab, Svanströms är två företag som jag kommer att tänka på. Kanske Clas Ohlson.

Kollade upp Clas Ohlson på nätet iaf. Hittade inget av intresse där dock. Men dom kanske inte har hela utbudet där heller.
Citera
2005-01-23, 18:41
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Varför inte åka till IKEA och köpa en? Finns väl en hel uppsjö med IKEA-affärer där uppe?
Citera
2005-01-23, 18:46
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Crowley
Varför inte åka till IKEA och köpa en? Finns väl en hel uppsjö med IKEA-affärer där uppe?

Haha, jag förstod att det verkar konstigt ja. Jag vet inte, har alltid bara haft nåt emot IKEA utan anledning.

Kollade förövrigt priserna på Kontorab, inte rätt prisklass direkt.
Citera
2005-01-23, 19:18
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Montana
Haha, jag förstod att det verkar konstigt ja. Jag vet inte, har alltid bara haft nåt emot IKEA utan anledning.

Kollade förövrigt priserna på Kontorab, inte rätt prisklass direkt.

Företag som vänder sig mot företag har en prisklass som inte är helt konsumentvänlig. Kolla om det finns kontorsinredningsföretag som har utställningshall, kanske köpa ett demoex.

Det ligger ett företag på Regeringsgatan, hyfsat nära bron över Kungsgatan som har den här typen av prylar.

Biltema kanske?

Det borde finnas företag som handlar med begagnade kontorsprylar.

Eller så får du bita ihop och åka ut till IKEA.
Citera
2005-01-23, 21:50
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Företag som vänder sig mot företag har en prisklass som inte är helt konsumentvänlig. Kolla om det finns kontorsinredningsföretag som har utställningshall, kanske köpa ett demoex.

Det ligger ett företag på Regeringsgatan, hyfsat nära bron över Kungsgatan som har den här typen av prylar.

Biltema kanske?

Det borde finnas företag som handlar med begagnade kontorsprylar.

Eller så får du bita ihop och åka ut till IKEA.

Tack för alla tipsen.

Bita ihop och åka ut till IKEA, hm ja. Nej, det går inte. Jag och IKEA fungerar inte ihop. Tror jag satsar på ett hembygge istället, då har jag bara mig själv att skylla på ifall skiten skulle gå sönder.
Citera
2005-01-24, 23:34
Medlem
_Montanas avatar
Hembygget funkade utmärkt, och jag slapp åka till IKEA. Perfekt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in