Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-14, 22:52
  #133
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWY
Tack för svaren =)

Men det kommer att bli kul, vi är mer ute efter att ha en lugn miljö på ex atmos, där det inte är så mycket killar.. Så tänkte eftersom vi skall åka under vardagar så kanske är det lugnare då?
Men sen på kvällana om vi skall ut på "vanliga" klubbar då vill vi ju att det skall finnas folk, men som jag har läst och förståt så är det lite som i Sverige, att under vardagar så är det väldigt lugnt?

Men synd att man inte kunde få något svar där man kunde hitta mer specifikt turkar, iranier eller araber som man kan träffa =P

Ni kan kolla på adressen am Schiffbeker Berg 16b, där har jag knullat muslimer flera gånger, men stället har nyss bytt ägare, så jag vet inte om samma tjejer jobbar kvar, men skulle tro det.
Citera
2016-12-14, 23:42
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Ni kan kolla på adressen am Schiffbeker Berg 16b, där har jag knullat muslimer flera gånger, men stället har nyss bytt ägare, så jag vet inte om samma tjejer jobbar kvar, men skulle tro det.



Finns det någon hemsida att tillgå till ? hur är det där? Vad kör dom för koncept?
Citera
2016-12-14, 23:56
  #135
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWY
Finns det någon hemsida att tillgå till ? hur är det där? Vad kör dom för koncept?

Konceptet var en vanlig bordell, med relativt låga priser med samlag från 40 euro.

Gamla hemsidan är borttagen, och någon ny ännu inte uppe.
Eller rättare sagt, tidigare hade de en delad hemsida med Flat 99:http://www.flat-99.de/.
Citera
2016-12-16, 05:56
  #136
Medlem
BlueStars avatar
Ett inlägg som var en ren recension har flyttats till recensionsforumet där det hör hemma:

(FB) Mannen1111 besöker Hamburg

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2016-12-25, 19:55
  #137
Medlem
Jag hörde att det fanns ett ställe som kan erbjuda entré för ungefär 100euro men då kan man ha sex med hur många tjejer som helst, utan att betala extra avgifter. Skulle isof vilja veta
Citera
2016-12-28, 11:03
  #138
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWY
Jag hörde att det fanns ett ställe som kan erbjuda entré för ungefär 100euro men då kan man ha sex med hur många tjejer som helst, utan att betala extra avgifter. Skulle isof vilja veta
Jag känner bara till Fantasy Lounge.
Citera
2016-12-28, 12:32
  #139
Medlem
crippas avatar
Är väl det här du är ute efter - flatrateklubbar. Lite osäker på hur det är med lagstiftningen nu.

http://www.club.de/katalog/ca_party-und-pauschalclubs

Här är ett exempel http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/
Citera
2016-12-28, 17:07
  #140
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Är väl det här du är ute efter - flatrateklubbar. Lite osäker på hur det är med lagstiftningen nu.

Lagstiftningen som bland annat kommer att slå mot flatrate-klubbarna (pauschalclubs) träder i kraft först om ett halvår. Så passa på!

F
Citera
2016-12-29, 00:45
  #141
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWY
Jag hörde att det fanns ett ställe som kan erbjuda entré för ungefär 100euro men då kan man ha sex med hur många tjejer som helst, utan att betala extra avgifter. Skulle isof vilja veta

Flat rate-klubbar är längst ner på skalan av klubbar vilket avspeglas i kvalitet och utseende på tjejerna. Flat rate gör även att tjejen inte har något incitament att ge bra service. På en vanlig bordell eller FKK kan tjejen locka dig att stanna längre på rummet eller sälja in extratjänster för att tjäna mer pengar.
Citera
2016-12-29, 09:44
  #142
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Flat rate-klubbar är längst ner på skalan av klubbar vilket avspeglas i kvalitet och utseende på tjejerna. Flat rate gör även att tjejen inte har något incitament att ge bra service. På en vanlig bordell eller FKK kan tjejen locka dig att stanna längre på rummet eller sälja in extratjänster för att tjäna mer pengar.
Extratjänster kan även finnas på flatrate-klubbar.
Citera
2017-03-12, 13:32
  #143
Medlem
krillkrolls avatar
Hur ser det ut med gangbang- alternativt swingerklubbar i Hamburg?
Någon med erfarenhet?
Citera
2017-05-06, 22:51
  #144
Medlem
krillkrolls avatar
Bumbar lite. Om en knapp vecka blir det Hamburg igen. Just nu är planerna Harmony och Atmos varsin dag.
Funderar dock på club frivol på Steindamm 14. Ngn med erfarenhet från den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback