Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-18, 00:19
  #1
Medlem
Flummbarns avatar
hej hej halå!

Ja det ligger till såhär att i helgen så var jag ute med lite kompisar och vart intruduserad till en flicka som var än kompis halft "kk" och efter det så vart det att hon och jag satt och pratade hela kvällen och när stället stängde hade vi en hur trevlig promenad som hällst som såklart slutade hemma hos henne och det ena lädde till det andra och väl i sängen och mitt i akten ligger jag överst och får kontakt med hennes ögon och av någon andledning börjar jag skratta hur mycket som hällst och kan inte sluta vilket leder till att vi avbryter sexet.
skämms fortfarande.

nu till problemet:
vill ju träffa mer av henne för hon är en av dom finaste damerna jag sätt i hela mitt liv och har den bästa personligheten som finns.

kan inte få henne ur mitt huvud och vill bara hänga mer med henne... vad ska jag göra ?

jag menar jag vet ju inte hur hon känner och jag kanske bara e ett random ragg som var skit i sängen för henne.

ps förlåt för särskrivningar stavfel och dyligt har dyslexi och inte så bra på sånt
Citera
2012-01-18, 00:26
  #2
Medlem
murdas avatar
Vad hände precis efteråt då? Var det tack och god natt och sen knallade du hem? Eller fick du sova över?
Citera
2012-01-18, 00:29
  #3
Medlem
DVDGs avatar
Haha! Hade du inte ursäktat din dyslexi så hade du fan fått höra från mig alltså. Herregud haha!

Säg att du bara var väldigt full och gärna träffar henne igen för att gottgöra henne. Men då är det fan bäst att du gör det och inte tabbar dig igen.

Gooooooood lyyyyycka Don Dyslexi Juan!
Citera
2012-01-18, 00:54
  #4
Medlem
burfogels avatar
Säg bara åt henne att du inte kan hjälpa att hon har en rolig näsa och att det var därför du skrattade.
Citera
2012-01-18, 00:58
  #5
Medlem
Din sk stavning var hela behållningen i ditt inlägg, hahahaha!

Att skratta under sex är helt ok och om hon var jag så hade jag bara tyckt att killen var rolig och avslappnad som kunde skratta trots en känslig situation. Tänkt inte så mkt på det och be inte om ursäkt. Skicka ett sms att du gillade henne och vill ses igen. Enkelt!
Citera
2012-01-18, 04:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flummbarn
text
vad är så bra med hennes prersonlighet?
Och vad har hon för skönhet?
Citera
2012-01-18, 04:09
  #7
Medlem
Bisarros avatar
Säg att du låg och tänkte på annat och mindes en incident från grundskolan då Tobbe snubblade och råkade rycka av frökens kjol, eller nåt.
Citera
2012-01-18, 04:20
  #8
Medlem
JesusLovesUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Säg att du låg och tänkte på annat och mindes en incident från grundskolan då Tobbe snubblade och råkade rycka av frökens kjol, eller nåt.

Tror inte det är så bra att säga att man låg och tänkte på en minderårig pojke under sexakten. Kan ju sända fel signaler.
Citera
2012-01-18, 04:23
  #9
Medlem
MsHims avatar
Säg bara att du kände en sån lycka av att vara med henne att det bara slapp ur dig. Vill hon ha en ursäkt så be om ursäkt. Jag hade förlåtit dig.

Kan bara vara så att hon tycker om dig, men tror att hon bara var ett dåligt ligg. Får hon reda på att så inte är läget så borde allt vara lugnt.
Citera
2012-01-18, 05:16
  #10
Medlem
Flummbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murda
Vad hände precis efteråt då? Var det tack och god natt och sen knallade du hem? Eller fick du sova över?

ne vi sov där och vart en kram på morgonen.

Citat:
Ursprungligen postat av DVDG
Haha! Hade du inte ursäktat din dyslexi så hade du fan fått höra från mig alltså. Herregud haha!

Säg att du bara var väldigt full och gärna träffar henne igen för att gottgöra henne. Men då är det fan bäst att du gör det och inte tabbar dig igen.

Gooooooood lyyyyycka Don Dyslexi Juan!


hahahhaha var riktigt trött också ser ju hur jävla skev texten är xD


Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Säg bara åt henne att du inte kan hjälpa att hon har en rolig näsa och att det var därför du skrattade.

hahahhahahahahahhaahaha höll på att dö

Citat:
Ursprungligen postat av LillaRosa
Din sk stavning var hela behållningen i ditt inlägg, hahahaha!

Att skratta under sex är helt ok och om hon var jag så hade jag bara tyckt att killen var rolig och avslappnad som kunde skratta trots en känslig situation. Tänkt inte så mkt på det och be inte om ursäkt. Skicka ett sms att du gillade henne och vill ses igen. Enkelt!


tror du det?
i sånna fall så vet jag ju vad jag ska göra i helgen.
Citera
2012-01-18, 06:06
  #11
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusLovesU
Tror inte det är så bra att säga att man låg och tänkte på en minderårig pojke under sexakten. Kan ju sända fel signaler.
Tror du? En gång när jag somnade under akten sa jag att jag hade fått i mig lite heroin tidigare, varpå tjejen konstaterade att vi fick fortsätta när jag var nykter. En annan gång blev jag så äcklad av en tjejs fitta att jag höll på att spy, och jag sa då att jag hade fått en mygga i halsen (på vintern), hon undrade vad jag menade med mygga, "en sån där som flyger", förklarade jag, hon nickade och sa att hon förstod.
Citera
2012-01-18, 12:42
  #12
Medlem
Vekrusets avatar
Om du är ärlig och berättar, och hon är tillräckligt gammal för att ha ett intellekt, så är det helt "normalt" att få en ohjälplig skrattattack av nervositet. Att försöka hitta på en förklaring till vad du skrattade åt, leder bara till trassel och att det blir ännu mer fel.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback