Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-19, 05:15
  #1
Avstängd
Helt sjukt, brukar inte falla för tjejer så starkt.
En 23-årig snygg tjej, en spådan som jag varnade mig själv för att hänga med då hon är sån som behöver uppmärksammhet från killar.

MEn såklart att jag började hänga med henne och hennes sköna stil och charmiga sätt fick mig dit jag var rädd för att hamna.
Hon flörtar med mig, säger saker som ger mig hopp, för att sedan snacka om sin pojkvän sen två månader tillbaka.

Jag sa till henne för en vecka sen att jag inte kunde hänga mer med henne då jag var rädd att jag skulle få känslor och då sa hon -"fall inte för mig, jag bryr mig om dig".

Efter det så har det blivit mer flört, även från min sida och hon visar mer att hon är intresserad.

SJUKT är bara förnamnet, vi har hängt i ca en månad.

Men grejen e att jag inte vet om hon bara leker med mig eller inte.
Idag på tunnelbanan sa hon att hon inte haft sex på länge och var på mig som fan.

Ska jag lägga in en stöt eller ska jag skita i det?

/ Mvh kär och förvirrad
Citera
2012-01-19, 05:37
  #2
Medlem
Riddarhusets avatar
käre vän.
jag förstår vad du skriver, men inte problemet.
det är väl bara att köra på?

vad är problemet?
Citera
2012-01-19, 05:52
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
käre vän.
jag förstår vad du skriver, men inte problemet.
det är väl bara att köra på?

vad är problemet?

Problemet är att om hon leker med mig så kommer jag må mycket dåligt.
Vi har varken knullat eller ens hånglat och jag känner så starkt för henne, hur tror du jag kommer känna för henne efter knull då?

Jag kan inte ta ett sådant slag mot mitt hjärta.
Citera
2012-01-19, 06:01
  #4
Medlem
Judith-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIFsthlm
Problemet är att om hon leker med mig så kommer jag må mycket dåligt.
Vi har varken knullat eller ens hånglat och jag känner så starkt för henne, hur tror du jag kommer känna för henne efter knull då?

Jag kan inte ta ett sådant slag mot mitt hjärta.

Hon har ju kille ?


Tycker inte du ska gå vidare, utan bryta Lutar nog mot att det annars slutar med att du blir olycklig.

Sen om hon nu har kille och flirtar med dig, vad säger att hon inte gör samma sak emot dig sen om ni skulle bli ett par?
__________________
Senast redigerad av Judith- 2012-01-19 kl. 06:04.
Citera
2012-01-19, 06:12
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Judith-
Hon har ju kille ?


Tycker inte du ska gå vidare, utan bryta Lutar nog mot att det annars slutar med att du blir olycklig.

Sen om hon nu har kille och flirtar med dig, vad säger att hon inte gör samma sak emot dig sen om ni skulle bli ett par?

Tack för seriöst svar !

Yes, jag bör bryta men grejen är att jag är en svag människa, iallafall när det kommer till tjejer av den här sorten.
Citera
2012-01-19, 06:17
  #6
Medlem
Judith-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIFsthlm
Tack för seriöst svar !

Yes, jag bör bryta men grejen är att jag är en svag människa, iallafall när det kommer till tjejer av den här sorten.

Okej jag förstår, men försök verkligen tänka på det jag sa, för seriöst om hon bara haft sin kille i två månader och redan flirtar med andra lär du själv åka på samma sak, näää usch skulle nån kille flirta med mig som har flickvän hur snygg han än må vara och allt det där skulle stora varningslampan lysa så starkt att jag inte ens skulle tänka tanken på att statsa på honom. Så borde du åxo tänka.
Citera
2012-01-19, 10:37
  #7
Medlem
Clayton80s avatar
Sammanfattning:

* Hon har pojkvän sen två månader men flirtar hårt med dig.

* Du låter dig själv kära ner dig i henne.

* Hon säger att hon "inte haft sex på länge" och är "på dig som fan".

Det här kan i princip sluta på tre sätt:

1) Ni blir tillsammans. Antingen har hon redan gjort slut med pojkvännen eller också inte. Oavsett så kommer hon att hålla på med andra killar på samma sätt som hon gjorde med dig tidigare. Hur mår du i detta scenario?

2) Ni har sex förr eller senare, men blir inte tillsammans. Hade kunnat vara ett bra scenario, men nu skriver ju du att du gått och blivit kär, så det slutar ändå inte bra.

3) Ni slutar umgås. Med tiden glömmer du henne och fokuserar på andra tjejer. Dessutom får du en guldstjärna av mig.
Citera
2012-01-19, 11:48
  #8
Medlem
Satt i en identiskt situation, kompisar först, blev mer och mer "flörtigt" och jag började gilla henne. La då in en stöt och det gick åt helvete

Från att ha pratat varje dag i nästan ett år till ingenting.
Citera
2012-01-19, 20:36
  #9
Medlem
SurfStars avatar
Saken är självklar du ska totalt strunta i henne. Förstår att de är svårt då du börjat få känslor för henne men hon leker troligtvis med dig så stick innan du blir ännu mer kär. Du säger att du är svag men nu är de dags att du ändrar på dig och blir starkare, du kan om du vill ska du se
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback