Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-18, 23:58
  #1
Medlem
var han den s.k äldre sexturisten i "thail", mkt omskriven i den svenska kvällspressen för dryga 10 år sen ? kommer ihåg att bilder som visades, pekade ditåt.
Citera
2012-01-19, 00:19
  #2
Medlem
Akinos avatar
Nej, det tror jag inte. Det stod aldrig i tidningarna att det skulle ha varit en känd person.
Citera
2012-01-19, 00:32
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akino
Nej, det tror jag inte. Det stod aldrig i tidningarna att det skulle ha varit en känd person.
iofs inte, "schein" hade dock 1 sits där han med makt o inflytande utan probl kunde stoppa ett sådant avslöjande. men visst kan du ha rätt iaf.
Citera
2012-01-19, 02:19
  #4
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
var han den s.k äldre sexturisten i "thail", mkt omskriven i den svenska kvällspressen för dryga 10 år sen ? kommer ihåg att bilder som visades, pekade ditåt.

Det där är skitsnack. Det var en bisarr dementi som någon i skymningspressen hittade på. Först skrevs det om en kändis som köpt sex. Sedan kom rubriken "Harry Scheinet är inte jag" precis som att någon hade trott det någon gång.

Den blaska som hittade på det fick backa och be om ursäkt i tidningen senare.
Citera
2012-01-19, 02:23
  #5
Medlem
P55s avatar
Harry Schein, den gamle cigarettrökande mannen var riktigt känd när han levde.
Dessutom var han en kompis till Palme och vad dom hittade på är väl lite allmänt känt,
ja förutom att dom spelade tennis tillsammans.
Citera
2012-01-19, 07:13
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akino
Nej, det tror jag inte. Det stod aldrig i tidningarna att det skulle ha varit en känd person.


Däremot så var det en som var väldigt lik Schein som var på bilderna.

Men det har väl redan avhandlats i Harrys egen tråd??

.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback