Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-21, 22:13
  #1
Medlem
hasonitos avatar
ja, hur kom det sig att vissa röstar på SD men sammtidigt har invandrare polare?
Citera
2012-01-21, 22:15
  #2
Medlem
Spadess avatar
För att man inte behöver hata alla invandrare bara för att man röstar på SD. Man kanske röstar på SD för att man ser de problemen som massinvandringen har medfört.
Citera
2012-01-21, 22:16
  #3
Medlem
firewolfs avatar
Lustigkurre! Många av de invandrare som kom hit på 60-80 talet är numera trogna SD-sympatisörer, de gillar inte heller MENA avskrädet, så varför skulle inte SD:are kunna umgås med (vettiga) invandrare?
Citera
2012-01-21, 22:18
  #4
Medlem
DominusNihiluss avatar
Sd söker att stoppa massinvandringen och se till att inte allt för många kommer hit, inte att utrota dem.
Citera
2012-01-21, 22:18
  #5
Medlem
HerrPs avatar
Jag röstar själv inte på SD, men de bekanta ag har som gör det är alla invandrare.
Citera
2012-01-21, 22:19
  #6
Medlem
hasonitos avatar
det jag har för mig att SDare vill inte ha något med invandrare att göra
Citera
2012-01-21, 22:20
  #7
Medlem
MASSAGATTIs avatar
TS din gamle Aftonhoreslav,SD vill inte mörda alla invandrare som gammelmedia vill få det till. Samt att de som redan finns här har oxå tröttnat på horderna av nybyggare med socialbidragsdrömmar.

Släpp Jan Helin tänkandet nu så ser du allt mycket klarare.
Citera
2012-01-21, 22:21
  #8
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasonito
det jag har för mig att SDare vill inte ha något med invandrare att göra

Det finns säkert dom som röstar på SD som inte vill ha med invandrare att göra men om du tar dig tiden och läser deras partiprogram så inser du nog att dom inte är rasister.
Citera
2012-01-21, 22:26
  #9
Medlem
hasonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP
Jag röstar själv inte på SD, men de bekanta ag har som gör det är alla invandrare.

oke, jag är själv invandrare, förstår t.ex inte varför kriminella inte ska få åka till deras hemländer men att rösta på SD för att lösa det är bara för mycket
Citera
2012-01-21, 22:28
  #10
Medlem
Tre100s avatar
Nu har jag inte röstat på SD, men jag kan tänka mig att de som gjort det inte umgås med invandrare som har Black cobras bögvåldtäkter eller deras mazariner som förebilder. Att skicka dessa parasiter långt utanför riket hade besparat oss både lidande och pengar.
__________________
Senast redigerad av Tre100 2012-01-21 kl. 22:30.
Citera
2012-01-21, 22:28
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasonito
det jag har för mig att SDare vill inte ha något med invandrare att göra

Och alla som röstar på sossarna är arbetslösa, alla som röstar på moderaterna är välbärgade och alla som röstar på miljöpartiet saknar körkort?

Citat:
Ursprungligen postat av hasonito
oke, jag är själv invandrare, förstår t.ex inte varför kriminella inte ska få åka till deras hemländer men att rösta på SD för att lösa det är bara för mycket

Exakt vilken del i deras partiprogram har du något emot? För du har väl läst igenom deras partiprogram innan du hoppade på PK-tåget från Aftonbladetperrongen? Diskutera gärna sakfrågor och skit i individer och fördomar.
__________________
Senast redigerad av Caper 2012-01-21 kl. 22:30.
Citera
2012-01-21, 22:32
  #12
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasonito
ja, hur kom det sig att vissa röstar på SD men sammtidigt har invandrare polare?
Snacka om dubbelmoral.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback