Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-18, 07:58
  #1
Medlem
Dr.Krankentots avatar
En gammal gubbe som begått övergrepp i flera år på tioåring. Vad kan vi luska fram om detta. Nån berikarpeddo elleer gubbslem? Rosengård eller var?

Citat:
Polisen säger att bevisläget är gott.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...valdtakt-.html
Citera
2012-01-18, 08:26
  #2
Medlem
uhm..det förvåna mig inte att det var i malmö precis.
Citera
2012-01-18, 09:56
  #3
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det faktum att mannen är 82 år pekar på en svensk man, då få invandrare blir 82 och har sexlusten i behåll.
Citera
2012-01-18, 10:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
i flera år på tioåring.

Hehe, så hon blev aldrig äldre...

Jag tror det är en svensk kåtgubbe, ovanligt att så gamla blattar gör sånt, eller rättare sagt, vanligare med svennar då alltså... Jag tippar på en svensk halvskadad gubbe.
Citera
2012-01-29, 11:51
  #5
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
Hehe, så hon blev aldrig äldre...

Jag tror det är en svensk kåtgubbe, ovanligt att så gamla blattar gör sånt, eller rättare sagt, vanligare med svennar då alltså... Jag tippar på en svensk halvskadad gubbe.

Tyvärr har du nog rätt. Det är säkert en svensk gubbe som tafsat på grannens barn eller liknande. Ett barn som blivit skadat för resten av sitt liv.

Utländska gubbar blir inte anmälda till polisen för sånt här, det är för skamfyllt för klanen.
Citera
2012-01-29, 11:55
  #6
Avstängd
Frågan är om det inte är en svensk gubbe eller jude - dom flesta andra här brukar inte bli så gamla
Citera
2012-02-24, 19:21
  #7
Medlem
spoilers avatar
"En 82-årig man som dömts till två års fängelse för våldtäkt mot barn ska betala 165 000 kronor i skadestånd. Vid minst tjugo tillfällen har han utsatt en minderårig flicka för sexuella handlingar och vid fyra eller fem tillfällen bedöms de som våldtäkt."

http://www.skanskan.se/article/20120...r-barnvaldtakt
Citera
2012-02-24, 23:16
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"En 82-årig man som dömts till två års fängelse för våldtäkt mot barn ska betala 165 000 kronor i skadestånd. Vid minst tjugo tillfällen har han utsatt en minderårig flicka för sexuella handlingar och vid fyra eller fem tillfällen bedöms de som våldtäkt."

http://www.skanskan.se/article/20120...r-barnvaldtakt
Är det journalisten som inte orkade ta sig igenom hela domen eller har rätten faktiskt uttryckt sig så jävla luddigt?
Citera
2012-02-24, 23:19
  #9
Medlem
8-bits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Är det journalisten som inte orkade ta sig igenom hela domen eller har rätten faktiskt uttryckt sig så jävla luddigt?

Dagens journalist bryr sig bara om rubriken. Troligtvis har h*n tyckt det var för mycket att läsa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback