Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-17, 20:41
  #1
Medlem
Hej jag har snackat med en tjej från Scottland i ca 1 månad snart och börja gilla henne mer och mer kanske tom för mycket när jag sitter och tänker på henne i skolan Vet ej vad jag ska göra? Tror hon gillar mig för att hon har sagt att hon gör det men då blev jag lite paff och drog bort det, hon förklarade då att hon bara skojade och spenderade ca 30 min o förklara detta. Sen loggade hon ut men kom in några dagar senare med nytt förnuft Gillar verkligen henne, hon är så mycket mer en de tjejer jag träffar i mitt liv, vet inte vad jag ska köra hjälp mig snälla FB:are
Citera
2012-01-17, 20:47
  #2
Medlem
börja snacka med henne mer och mer om hur du känner för henne och om det och försök att träffas
Citera
2012-01-17, 20:50
  #3
Medlem
Jo men undrar om det är nyttigt att ha en sådan relation, jag mår liksom dåligt när hon loggar ut på msn Hon är inte bara snygg utan intelligent och trevlig till skillnad från de skalen man träffar på fest. Under jullovet satt vi uppe till 3-4 varje natt och chattade
Citera
2012-01-17, 20:54
  #4
Medlem
jag hade också en sån relation med en tjej, det var som du säger riktigt jävla jobbigt, men ändå om det gjorde ont så var det värt det för att prata med henne var så mycket bättre än allt annat liksom. Jag flyttade förövrigt närmare henne så snabbt jag kunde och är fortfarande tillsammans med henne, det är helt klart värt väntan och det jobbiga.
Citera
2012-01-17, 20:56
  #5
Medlem
Illusioners avatar
Åk och träffa henne bara!
Citera
2012-01-17, 20:56
  #6
Medlem
Skönt att höra någon i samma situation vi har bestämt o kolla en film i helgen med skype längtar redan
Citera
2012-01-17, 20:58
  #7
Medlem
hoppas verkligen de går bra för er
Citera
2012-01-17, 20:59
  #8
Medlem
Fyllde 18 nyss tänkte gå ut gymnasiet innan, men tro mig allt jag vill är att träffa henna
Citera
2012-01-17, 21:02
  #9
Medlem
sthlm-Edinburgh kostar 150 spänn med ryainair så finns nog ändå möjligheter för att träffas
Citera
2012-01-17, 21:03
  #10
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsallagame
Fyllde 18 nyss tänkte gå ut gymnasiet innan, men tro mig allt jag vill är att träffa henna
Har du några pengar? Går ju rätt fort att åka, ta en fredag ledig bara och åk!
Citera
2012-01-17, 21:07
  #11
Medlem
Nej inte så mycket men tror inte vi kan träffas så. Hennes pappa är ganska sträng, hon får inte ha killar som sover över , inte ens hennes gammla pojkvän fick det när de var 15
Citera
2012-01-17, 21:10
  #12
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsallagame
Nej inte så mycket men tror inte vi kan träffas så. Hennes pappa är ganska sträng, hon får inte ha killar som sover över , inte ens hennes gammla pojkvän fick det när de var 15
Ni kanske kan bo på ett hotell. En liten ursäkt från henne, typ att hon ska sova över hos en väninna.
Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback